Bekijk volle/desktop versie : Een klein onderzoek naar het imago van Marokkaanse dames in Nederland



Pagina's : [1] 2 3 4

11-09-2003, 17:53

Citaat door Tala_Youssef:
Beste jonge Marokkaanse mannen,

Hierbij vraag ik uw aandacht voor mijn onderzoek naar het imago van de Marokkaanse dames die in Nederland wonen. Het onderzoek is zodanig opgezet dat Nederland in stukken is opgedeeld waar Marokkaanse dames wonen en leven. Om een goed beeld te krijgen over het imago van deze dames is mij door het Ministerie van integratie gevraagd om een onderzoekspresentatie te geven op Nova die in december van dit jaar uitgezonden wordt.

De uitzending zal ongeveer een kwartiertje duren en er komen diverse jonge Marokkaanse mannen en vrouwen aan het woord.

De steden die genoemd worden zijn;

- Amsterdam
- Utrecht
- Den Haag
- Rotterdam
- Gouda
- Leiden
- Maastricht
- Venlo
- Woerden
- Roosendaal
- Bergen op Zoom
- Breda
- Eindhoven
- Tilburg

Hieruit zal door jullie een stad uitgekozen moeten worden waar de Marokkaanse dames het slechtste imago hebben.


Ik hoop op jullie medewerking.

Bedankt
.

11-09-2003, 18:07


ik kan niets zeggen want ben van Den antwerp


11-09-2003, 18:14
dan kies ik utrecht..
want men schoonbroer woont daar en heb die dames daar eens bezig gezien

niet allemaal natuurlijk he

11-09-2003, 18:18
Ik ben ook niet van nl,ben ook van antwerpen,maar wat ik heb gehoord,is amsterdam geloof ik.

11-09-2003, 18:47


ik denk zelf ook amsterdam.

11-09-2003, 19:08
Hallo Tala Youssef,

Ik vind het op de eerste plaats een onderzoek dat nergens op gebaseerd is. Ik zeg het niet om je naar beneden te halen. Bedenk liever oplossingen om het imago van de Marokkaanse dames in het algemeen een beetje op te krikken.

Een goed onderzoek is gebaseerd op desk research..... je hoort dus te weten dat lang niet alle meiden die je bijvoorbeeld in A'dam treft, en die verkeerd bezig zijn, ook daadwerkelijk uit A'dam komen. Ik studeer zelf in Utrecht, en daar is het ook niet veel soeps met de 'manieren' van onze Marokkaanse zusters. Maar iedere keer weer, wanneer de meiden zijn uitgespeeld, nemen ze de trein terug naar bestemming, wat dus elders is. Zo kunnen we wel zeggen dat de meiden van Utrecht zo en zo zijn, maar ik denk dat 80% van die meiden van elders is. Een verkeerd beeld, vind je niet?

En wat ik al helemaal niet kan vatten is dat je er blij en openbaar mee in een uitzending over gaat zitten praten. Ach ja, hebben de Hollanders weer eens iets om ons de volgende keer naar beneden te halen en ons de mond te snoeren.

No hard feelings!!!

Da (rustige, gemanierde) girlie with da blue eyes from Al Hoceima...

Mickey blue eyes.

11-09-2003, 19:30
utrecht..ojah en WEERT klein shit dorp in brabantland!!

11-09-2003, 19:33
Dit is echt boel shit

11-09-2003, 20:13
DENHAAG OUWE....ALLEEN MAAR HOOKERS

11-09-2003, 20:23
Amsterdam en Utrecht kloppen niet helemaal. Veel meiden hoereren hier, maar dat wil niet zeggen dat ze hier ook vandaan komen. Sterker nog, de oorspronkelijke inwoonsters van deze steden vind je nauwelijks in hun eigen woonplaats maar zoeken het juist weer ergens anders

Just a tip

11-09-2003, 20:32
Ik Ben Het Met Deze Hele Stelling/Poll Niet Eens!!! ....Het Is ABSOLUUT Niet Per District Te Bepalen?! Er Liggen Overal Wel Rotte Appels!!! Ik Woon Zelf In Amsterdam , Ben Ik Nu Een Slechte Meid? Omdat , Fatima(Wonend Te Amsterdam) Toevallig Met Karim Van Utrecht Ging?!

11-09-2003, 20:39
K BEN HET OOK NIET MET DEZE POLL/STELLING EENS EN MARIAMPJEE K GEEF JE GELIJK K WILDE HET OOOK NET ZEGGEN!!!




HOE IS IE TROUWENS?!!!


=Najmatje=:blauwkus:

11-09-2003, 20:40



Citaat:
Origineel gepost door bent_Quemado
Hallo Tala Youssef,

Ik vind het op de eerste plaats een onderzoek dat nergens op gebaseerd is. Ik zeg het niet om je naar beneden te halen. Bedenk liever oplossingen om het imago van de Marokkaanse dames in het algemeen een beetje op te krikken.

Een goed onderzoek is gebaseerd op desk research..... je hoort dus te weten dat lang niet alle meiden die je bijvoorbeeld in A'dam treft, en die verkeerd bezig zijn, ook daadwerkelijk uit A'dam komen. Ik studeer zelf in Utrecht, en daar is het ook niet veel soeps met de 'manieren' van onze Marokkaanse zusters. Maar iedere keer weer, wanneer de meiden zijn uitgespeeld, nemen ze de trein terug naar bestemming, wat dus elders is. Zo kunnen we wel zeggen dat de meiden van Utrecht zo en zo zijn, maar ik denk dat 80% van die meiden van elders is. Een verkeerd beeld, vind je niet?

En wat ik al helemaal niet kan vatten is dat je er blij en openbaar mee in een uitzending over gaat zitten praten. Ach ja, hebben de Hollanders weer eens iets om ons de volgende keer naar beneden te halen en ons de mond te snoeren.

No hard feelings!!!

Da (rustige, gemanierde) girlie with da blue eyes from Al Hoceima...

Mickey blue eyes.
Ik Maar Denken Waar Ken Ik Dat Zinnetje " Mickey Blue Eyes" Vandaan ....Komt Me Bekend Voor?! Nadat , Ik Me Prive-Berichten Doorzocht Had Wist Ik Het........Nog Heel Erg Bedankt!! Weet Je Naam Niet Eens........Barak Allahoe Fiek!!!..........Ma3asalama Mariam

11-09-2003, 20:43

Citaat:
Origineel gepost door Najmatje
K BEN HET OOK NIET MET DEZE POLL/STELLING EENS EN MARIAMPJEE K GEEF JE GELIJK K WILDE HET OOOK NET ZEGGEN!!!




HOE IS IE TROUWENS?!!!


=Najmatje=:blauwkus:
Hallo , Lieve Nichie Van Me!!!!!!! Gaat Momenteel Heel Goed Met Mij!! Hoe Is Het Met Jou....Met Oom/Tante ,Samira , Dounia En Najima.......

11-09-2003, 21:09
Triest dit topic, slaat daadwerkelijk nergens op.

Pagina's : [1] 2 3 4