Bekijk volle/desktop versie : Waarom kunnen (wij) Marokkaanse jongeren niet normaal gedragen???



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2007, 14:38
De vier grote steden krijgen de komende twee jaar 5 miljoen euro extra om problemen met Marokkaanse jongeren op te lossen. De daaropvolgende jaren krijgen de steden structureel 6 miljoen van het Rijk. Waarom de term "Marokkanen"...?????????????????????????????????????????????

24-04-2007, 14:39


Ik schaam me gewoon, tfoe.

24-04-2007, 14:40

Citaat door greeneyezlady:
Ik schaam me gewoon, tfoe.


Abnormaal!!! Ze hebben hier alles, maar toch proberen ze dat verpesten!!! Waarom gedragen ze zich niet zo in Marokko?

24-04-2007, 14:44
Ze hebben een bepaalde verwachtingspatroon van de ouders.

En ze voelen zich niet begrepen door de Nederlandse en Marokkaanse gemeenschap.

24-04-2007, 14:44


het zit gwn in onze bloed.. een dag iets slecht doen is drugs voor marokanen

24-04-2007, 14:50
een beter milieu begint bij jezelf, of probeer je zo aandacht van jezelf af te leiden

24-04-2007, 15:03
In de eerste instantie frustreerde het mij allemaal ook.. als mensen me zoiets vroegen dan zei ik ook altijd... ik schaam me voor mijn eigen volk...

Maar sinds een jaartje heb k zoiets... I don't give a fuck...
Ik weet dat het allemaal fout is maar als ik ergens een bloedhekel aan heb dan is het generaliseren...

Wat een stelletje malloten doen in overvecht of weet ik veel waar... daar hoef ik me niet druk om te maken...

Net zo min als dat de 'Hollanders' zich druk maken om wat de Londsdale jongeren allemaal uitspoken...

Mijn tip... Minder vaak naar NOVA, PAUW EN WITTEMAN kijken... Dan heb je veel meer rust!

24-04-2007, 15:04

Citaat door jaouaaad:
het zit gwn in onze bloed.. een dag iets slecht doen is drugs voor marokanen


Geen respect, diefstal (ruiten inslaan), lawaai maken... zit dat in ons bloed???!!! ..d8 van niet!!! Dat is gewoon achterlijk!

24-04-2007, 15:11

Citaat door bentalassel:
In de eerste instantie frustreerde het mij allemaal ook.. als mensen me zoiets vroegen dan zei ik ook altijd... ik schaam me voor mijn eigen volk...

Maar sinds een jaartje heb k zoiets... I don't give a fuck...
Ik weet dat het allemaal fout is maar als ik ergens een bloedhekel aan heb dan is het generaliseren...

Wat een stelletje malloten doen in overvecht of weet ik veel waar... daar hoef ik me niet druk om te maken...

Net zo min als dat de 'Hollanders' zich druk maken om wat de Londsdale jongeren allemaal uitspoken...

Mijn tip... Minder vaak naar NOVA, PAUW EN WITTEMAN kijken... Dan heb je veel meer rust!


you're welcome

24-04-2007, 15:13
zo zie je maar dat overlast loond en dat moet je niet spekken met zoveel miljoen maar zwaar afstraffen!!
zij krijgen nu alles geregeld met dat geld wat vrij komt voor die steden, geloof me je gaat veel reizen en tripjes zien met die gasten!

ze hebben al bijna alles, in de grote steden worden ze al goed verwend met buurthuizen en al die shit daarom heen!

maarja dit is nederland en die denken: hier we proppen er gewoon geld in en dan houden ze ze wel even stil mee!

maar ze weten niet dat het investeren is in iets wat alleen maar erger wordt , check de jongens van de grote steden die 5, 6 jaar geleden de straatschoffie`s waren, dat zijn nu de jongens die snel promotie in de onderwereld nemen

moehiem ieder voor zich en laten we hopen dat het goed komt altijd lachen om dit te zeggen omdat je toch weet dat het alleen maar erger wordt

en de nieuwe generatie is al begonnen (8 tm 13 jr) en die zijn niets vergeleken met wat hun voor is geweest, dit zijn beesten die eraan komen! Alleen die mond al is zo groot dat je denkt dat die broekie de wereld heeft verslagen!!

24-04-2007, 15:18

Citaat door MR_gezelligheid:
zo zie je maar dat overlast loond en dat moet je niet spekken met zoveel miljoen maar zwaar afstraffen!!
zij krijgen nu alles geregeld met dat geld wat vrij komt voor die steden, geloof me je gaat veel reizen en tripjes zien met die gasten!

ze hebben al bijna alles, in de grote steden worden ze al goed verwend met buurthuizen en al die shit daarom heen!

maarja dit is nederland en die denken: hier we proppen er gewoon geld in en dan houden ze ze wel even stil mee!

maar ze weten niet dat het investeren is in iets wat alleen maar erger wordt , check de jongens van de grote steden die 5, 6 jaar geleden de straatschoffie`s waren, dat zijn nu de jongens die snel promotie in de onderwereld nemen

moehiem ieder voor zich en laten we hopen dat het goed komt altijd lachen om dit te zeggen omdat je toch weet dat het alleen maar erger wordt

en de nieuwe generatie is al begonnen (8 tm 13 jr) en die zijn niets vergeleken met wat hun voor is geweest, dit zijn beesten die eraan komen! Alleen die mond al is zo groot dat je denkt dat die broekie de wereld heeft verslagen!!


Inderdaad, het zijn en worden beesten De hoop is bijna op jongen

24-04-2007, 15:18

Citaat door jamalboy:
you're welcome


24-04-2007, 15:22



Citaat door bentalassel:


Heb je nog wat sinaasappels meegenomen uit berkane?

24-04-2007, 15:25

Citaat door jamalboy:
Heb je nog wat sinaasappels meegenomen uit berkane?

Ik heb heeerlijke sinaasappels van berkane thuis... serieus!!!

maar heb nu vergadering... doeiii
(K)

24-04-2007, 15:25

Citaat door chalala:
wahahhahahahahahahahaha


wat valt er te lachen? We moeten zich schamen!!!

Pagina's : [1] 2 3