Bekijk volle/desktop versie : Effe lachen dames, Mopjes



Pagina's : [1] 2

22-04-2007, 12:14
Ik heb verschillende leuke mopjes gevonden op de site.
Je hebt daar ook lekkere recepten en andere leuke en leerzame onderwerpen.

http://moslimasinbelgie.messageboard.be/index.php


een groepje kippen zitten bij mekaar en laten foto's aan elkaar zien. Eén kip laat een foto van een ei zien. iedereen kijk mekaar verbaasd aan. Waarop de kip antwoord: da's een foto van toen ik baby was.


een man wilde gaan vissen, maar had geen aas. Hij had een papiertje en schreef daarop : worm
hij gooide de lijn uit en na een tijd haalde hij de lijn op.
Aan het haakje hing nu een papiertje met daarop geschreven : vis.


Een man staat op zijn werk op zijn duizenden gemakjes een sigaretje te rollen. Op een gegeven moment krijgt de baas dit in 't oog en stapt op die man af. De baas zegt tegen hem "jongen, ik sta u nu al heel lang in 't oog te houden en gij staat hier zo heel traag uw sigaret te rollen. werken doet ge ook al ni snel. is er eigenlijk iets dat gij wel rap kunt?"
Zegt die man, heel loom: "ik ben rap moe"


De ene patat zegt tegen de andere patat: "mijn broer zit in de puree"


In de wei staan twee koeien, waarvan er één krachtig met haar uier heen en weer slingert.
"Waarom doe je dat?" wil de andere koe weten
"Morgen ben ik jarig en daarom klop ik nu vast de slagroom!"


Hollander tegen Belg:
"Jij hebt geen hersens."
De Belg zegt: "Ik geen hersens? Man, hoe kom je erbij?
Ik heb juist hele goeie hersens,ze zijn amper gebruikt !!"


Twee roekeloze tomaten liepen over de rijweg.
Eén ervan wordt plotseling door een vrachtauto overreden.
De andere zegt :"Rust zacht, ketchup."



het zit onder de grond en heeft nooit koppijn......

een paracetamolletje!

22-04-2007, 12:14


Dames jullie mogen ook mopjes plaatsen

22-04-2007, 12:17
Deze had een dochtertje van een lid verzonnen



Waarom gaan konijn zo vroeg slapen?



...ze moeten maar twee tandjes poetsen




1nederlander 1 belg en een duitser krijgen de doods straf omdat ze een misdaat hebben gepleegd.Ze kunnen kiezen uit de pil de prik of de elektrische stoel.De duitser is heel handig in elektrischetijd dus die kiest de elektrische stoel die doet het niet dus de duitser is vrij.De nedelander is aan de beurt hij is slim en kiest de elektrische stoel dus hij is ook vrij nu is de belg aan de beurt dus hij zegt doe mij de pil maar wnt de stoel doet het toch niet



2)goed nieuw en slecht nieuws

een man ligt op zijn bed in het ziekenhuis wat rond te kijken. Plots komt de dokter binnen en zegt: "ik heb goed nieuw en slecht nieuws" het goede nieuws is dat je nog 12 uren te leven hebt. De man antwoord: "oooh, bere goe! wat is dan het slechte nieuws? Antwoord de dokter: " dat ik u dat gisteren al had moeten vertellen!"


3)
nederland en marokko hebben ruzie dus besluit nederland een raket af te vuren op marokko dus nederland schiet die raket, waar de koning van marokko heel boos om wordt en hij gaat een raket terug schieten naar nederland dus de dag voor dat de raket wordt afgeschoten maakt hij aan heel marokko bekendt waar, wanneer en hoe laat de raket wordt afgeschoten dus de dag breekt aan en hij drukt op de lanceerknop maar er gebeurt niks dus hij drukt nog een kéér en nog een kéér totdat hij er genoeg van krijgt en dus besluit hij te gaan kijken bij de raket hij komt bij de raket en ziet er duizenden marokkanen aan hangen en ze zeggen allemaal heel blij gariejz gariejz.
(europa,europa)



