Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames Opgelet! Dieettopper



23-04-2007, 13:20
in 1 week 3 kilo kwijtraken...
dat beloofd dit dieet

Dit is mijn eerste dag
kijken of het me gaat lukken




23-04-2007, 13:21


welke dieet is dat

23-04-2007, 13:25
echt super me moeder heeft week gedaan ze was 2 kilo kwijt

23-04-2007, 13:27
ik moet het vertalen
dus zal even duren

23-04-2007, 13:31


maandag 1183kalorie

ochtend

1 bruin brood
1 stukje witte kaas
zoveel komkommer en tomaat als je wil
5 olijven zonder zout
3 walnoten of hazelnoten
kleine appel of peer of sinaasappel

middag
sardientjes salade
als je geen sardientjes lust gewoon met klein beetje kaas in de salade(witte)

avond:
gehakt met prei maar lekker bakken met wortel olie hoeft niet omdat gehakt al vettig is..
en een salade

23-04-2007, 13:48
Dinsdag - 1385 kalori

Ochtend - 360 kalori

- zelfde als dag 1

Middag - 355 kalori
köfte soep (230 kalori)met 1 bruinbrood (55 kalori)
Salade (60 kalori)


tussendoor - 120 kalori

1 grote appel

avond - 550 kalori

kip met witte bonen (480 kalori)
Salata (70 kalori)

23-04-2007, 14:38
wat ik kofte soep????

26-04-2007, 09:21
Lijkt iets Atkins-achtigs, of niet? Los daarvan is zo snel gewicht verliezen niet gezond. Lees dit eens:


Citaat:
Snelheid van gewichtsverlies
Het is een bekend gegeven dat mensen die gaan afvallen eerst snel afvallen en daarna langzamer. Daar zijn drie redenen voor:
1. In het begin verbruikt het lichaam vooral de voorraad glycogeen in de spieren. Omdat één deel glycogeen drie delen water bindt, gaat dat samen met veel vochtverlies. Dit leidt tot een hoger gewichtsverlies dan op grond van het dieet verwacht wordt.
2. De ervaring leert dat na een paar weken het dieet minder strikt wordt gevolgd, waardoor het afvallen minder snel gaat.
3. Naarmate het gewicht afneemt, neemt de basaalstofwisseling af, waardoor de energiebehoefte daalt. Daardoor wordt het gewichtsverlies na verloop van tijd kleiner. Wordt het dieet gecombineerd met veel lichaamsbeweging, dan moet er ook rekening mee worden gehouden dat leidt tot spiervorming. Dit brengt gewicht met zich mee, waardoor het afvallen per saldo minder snel gaat. Vetweefsel wordt namelijk vervangen door zwaarder spierweefsel. Dat is een goede zaak, ook al omdat spierweefsel meer energie verbruikt, maar het lichaamsgewicht zal er dus niet zo snel lager door worden.

Een halve tot één kilo
Gezond afvallen wil vooral zeggen: geleidelijk afvallen. Belangrijk is dat het lichaam alles krijgt wat het nodig heeft. Het afvallen is dan ook langer vol te houden. Daarom is een gezond dieet dat een beperkte hoeveelheid calorieën levert, een goede keus. Een gemiddeld gewichtsverlies van een halve tot ongeveer een kilo per week is een goede maat. Daarvoor moet het lichaam per dag 500 tot 1000 kilocalorieën minder binnenkrijgen dan het nodig heeft. Gaat het om meer dan 1000 kilocalorieën minder, dan is er een risico dat de spieren meer afnemen dan wenselijk is. Bovendien is een streng dieet vaak onevenwichtig van samenstelling en moeilijk vol te houden. Bij een tekort van minder dan 500 kilocalorieën duurt het weer erg lang voor er wat af is.

Eén keer per week tot één keer per maand wegen
Tijdens het afvallen is het voldoende om één keer per week tot één keer per maand op de weegschaal te gaan staan, steeds op hetzelfde tijdstip van de dag. Vaker wegen is niet zinvol: daarvoor schommelt het lichaamsgewicht van nature te veel. De ene keer houdt het lichaam bijvoorbeeld meer vocht vast dan de andere keer.
Om het verloop van het lichaamsgewicht te volgen, is het nauwkeuriger te wegen dan de middelomtrek te meten: er moeten meerdere kilo’s vanaf voordat dat een effect geeft in de taille.
http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/Public/Dynamisch/gewicht+en+dieet/overgewicht/afvallen/hoe+snel.htm