Bekijk volle/desktop versie : Babyvoeding En Kip Hoe Te Maken?>



23-04-2007, 13:58
Salam aleikom

zusters ik wil mijn kindje van net 10 maanden oud insallah kip geven tussen haar sperziebonen en wortels en brocolli enzo voorts!! maar mijn vraag is hoe moet ik die kipflilet maken moet ik dan die kipgilet in water koken !!

23-04-2007, 13:59


Trouwens ik blendeer alles dus doe alles in de blender dus geef me een tip hoe ik die moet doen!! en rijst moet ik dat ook blenderen of zo als hele korrel laten

23-04-2007, 14:14
als je de kipfillet in kleine stukjes snijd kan je die direct met groenten en al samen koken in water /zout en een paar druppels olijfolie
de rijst kan ook mee gekookt worden
dan alles in de blender niet te fijn want hij/zij moet aan grovere eten wennen
met die leeftijd

23-04-2007, 15:50
barakkallah oe fik noha tanger!!! ik zal het proberen maar ik doe geen zout erbij!!

23-04-2007, 15:51


Salama leikom,

Dank je wel noha tanger!! ik zal het zeeker proberen maar ik geef haar liever geen zout op die leeftyd!! en ik zal wel een paar drupperls olijf olie bij doen insallah!!

23-04-2007, 15:52
ik heb hier een boek liggen met recepten voor baby en kleuters. als ik tijd heb, zal ik vandaag wat recepten met vlees overtikken voor je...

23-04-2007, 16:05
insallah is goed als je dat wil doen graag!!

Maar houd er wel rekeing mee dat mijn kind koemelk allergie heeft dus alles waar melk in zit is taboeeeeeeee het mag ook met vis

24-04-2007, 12:28
Salam aleikom,

Is er niemand die mij tips kan geven voor baby voeding!! ik wil graag ook fruit hapjes in de blender doen kan dat en zo ja welke!! en ook groente laat me weten

24-04-2007, 12:39

Citaat door chebba1940:
Salam aleikom,

Is er niemand die mij tips kan geven voor baby voeding!! ik wil graag ook fruit hapjes in de blender doen kan dat en zo ja welke!! en ook groente laat me weten


een appeltje peertje stukje banaan in de blender met wat sinasappelsap
dat zag ik mijn zussen meestal maken dan he