Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zeer droog haar...



Pagina's : [1] 2 3 4

24-04-2007, 15:00
Dag dames..


Ik heb een ellendige probleem...en dat is mijn haar..ik heb een zeer dik en droog haar..ik heb alle middelen gebruikt..van Nederlandse producten tot Chinees..maar tevergeefs niets helpt...heeft iemand een wondermiddel voor mijn STRO haar..


Het is echt een ramp..ik begin de moed al op te geven..

24-04-2007, 15:16


ja scheer j e haar kaal

24-04-2007, 15:17
3asol is een soort kruiden en die helpt echt goed....
je krijgt mooi glanzend haar

24-04-2007, 15:17

Citaat door maroccankiss:
ja scheer j e haar kaal



24-04-2007, 15:22


Ik heb een tip!

Vorig jaar had ik ook extreem droog haar en toen las ik iets op een ander forum over ´Weleda haarolie´. Dit kun je bij de Tuinen kopen en andere natuurwinkeltjes. Je moet het voor het wassen 5 minuten laten intrekken onder een doek en dan eruit wassen. Dit moet je een tijdje volhouden en je haar herstelt echt!

Dus: Weleda haarolie, voor droog haar.


24-04-2007, 15:58

Citaat door Moeskiela:
Ik heb een tip!

Vorig jaar had ik ook extreem droog haar en toen las ik iets op een ander forum over ´Weleda haarolie´. Dit kun je bij de Tuinen kopen en andere natuurwinkeltjes. Je moet het voor het wassen 5 minuten laten intrekken onder een doek en dan eruit wassen. Dit moet je een tijdje volhouden en je haar herstelt echt!

Dus: Weleda haarolie, voor droog haar.



hoelang moet je dit aanhouden voor t ook echt resultaat laat zien??
ennuh hoeveel kost ie?

24-04-2007, 16:17
Geen andere optie..

24-04-2007, 16:28

Citaat door x_Ikrame_x:
hoelang moet je dit aanhouden voor t ook echt resultaat laat zien??
ennuh hoeveel kost ie?


Ik heb het tijdens mijn vakantie in Marokko gebruikt, ik was er 4 weken daarna was mijn probleem opgelost. Het kost niet meer dan 10 euro voor zover ik me kan herinneren.

24-04-2007, 16:39

Citaat door Moeskiela:
Ik heb het tijdens mijn vakantie in Marokko gebruikt, ik was er 4 weken daarna was mijn probleem opgelost. Het kost niet meer dan 10 euro voor zover ik me kan herinneren.


Dat is wel snel,en bedankt

25-04-2007, 14:26

Citaat door Moeskiela:
Ik heb het tijdens mijn vakantie in Marokko gebruikt, ik was er 4 weken daarna was mijn probleem opgelost. Het kost niet meer dan 10 euro voor zover ik me kan herinneren.



Gebruikte je het toen ook elke dag?

25-04-2007, 14:32
wat ik altijd geweldig vind werken is HennaPlus, je hebt capsules met olie voor je haar, maar wat nog beter werkt is een haarmasker. ( zit in een witte pot) Je haren worden echt zacht en glanzend ervan!
En op vakantie (je weet wel hoe droog en pluizig je haren worden van zee enzo) toen had ik van Dove shampoo voor zeer droog en beschadigd haar. ook de cremespoeling. Werkte ook.

25-04-2007, 14:53
Heey wat ook wel wekrt is de olie masker van de Boddyshop is wel een beetje duur maar werkt supper goed, je moet er wel een hele dag of een hele nacht aanlaten en je haar is vele minder droog. meteen resultaat

26-04-2007, 12:38


meid ik heb ook droog haar maar de beste middel is gewoon olijfe olie met kruiden insmeren die handel en amandel olie is ook heeel goed spreek uit ervaring die van jou leek stro die van mij was net touw maar hamdolilah nu lekker zacht

26-04-2007, 13:11
[B]Scheer je haar kaal??? Scheer je hoofd kaal!! Echt dom...[/B]

26-04-2007, 15:19

Citaat door alhoceimagirl20:
Gebruikte je het toen ook elke dag?


Ja, ik ging toen iedere dag naar het strand en dan smeerde ik het gewoon in mijn haar en deed een doekje op mijn hoofd (of niet) en dan als ik weer thuis kwam eruit wassen. Ik dacht extra bescherming aangezien mijn haar al stro was en de zon niet bepaald goed is voor je haar laat staan voor stro haar!

Pagina's : [1] 2 3 4