4)
Nasreddin Hodja loopt in Lombok door de Kanaalstraat en ziet aan de overkant van de straat zijn dochter staan giechelen met een stel meiden. Als hij haar zo eens beziet - fleurig hoofddoekje, strakke spijkerbroek, plateauzolen - begrijpt de hodja dat het tijd wordt voor een belerend gesprek. ‘s Avonds zegt hij tegen zijn dochter: ‘Binnenkort zal er een jongen komen, en hij zal je diep in de ogen kijken. Denk aan de eer van de familie! Hij zal met je wandelen door het park. Denk aan de eer van de familie! Hij zal je haar strelen en hij zal je willen kussen. Denk aan de eer van de familie! Daarna zal hij jou bespringen. En dan maakt hij jouw familie te schande.’ De dochter heeft het begrepen. Maar als ze enkele weken later met een verliefde blik door het huis loopt, vindt pa het weer tijd voor een gesprek. De dochter zegt: ‘Vader, het is precies zo gegaan als u gezegd had. Een jongen heeft mij diep in de ogen gekeken. We zijn gaan wandelen door het park. Maar ik dacht aan de eer van de familie. Hij heeft mijn haar gestreeld en hij wilde me kussen. Maar ik dacht aan de eer van de familie. Toen heb ik hem besprongen en zijn familie te schande gemaakt!’


5)
Er was eens een nederlandse vlieg en een marokkanse vlieg. Ze zoemden de hele dag in het huis van een man. Die werd er gek van. Hij pakte een spuitbus deodorant en spoot. De nederlandse vlieg werd er duizelig van en viel uiteindelijk dood op de grond. Maar de marokkaanse vlieg zei:"Spuit nog eens wat onder mijn oksels?"


6)
Op een bus in Marokko, treft men een heel aparte betalingswijze aan: men betaalt twee eieren voor een rit naar de stad. De daartoe bevoegde man kwam rond om de eieren op te halen. "naar de stad? Twee eieren aub. Wat zegt u? Ah, maar dat is al ietsjes verder, dan euuuh drie eieren aub. Danku ..." Toen hij bij een zeer oude man kwam, verbaasde het hem dat de man geen eieren bij had maar een kip! "a 3zizi,(ouwe heer) je weet toch dat als je naar de stad wil gaan dat het u twee eieren kost?" waarop de oude man "iwa waah waah, fehmeeeeegh"(jaaah

22-04-2007, 12:21
Hoe heet een schoonmoeder in het Chinees?

Bangvantang (niks tegen schoonmoeders he)

Hoe heet de uitvinder van de pil in China?

Bangvanjoeng


Deze is echt leuk als je het begrijpt.

22-04-2007, 12:26



Citaat door OemmyAicha:
Hoe heet een schoonmoeder in het Chinees?

Bangvantang (niks tegen schoonmoeders he)

Hoe heet de uitvinder van de pil in China?

Bangvanjoeng


Deze is echt leuk als je het begrijpt.



Nee ik begrijp hem niet

22-04-2007, 12:31
http://www.youtube.com/watch?v=p25hTk716Jw



22-04-2007, 12:31

Citaat door OemmyAicha:
Hoe heet een schoonmoeder in het Chinees?

Bangvantang (niks tegen schoonmoeders he)

Hoe heet de uitvinder van de pil in China?

Bangvanjoeng


Deze is echt leuk als je het begrijpt.



Kijk Helinim

bangvantang = bang van tang
bangvanjoeng = bang van joeng dus baby snap je

22-04-2007, 12:32

Citaat door kindly_mom:



wat begrijp jij niet?

22-04-2007, 12:34

Citaat door OemmyAicha:
Kijk Helinim

bangvantang = bang van tang
bangvanjoeng = bang van joeng dus baby snap je



Beetje maar nu is die volgens mij niet meer grappig moest hem in 1 keer snappen

22-04-2007, 12:34
Ik weet dat mijn grappen echt droog zijn

Hebben jullie dan wat minder droge?

22-04-2007, 12:35

Citaat door Helinim:
Beetje maar nu is die volgens mij niet meer grappig moest hem in 1 keer snappen



Oefffffffffffffffffffffff
Ik moest het ook 2 keer lezen voordat ik het begreep.

22-04-2007, 12:37
een nederlander wandelt langs een heide .......
ergens komt hij een struik tegen en hoort een koe die zijn geluid maakt BOEH
waarop de nederlander antwoordt: ik had u al lang gezien hoor

22-04-2007, 12:39



Citaat door OemmyAicha:
Kijk Helinim

bangvantang = bang van tang
bangvanjoeng = bang van joeng dus baby snap je



wie is tang dan? vrouwtje in tanga slip ofzo
joeng? jongen??!

volgens mij neem ik het te serieus...

22-04-2007, 12:40

Citaat door Inerzaf:
http://www.youtube.com/watch?v=p25hTk716Jw





22-04-2007, 12:42

Citaat door kindly_mom:
wie is tang dan? vrouwtje in tanga slip ofzo
joeng? jongen??!

volgens mij neem ik het te serieus...



Nee tang is een ander woord voor kreng.

Ja joeng is baby.

Pagina's : [1] 2