Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet ik weet het niet meer

Pagina's : [1] 2

Zelda
26-07-2002, 22:34

wat moet je nou als je niet meer kan als elke dag een hel is als achter elke lach een traan schuilt altijd maar alleen ik kan het niet meer echt niet was het maar klaar had ik maar het lef om dit leven stop te zetten maar zelfs daar ben ik te zwak voor wat als je dromen gevuld zijn met nachtmerries wat als opstaan en leven zoveel energie kost wat moet ik nou ik weet het niet meeer ik kan het ook niet meer het liefst rol ik op en sterf ik het liefst kruip ik weg in een heel klein hoekje een hoekje waar niemand me kan vinden waar niemand me kan raken waar ik de pijn niet meer hoef te voelen \ wat moet ik nou doen

snoesje
26-07-2002, 22:36
salaam, goed hoor zelf verzonnen of zelf ervaring???

Zelda
26-07-2002, 22:36
het is geen gedicht het is hoe ik me nu voel ik ben op

Zelda
26-07-2002, 22:41
ik kan niet meer maar bij wie moet ik terecht wie luistert naar me- en wie hoort me echt? mensen om me heen- maar toch alleen iedereen vindt me sterk maar wat ik dat nou 's nioet ben? wat dan he? ik ben niet sterk kijk maar ik kan niet meer waarom zien ze het niet ze kijken maar ze zien het niet alles wat me gebeurt is - het is teveel ik kan het niet dragen neem het weg ik wil het niet meer dit leven wat mij gegeven is waarom?

snoesje
26-07-2002, 22:42

ja daarom vroeg ik maar meid sorry..... ik voel met je mee en doe geen dingen waar je spijt van zult krijgen.... wat je moet doen weet ik niet maar een tip: wanneer ik me depri en erg ongelukkig voel ga ik bidden of iets lezen waarbij ik me richt tot de islam zo vind ik mijn innerlijke rust terug dus misschien een idee?? ik hoop het maar insha'allah komt gauw goed hou me op de hoogte oke?? liefs een zuster die met je meeleeft

Zelda
26-07-2002, 22:43
bedankt dat je het even hebt gelezen ik weet dat ik eigenlijk dit niet op het net moet zetten maar ik heb gewoon niemand om dit tegen te zeggen dan zou men echt in shock zijn ik moest het kwijt bedankt

Zelda
26-07-2002, 22:46
hoe kan pijn zo groot zijn ik verdrink erin weet je te moe om er tegen t evechten te moe van alles waar moet ik heen ik ben bang voor mezelf

snoesje
26-07-2002, 22:47
ja meid het is goed dat je het ff lucht als je ook dit weer opkropt dan zul je er nog meer last van krijgen en dat wil ik niet hebben dus als er nog meer is lucht je hart maar hoor..... en het maakt niet uit dat je het op het net zet want je bent tog anoniem en trouwens waar moet je het anders kwijt dus meid je weet het ik sta klaar voor je

Zelda
26-07-2002, 22:48
en het is zo koud zo koud heb ik het nog nooit gehad het komt van binnen de kou mijn bevroren hart die de pijn niet meer wil dragen ik heb het geprobeerd weet je meer dan eens om verder te gaan met mijn leven om het allemaal achter me te laten er niet meer aan te denken maar het gaat niet weg het komt steeds weer terug verrast me wanneer ik denk alles voor elkaar te hebben als een schaduw voor mijn zonlicht

Zelda
26-07-2002, 22:50
Neem mijn leven laat mij rusten ik eis het ik KAN niet meer kunt U dat niet begrijpen wees barmhartig neem mij tot U laat mij hier niet alleen ik smeek u geef mij de kracht

Zelda
26-07-2002, 22:50
Origineel gepost door snoesje ja meid het is goed dat je het ff lucht als je ook dit weer opkropt dan zul je er nog meer last van krijgen en dat wil ik niet hebben dus als er nog meer is lucht je hart maar hoor..... en het maakt niet uit dat je het op het net zet want je bent tog anoniem en trouwens waar moet je het anders kwijt dus meid je weet het ik sta klaar voor je dankjewel

snoesje
26-07-2002, 22:51
graag gedaan hoor...................

Zelda
26-07-2002, 22:54

ik heb niet om dit leven gevraagd en degene die mij hebben gekregen waren niet blij met mij bij wie moet ik dan terecht? bij wie kan ik troost vinden dat is alles wat ik wil troost iemand die om me geeft zonder zelf daar iets voor te willen onvoorwaardelijk

Zelda
26-07-2002, 23:02
niemand kan mij helpen ik probeer echt maar ik weet niet meer wat ik moet doen ik weet het gewoon niet meer

Zelda
26-07-2002, 23:09
het is toch raar dat de woorden van vreemden mij troost bieden maar voor vreemden hoef ik mij niet groot te houden hoef ik niet sterk te zijn hoef ik mijn tranen niet weg te slikken hoef ik die prop in mijn keel niet terug te duwen hoef ik die grote zonnebril niet constant te dragen kan ik ook 's zwak zijn kan ik 's leunen ipv dat anderen op mij leunen tuurlijk mag men op mij leunen maar mijn schouders zijn niet sterk genoeg meer om het leed van een ieder te dragen aangezien ik mijn eigen leed niet kan dragen

Pagina's : [1] 2