Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid niet afvallen maar aankomen. Hoe?



Pagina's : [1] 2 3

23-04-2007, 10:52

Oke dames,

ik ben 1.70 lang en weeg 60, nou ja als je lang bent moet je wel een (beetje) vol figuurtje hebben en bij mij is daar nog niet echt iets van te zien ('n beetje dan)

Maar goed, ik heb ook geen vaste eetpatroon, dus kan de dag wel met 1broodje doorbrengen,

Drop jullie tips en ideetjes etc.

Bij voorbaat dank


23-04-2007, 10:55


Wil iedereen hier afvallen

23-04-2007, 11:46
Ik heb hetzelfde probleem, dus alle tips zijn welkom....

23-04-2007, 11:57
Ja, alleen weet ik dat 2jaar geleden in de zomervakantie had voorgenomen om veel te eten, ja en ik at veel brood en kwam 5 kilo aan! maarja hoe ga je dat volhouden hele tijd

23-04-2007, 11:57


k wil nie alleen brood eten, maar ontbijt moet je zeker doen

23-04-2007, 21:02
up, niemand die tips heeft enzoo ..

25-04-2007, 12:56
dag damen wil ook heel graag aankomen, eet wel goed en zp maar aankomen daar zit niks in, verderop bladeren zit ook al een topic voot MENSEN DIE WILLEN AANKOMEN, misscchien zit daar wel wat tussen.

25-04-2007, 15:23
1 probeer bij elke maaltijd (ontbijt lunch avondeten) extra meervoudige koolhydraten te eten. Bruin brood volkoren macoroni enz

2. bij je tussendoortje ga je de koolhydraten ook meer verhogen.

3. probeer om de 2 uur te eten.

4. gebruik vetten...maar alleen gezonde (zoals olijfolie)

5. eet wat meer vlees....

6 eet extra groentes

pas op dat je te veel vet eet...want je wilt voller zijn op een gezonde manier eten. Doe je dat niet dan zal je weinig vitamines krijgen en wordt je sneller moe....plus je huid zal onzuiver zijn.
drink veel water.

opzeg is het gezond eten wat je moet doen alleen, je zou meer koolhydraten eten....en matig moeten zijn met vetten.

26-04-2007, 09:09
haha oke bedankt eindelijk hebben we iets maar noem 's meer voedingsmiddelen op waar koolhydraten in zit.
Heb een dikke jaar geen biologie meer gehad

26-04-2007, 11:27

Citaat door dondu:
haha oke bedankt eindelijk hebben we iets maar noem 's meer voedingsmiddelen op waar koolhydraten in zit.
Heb een dikke jaar geen biologie meer gehad



hi schat

voedingsmiddelen waar veel koolhydraten in zitten zijn.

Koolhydraten
suiker
rijst
aardappelen
pasta's
brood
groentes

Deze voedingsmiddelen nuttigen wij veel, als wat voller wilt zijn dan zou je meer van deze voedingsmiddelen nuttigen.

Eiwitten

alle vleessoorten ( niet al te vet)
Eiwit ei
kwark
yoghurt
vis
kipfilet

vetten

dierlijke vetten
vettig vleessoorten
margarine


plantaardig vetten

olijfolie en alle andere plantaardige olien


van alle energieleverancier moet je wat meer eten.
alleen zou ik matig zijn met vetten....van vet kom je wel bij...maar je kan daardoor ongezond bij komen.

Porbeer meer te concentreren op de koolhydraten en de eiwitten...eiwitten gaan vaak gepaard met vetten ....dus dan heb je je vet al binnen.
b.v vette kazen en volle yoghurt als je wilt bijkomen dan zou ik deze produc nemen.

succes

o ja ...ook al wel je bijkomen probeer ook te trainen....anders kan je last krijgen van gewrichten ....je zou gewichtstrainingen doen en niet al te lang cardiotrainingen ( hardlopen zwemmen aerobics) deze laatste zou ik 20 min met er naast wat krachttraining.
een massa shake kan ook helpen om wat bij te komen
Dit is een poeder die je kan mengen met melk tot een shake.
in deze massa shake zit veel koolhydraten en wat eiwitten in ...hierdoor kom je ook extra bij.

26-04-2007, 11:40
7alba oftewel kerrykorrels (die een beetje stinken) daar kom je van aan..

Ook van kamelen melk!

26-04-2007, 15:44
yeah right waar wil ik kamelenmelk gaan vinden :P
haha nee, maar bedankt voor jullie tips enzo

Sowieso doe ik heel veel mayo en sauzen weetjewel bijna met alles wat ik eet anders vind ik het niet smaken en kippekruiden drbij hmmmm en als er een fles chilisaus vindt in de koelkast moet die al halverwege zijn (dat is ie ook gauw )

wie is nog meer zon saus freak die bijna met alles eet / bijna dan he

26-04-2007, 16:16



Citaat door dondu:

Oke dames,

ik ben 1.70 lang en weeg 60, nou ja als je lang bent moet je wel een (beetje) vol figuurtje hebben en bij mij is daar nog niet echt iets van te zien ('n beetje dan)

Maar goed, ik heb ook geen vaste eetpatroon, dus kan de dag wel met 1broodje doorbrengen,

Drop jullie tips en ideetjes etc.

Bij voorbaat dank [/SIZE]





[SIZE="3"]Wel gek ik weeg 58 en ben 1.73 lang maar ben niet dun dun gewoon wel normaal... dan zou jij toch nog voller moeten zijn

27-04-2007, 20:46
ik weeg 67 en ben 1.64
(wil ook graag aankomen op bepaalde plaatsen dus meiden kom op met julie nuttige tips!!!

27-04-2007, 20:47
ja ik ben ook niet dun dun ofso, mensen in me omgeving vinden het niet hoeven, maar het mag wel een beetje meer totdat je me schouderblaadjes niet meer ziet :P

Pagina's : [1] 2 3