Bekijk volle/desktop versie : Vind je het kunnen???



Pagina's : [1] 2 3

23-04-2007, 15:15
Vind je het kunnen dat meisje met hoofddoek strakke broek draagt met kort truitje...??of een rok waar je helft van der bene ziet...of die piraten hoofddoek...??

Ik vind het niet kunnen , bedoel of hoofddoek of GEEN hoofddoek...der zijn meisje zo van jah ik draag hoofddoek...
als je hoofddoek draagt hoor je toch ook lange kleren er bij aan te doen.. ?
Wat ik zie is meisjes met piraten hoofddoek...en die dan strakke broek aan heeft en kort blousje...waarom doe je die hoofddoekje dan niet uit. ..je maakt alleen maar je zelf er mee gek, want dat vind ik dus echt geen hoofddoek...je nek is te zien te kont en soms van die broeken waarvan je beetje van die benen ziet...tjah wat blijft er dan nog over, kortom ik vind het dus niet kunnen...

en wat vind jij der van???

graag sirieuze reactie's

23-04-2007, 15:24



Citaat door fatima89ba:
Vind je het kunnen dat meisje met hoofddoek strakke broek draagt met kort truitje...??of een rok waar je helft van der bene ziet...of die piraten hoofddoek...??

Ik vind het niet kunnen , bedoel of hoofddoek of GEEN hoofddoek...der zijn meisje zo van jah ik draag hoofddoek...
als je hoofddoek draagt hoor je toch ook lange kleren er bij aan te doen.. ?
Wat ik zie is meisjes met piraten hoofddoek...en die dan strakke broek aan heeft en kort blousje...waarom doe je die hoofddoekje dan niet uit. ..je maakt alleen maar je zelf er mee gek, want dat vind ik dus echt geen hoofddoek...je nek is te zien te kont en soms van die broeken waarvan je beetje van die benen ziet...tjah wat blijft er dan nog over, kortom ik vind het dus niet kunnen...

en wat vind jij der van???

graag sirieuze reactie's



Helemaal mee eens,
Ik vind het ook niet kunnen..

23-04-2007, 15:25
Dont care, haar zaak niet de mijne.

23-04-2007, 15:26

Citaat door Ehmien:
Dont care, haar zaak niet de mijne.




Dat zoiezo,


Ieder zijn leven Alhamdouillah !

23-04-2007, 15:27


Ik vind het ook niet kunnen dat mensen steeds commentaar leveren over anderen en hun eigen fouten vergeten.

Een hele serieuze reactie, niets is goed waarbij niet de juiste intentie wordt genomen. Maar een stap naar de goede richting (ookal is het niet helemaal goed) is altijd beter dan geen stap!!

23-04-2007, 15:27
als het al volgens Allah niet kan, wie ben ik dan om te zeggen of het wel of kan....

23-04-2007, 15:36
leef en laat leven..
dat kan niet maar dat kan me ook echt niks schelen..

23-04-2007, 15:38
Ja, ze kunnen beter een tent aantrekken voor de zekerheid
ahahaha

23-04-2007, 15:38
kijk als je het wel of niet vind kunnen graag dan antwoorden op mn vraag anders gewoon niet reageren...en ghizlen het is een vraag ok hoef je preek niet je lijkt mn moeder wel man...die geeft ook alleen maar preken haha

23-04-2007, 15:39
sowieso
ik heb niet meer respect voor iemand met hoofddoek dan voor iemand zonder hoofddoek

je kunt je kleden als je wilt, maar je daden tekenen je, geen doekje om je kop

23-04-2007, 15:42

Citaat door fatima89ba:
Vind je het kunnen dat meisje met hoofddoek strakke broek draagt met kort truitje...??of een rok waar je helft van der bene ziet...of die piraten hoofddoek...??

Ik vind het niet kunnen , bedoel of hoofddoek of GEEN hoofddoek...der zijn meisje zo van jah ik draag hoofddoek...
als je hoofddoek draagt hoor je toch ook lange kleren er bij aan te doen.. ?
Wat ik zie is meisjes met piraten hoofddoek...en die dan strakke broek aan heeft en kort blousje...waarom doe je die hoofddoekje dan niet uit. ..je maakt alleen maar je zelf er mee gek, want dat vind ik dus echt geen hoofddoek...je nek is te zien te kont en soms van die broeken waarvan je beetje van die benen ziet...tjah wat blijft er dan nog over, kortom ik vind het dus niet kunnen...

en wat vind jij der van???

graag sirieuze reactie's



Ik vind het niet normaal dat meiden een hoofddoek dragen en dan kleding dragen die het hoofddoekdragen totaal tegenspreekt!

ik begrijp zoiets niet, ofwel draag je een hoofddoek en draag je kleding die erbij past ofwel draag je hem niet.




groetjes

23-04-2007, 15:43

Citaat door ghizlen:
Ik vind het ook niet kunnen dat mensen steeds commentaar leveren over anderen en hun eigen fouten vergeten.

Een hele serieuze reactie, niets is goed waarbij niet de juiste intentie wordt genomen. Maar een stap naar de goede richting (ookal is het niet helemaal goed) is altijd beter dan geen stap!!



Helemaal mee eens.

[Ieder zijn fouten en bestraffingen]

23-04-2007, 15:44



Citaat door fatima89ba:
kijk als je het wel of niet vind kunnen graag dan antwoorden op mn vraag anders gewoon niet reageren...en ghizlen het is een vraag ok hoef je preek niet je lijkt mn moeder wel man...die geeft ook alleen maar preken haha



Je zou juist blij moeten zijn met iemand die je op je fouten wijst.. die personen willen graag dat je goede dingen doet!! Mensen die niet om je geven laten je de put in vallen.. Een leuk kort leesboek: 48 machtregels!

23-04-2007, 15:45

Citaat door hafsaaaatje:

Ik vind het niet normaal dat meiden een hoofddoek dragen en dan kleding dragen die het hoofddoekdragen totaal tegenspreekt!

ik begrijp zoiets niet, ofwel draag je een hoofddoek en draag je kleding die erbij past ofwel draag je hem niet.




groetjes[/FONT][/SIZE]


[FONT="Century Gothic"][SIZE="2"]Draag jij een hijab?

23-04-2007, 15:54
Zolang ik het maar niet doe

Pagina's : [1] 2 3