Bekijk volle/desktop versie : Douaa??



23-04-2007, 21:45
salaam alaikom lieve mensen....

ik ben opzoek naar doe3aa's die men kan oplezen wanneer men Allah Ta3ala wil vragen om hulp en steun.

ik wil namelijk graag trouwen en heb insha-Allah de juiste partner, maar subhana-Allah komen er steeds dingen tussen, waardoor wij onze huwelijksplannen telkens opzij moeten zetten


djazakoemoe Allahoe Gayren!!

23-04-2007, 22:05



Citaat door Celiek:
salaat istighara verrichten



meerdere malen verricht wa alhamdoelli-Allah

24-04-2007, 11:24
Nu je het over Salaat el istighara hebt, ik heb het ook een keer gedaan, en ik heb gelijk dezelfde nacht een droom gehad over diegene. het was een teken of je met die zaak ermee door moet gaan of niet. Maar je krijgt echt een teken Soubhan'Allah . Dus als je aarzelt/twijfelt over iets of iemand, neem gewoon de tijd om die Salaat (2 rek3at) te verrichten. Je moet wel een persoon zijn die bidt anders kan dat niet. ik weet ook niet zker of dat klopt. Maar het is wel logisch. je bidt nooit, maar wanneer je Allah iets wil vragen ga je opeens die 2 rak3at verrichten. Ik vind het niet kunnen.

24-04-2007, 22:10

Citaat door Moltje:
Blijven verrichten tot je een duidelijke teken krijgt. Het gebed elke dag verrichten tot je een droom, teken, zekere gevoel krijgt.



gair insha-Allah, ik twijfel niet, wil enkel doe3aas die ik kan oplezen na mijn salaat om hulp te vragen aan Allah Ta3ala

24-04-2007, 22:21


Je kunt gewoon praten met Allah in je eigen woorden, Allah vragen om zijn hulp met goede intentie(ghoesjoe3) en dan Allah swt je zeker op het juiste pad leiden en je helpen met de juiste beslissing te nemen insha Allah........

24-04-2007, 22:38

Citaat door faad28:
Je kunt gewoon praten met Allah in je eigen woorden, Allah vragen om zijn hulp met goede intentie(ghoesjoe3) en dan Allah swt je zeker op het juiste pad leiden en je helpen met de juiste beslissing te nemen insha Allah........



wa insha/Allah, vroeg me alleen af of er specifieke doe3aas daarover waren...