Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse riem



24-04-2007, 15:29
Beste allen,

Wie weet waar ik in korte tijd (anderhalf week) een riem voor een marokkaanse jurk kan laten maken. 'T gaat om een simpele riem. Ik hoop op een spoedige en relevante reactie.

Shokran!

24-04-2007, 15:31


Hahaha daar heb ik dus nu ook moeilijkheden mee....

24-04-2007, 15:45
Niemand enig idee???

24-04-2007, 15:53
haha maybe moet je gewoon een oude riem uit de kast halen en andere stof op laten naaien joh.. hihi als het toch niet anders kan toch..

24-04-2007, 15:57


Ik maak geweldige Marokkaanse riemen!!! zo maak ik mijn jurken nog mooier daardoor... Geheel naar wens en zeer Professioneel. je gelooft werkelijk je ogen niet...

Ik kan ze voor je op maat maken... hoogte mag jij bepalen!!? de grootste is meestal tegen 20 CM. dan heb je wel een van de grootste riemen...(voor mij maak ik ze meestal rond 20 cm hoogte) maar als jij wilt kan ik hem ook lager maken...

het beste wat is gebruik aan de achterkant zijn van die metalen druk ringen... door de gaten gaat dan een een zijde lint. zo kan je ook de gewenste maat creeren... dus past altijddd.... en de lint is zeer elegant.. je kan hem als strik stellen...

24-04-2007, 16:06

Citaat door Sophisticated:
Ik maak geweldige Marokkaanse riemen!!! zo maak ik mijn jurken nog mooier daardoor... Geheel naar wens en zeer Professioneel. je gelooft werkelijk je ogen niet...

Ik kan ze voor je op maat maken... hoogte mag jij bepalen!!? de grootste is meestal tegen 20 CM. dan heb je wel een van de grootste riemen...(voor mij maak ik ze meestal rond 20 cm hoogte) maar als jij wilt kan ik hem ook lager maken...

het beste wat is gebruik aan de achterkant zijn van die metalen druk ringen... door de gaten gaat dan een een zijde lint. zo kan je ook de gewenste maat creeren... dus past altijddd.... en de lint is zeer elegant.. je kan hem als strik stellen...



wat kost dat..

24-04-2007, 16:11

Citaat door Sophisticated:
Ik maak geweldige Marokkaanse riemen!!! zo maak ik mijn jurken nog mooier daardoor... Geheel naar wens en zeer Professioneel. je gelooft werkelijk je ogen niet...

Ik kan ze voor je op maat maken... hoogte mag jij bepalen!!? de grootste is meestal tegen 20 CM. dan heb je wel een van de grootste riemen...(voor mij maak ik ze meestal rond 20 cm hoogte) maar als jij wilt kan ik hem ook lager maken...

het beste wat is gebruik aan de achterkant zijn van die metalen druk ringen... door de gaten gaat dan een een zijde lint. zo kan je ook de gewenste maat creeren... dus past altijddd.... en de lint is zeer elegant.. je kan hem als strik stellen...


Waar kom je vandaan en wat is de prijs?

24-04-2007, 16:26
Uit DEN HAAG... Prijs is 25 euro per riem incl Fournituren

24-04-2007, 16:57
als iemand foto's wil zien van enkele voorbeelden, dan moeten ze maar PM sturen...

24-04-2007, 22:21
één voorbeeld van riemen die ik maak! deze is 20 cm breed



24-04-2007, 22:50
stof, kleur enz... mag je natuurlijk altijd zelf bepalen!!!!!!!