Bekijk volle/desktop versie : In de Islam mag je NIET masturberen''(wat jammer nou)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-04-2007, 21:21
[




Dag lieve mensjes & haters...,

Ik heb een vraag over het vrouwelijke masturbatie tijdens het penetratie van haar Halal-gehuwde MAN)

Helaas kunnen alleen máár 20% van de vrouwen via penetratie een orgasme bereiken.
Om als vrouwzijnde een Orgasme te kunnen bereiken tijdens het penetratie moet de man als hij daar überhaupt tijd voor heeft jou snel kunnen''vingeren'' (de kans is klein, want vaak vergeten ze uit (geilheid) het hele clit te verwennen.:kwaad

Want soms wil je gewoon lekker N...... zonder Cunnilingus of Fellatio uit te v0eren

Mijn vraag luidt:

Is er al een Fatwa over deze serieuze zaak?


ps.Sundous,niet verwijderen svp want het is belangerijke vraag voor alle moslima's.


]

24-04-2007, 22:34

ga je me slaan?

24-04-2007, 22:58
wil ik ook wel weten

24-04-2007, 23:08

Citaat door Sharmutta_Ana:
[




Dag lieve mensjes & haters...,

Ik heb een vraag over het vrouwelijke masturbatie tijdens het penetratie van haar Halal-gehuwde MAN)

Helaas kunnen alleen máár 20% van de vrouwen via penetratie een orgasme bereiken.
Om als vrouwzijnde een Orgasme te kunnen bereiken tijdens het penetratie moet de man als hij daar überhaupt tijd voor heeft jou snel kunnen''vingeren'' (de kans is klein, want vaak vergeten ze uit (geilheid) het hele clit te verwennen.:kwaad

Want soms wil je gewoon lekker N...... zonder Cunnilingus of Fellatio uit te v0eren

Mijn vraag luidt:

Is er al een Fatwa over deze serieuze zaak?


ps.Sundous,niet verwijderen svp want het is belangerijke vraag voor alle moslima's.


]



vergeten ze dat vaak ?

slechte minnaars....iedere man zou naar een kamasutraschool moeten gestuurd worden

25-04-2007, 10:22

Islam mag wel masturbatie

25-04-2007, 15:33
Kardawi zegt dat mastrubatie niet is verboden in de Islam

25-04-2007, 16:00
is het haraam mansturberen ?

25-04-2007, 16:18
Is niet haram
Mocht het wel haram zijn, dan heb ik er schijt aan endoe het alsnog

25-04-2007, 16:20
omg ik doe het ook ik wist niet dat het haraam was
da word afkicken

25-04-2007, 16:20

Citaat door babita:
ja tuurlijk is het haraaam!! waarom moeten mannen dan zo snel mogelijk trouwen, om te vermijden dat ze aan hun eigen zullen beginnen xxxxxx



trouwen op je 11de lijkt me onrealistisch







































!

25-04-2007, 16:22

Citaat door badgirl_:
omg ik doe het ook ik wist niet dat het haraam was
da word afkicken



safi ben verliefd op je












Ze barrabelt maar wat.

25-04-2007, 16:24

Citaat door badgirl_:
omg ik doe het ook ik wist niet dat het haraam was
da word afkicken

Je kunt het beter blijven doen
Als je het niet doet gaat het zich gewoon ophopen en op een gegeven moment word je echt zo geil dat je wel eens foute dingen kan gaan doen.
Terwijl als je mastrubeert je het een beetje ontlaadt en de spanning eraf haalt
Waarom denk je dat al die priesters kleine kinderen verkrachten? Ze hebben geen sex of rukken ook niet en op een gegeven moment worden ze horendol en nemen ze makkelijke slachtoffers

25-04-2007, 20:36


Citaat door Halfje_18_:
Je kunt het beter blijven doen
Als je het niet doet gaat het zich gewoon ophopen en op een gegeven moment word je echt zo geil dat je wel eens foute dingen kan gaan doen.
Terwijl als je mastrubeert je het een beetje ontlaadt en de spanning eraf haalt
Waarom denk je dat al die priesters kleine kinderen verkrachten? Ze hebben geen sex of rukken ook niet en op een gegeven moment worden ze horendol en nemen ze makkelijke slachtoffers



interessante theorie

denk dat je de Paus hierover moet inlichten

25-04-2007, 20:55

Citaat door Bastard:
safi ben verliefd op je



Ze barrabelt maar wat.




25-04-2007, 20:57

Citaat door Halfje_18_:
Je kunt het beter blijven doen
Als je het niet doet gaat het zich gewoon ophopen en op een gegeven moment word je echt zo geil dat je wel eens foute dingen kan gaan doen.
Terwijl als je mastrubeert je het een beetje ontlaadt en de spanning eraf haalt
Waarom denk je dat al die priesters kleine kinderen verkrachten? Ze hebben geen sex of rukken ook niet en op een gegeven moment worden ze horendol en nemen ze makkelijke slachtoffers


mss wel maar ik doe het ook graag hoor als ik nu opeens moet gaan stoppen gaat moeilijk hooor maar bedankt voor de goede tip

Pagina's : [1] 2 3 4 5