Bekijk volle/desktop versie : Wie trouwt er na de zomervakantie?



Pagina's : [1] 2

22-04-2007, 14:51
Eind Augustus/Begin September??

22-04-2007, 14:52


eind november inchallah

22-04-2007, 15:04
20 oktober incha allah

22-04-2007, 15:05
inshaAllah
En al wat geregeld?
Ik ben nog niet eens begonnen, en ik weet niet of ik het haal!!

22-04-2007, 15:08


wij hebben ook nog niet alles geregeld, alleen zaal en catering en neggafa
dus er moet nog veel gebeuren, maar we doen rustig aan we hebben nog tijd zat

komt wel goed inchallah!

22-04-2007, 15:19
ehmm jja kheb eigenlijk al een hoop geregeld..

zaal, band , catering, fotograaf, trouwvervoer, kinderoppas, negaffa, taart, en allemaal van die extra dingetjes....

kmoet eigenlijk alleen nog me henna spullen die laat ik in marokko maken kga woensdag incha allah voor 2 weekies en bedankjes voor de rest heb ik alles...

22-04-2007, 15:21
wat leuk zeg, die dingen moet ik nog allemaal zoeken

allah ie kemmelek bel gier inchallah

22-04-2007, 15:27
Jaa leuk man, jullie zijn al best ver.
Ik heb nog geen zaal gevonden. Als je dat heb kan je pas echt beginne met voorbereidingen..

22-04-2007, 15:27
amien meid... shoekran jij ook incha allah....

voor dat ik verloofd was wist ik al precies wat ik allemaal zou willen mocht ik ooit gaan trouwen dus toen de mekteb zich voordeed.. heb ik iedereen gewoon gebeld en alles was gelukkig nog vrij...

22-04-2007, 15:29

Citaat door killkill:
Jaa leuk man, jullie zijn al best ver.
Ik heb nog geen zaal gevonden. Als je dat heb kan je pas echt beginne met voorbereidingen..

ja dat klopt! het begint echt bij de zaal...

maar uiteindelijk komt t wel goed inchallah

en jou wens ik ook alvast een gezegend huwelijk toe

22-04-2007, 15:30

Citaat door soutjuhhhhhh:
amien meid... shoekran jij ook incha allah....

voor dat ik verloofd was wist ik al precies wat ik allemaal zou willen mocht ik ooit gaan trouwen dus toen de mekteb zich voordeed.. heb ik iedereen gewoon gebeld en alles was gelukkig nog vrij...

inchallah... macha allah! wat goed van je zeg,

bij mij is de probleem ik vind alles mooi en goed, maar ik weet dan niet wat ik moet kiezen, ik zou het liefst iedereen willen nemen en hebben

maar flousssssss is problemo

maar komt wel goeeed

22-04-2007, 15:33

Citaat door taboharecht1:
inchallah... macha allah! wat goed van je zeg,

bij mij is de probleem ik vind alles mooi en goed, maar ik weet dan niet wat ik moet kiezen, ik zou het liefst iedereen willen nemen en hebben

maar flousssssss is problemo

maar komt wel goeeed



haha jaa klopt... geld is zeker een belangrijk onderdeel als het om bruiloft geven gaat....

kheb er echt vaak over nagedacht om een aantal extra dingetjes te laten echt dingen die overbodig zijn en door niemand gedaan worden...
maar ik kan het echt niet laten.. kheb altijd gedroomd van een prinsessenbruiloft... dus het is voor mij nu een kwestie van lief lachen naar me ouders hahah en me mannetje

22-04-2007, 15:37



Citaat door soutjuhhhhhh:
haha jaa klopt... geld is zeker een belangrijk onderdeel als het om bruiloft geven gaat....

kheb er echt vaak over nagedacht om een aantal extra dingetjes te laten echt dingen die overbodig zijn en door niemand gedaan worden...
maar ik kan het echt niet laten.. kheb altijd gedroomd van een prinsessenbruiloft... dus het is voor mij nu een kwestie van lief lachen naar me ouders hahah en me mannetje

aaaaah, inchallahhhh, zo schattiggg

gelukkig hebben wij ervoor moeten zweten beiden! en familie die het voor ons als kado meehelpen, ben ze heel erg dankbaar voor

maar het word zo ie zo inchallah een gezellig en een mooi onvergetelijk dagje samen met familie en vrienden, hoop bij jou ook

22-04-2007, 15:39
Ik wens jullie ook een gezegend huwelijk toe inshaAllah..
Ik wil alles al voor de zomervakantie geregeld hebben. Want als ik terug kom van mn vakantie in Marokko, wil ik alleen nog maar trouwen inshaAllah..

22-04-2007, 15:40

Citaat door taboharecht1:
aaaaah, inchallahhhh, zo schattiggg

gelukkig hebben wij ervoor moeten zweten beiden! en familie die het voor ons als kado meehelpen, ben ze heel erg dankbaar voor

maar het word zo ie zo inchallah een gezellig en een mooi onvergetelijk dagje samen met familie en vrienden, hoop bij jou ook



khoop het echt incha allah kan niet wachten...
ja kwou ook dat ik er voor gewerkt had maar daar ben ik denk ik nog te jong voor om al heel wat te hebben gespaard...

het is trouwens ook allemaal plots.... we hebben elkaar echt snel snel gevonden.. 6 maanden geleden kende ik em nog niet eens.. en nu verloofd... getekend.. nog alleen bruiloft incha allah

Pagina's : [1] 2