Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Parelprinsesje

Pagina's : [1] 2

EmiR_Soltan
27-07-2002, 18:29

Welkom in het paleisje dat onze gedachten en harten doet verleiden Je bent de parel tussen de diamanten Je bent een juweel in onze harten Het prinsesje om ervoor te gaan De schoonheid als aangezicht van de volle maan

EmiR_Soltan
27-07-2002, 18:53
Een parel in een zeeschelp verborgen in een oceaan van hartstocht Jij het prinsesje dat onze liefde hartigt Elk woord van jou een streling over onze harten

angeleyes_20
27-07-2002, 21:56
jou woorden zijn gemaakt van goud jou karakter is gegroeit tot een diamant jij bent een kostbaar schat een schat wat alleen op 1 eiland te vinden is een schat wat maar 1 iemand weet waar die te vinden is iemand die heel kostbaar is ,dat is diegene die op jou pad zal verkeren :zwaai:

EmiR_Soltan
27-07-2002, 22:02
Jouw hartje, een draagbare kroon Een verdwaalde smaragd in mijn leven. Een groen hart vormige steen geworpen door mijn handen in een meer van gemis... Met een wens in het hart Jou doen herrijzen Mijn ogen tegemoet...

EmiR_Soltan
27-07-2002, 22:06

Jouw ogen witte duiven de hemel in gevlogen Jou handen witte golven aan de stranden Mijn pad Jouw weg Mijn leiden Jouw doel Mijn bestemming Jouw lot

EmiR_Soltan
27-07-2002, 22:10
Gouden woorden Zilveren daden Mijn lijden vermoorden en het geluk inladen Een diamant dat jouw vinger omheint Mij aanwijst Als de ware vinder Jij mijn harten opwekker Mijn dromen ontwaker Jouw hart een eiland Mijn liefde een vloot Ik vraag jouw de hand al kost het mij de dood

angeleyes_20
27-07-2002, 22:14
jou ogen zijn mijn sterren die mij licht in het donker schenken jou haaren is het vleugje wind die ik voel jou hart is de roos die ik zal vereeuwiggen jou woorden zijn mijn hoop die mij weer tot leven wekken

EmiR_Soltan
27-07-2002, 22:24
Verborgen achter jou ogen Tederheid verkennen Het licht waarvan jou de oorzaker bent Jouw aandacht dat is mijn zonneschijn Iedere ster, een kus op jouw ziel

angeleyes_20
27-07-2002, 22:30
als jij een verlaaten roos in de woestijn zou zijn zal ik jou al mijn traanen geven om jou te laaten bloeien

EmiR_Soltan
27-07-2002, 22:33
Was ik maar de roos die door jouw handen wordt gestreeld Was ik maar de woestijn die jouw voeten masseert Was ik maar het gebloei dat jou hart doet lief hebben Was ik maar de ware die om jouw hand komt vragen

angeleyes_20
27-07-2002, 23:59
ahhhhhhhhhhhhhhhhh hier heb ik geen woorden voor ik vind het heel erg lief xxxxxxxx angeleyes

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:04
De liefde is een vogel die in alle vrouwenharten zingt Het verlangen is een vogel die in alle harten nestelt Het gemis een ei dat overblijft zonder mamavogel De hartstocht is een nest dat altijd vol zit of met vogel anders met ei.

angeleyes_20
28-07-2002, 00:11

een goude ei die een neeuw leven op aarde wekt een wonder dat uit zijn schild weg kruipt een gebeurtenis die de mens vertrouwen geeft jij bent de wonder dat zal groeien tot een geneiaal iemand . een mens vol pasie en liefde

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:16
Mijn woorden als een kudde buffels door een schone luipaard verdreven... Wonderen als kuikens De eieren verlatend Aandacht als honger altijd bij je terugkomend Jij een bijzonder persoon gewekt door het woord Liefde.. Moge deze je altijd vergezellen

angeleyes_20
28-07-2002, 00:27
konden mijn woorden jou voor eeuwig lateb blijven kon mijn hart het kwaad vergeven kon ik maar weer een kind zijn een kind dat zonder zorgen een kind dat op liefde vraagt en niet te hoeven bedenkennen wat de gevolgen van de liefde zulen zijn

Pagina's : [1] 2