Bekijk volle/desktop versie : koningendag



Pagina's : [1] 2

22-04-2007, 11:37
waneer wordt dit nou gevierd de 30ste valt op een maandag. maar ik hoor ook van vele dat het zaterdag gevierd word...

wie weet het zeker

22-04-2007, 11:47


bij ons zondag wet het zeker

22-04-2007, 11:48
GEWOON OP maandag...

vorige keer werd het op zaterdag gevierd, omdat het op een zondag viel..


dus het wordt gewoon op maandag gevierd, en zeker niet op zondag

22-04-2007, 11:52
bij ons hier wordt het echt op zondag 29 april gevierd en de winkels hebben ook koopzondag. Ik heb het in de krant gelezen maar gaat het nu verschillen per woonplaats nee toch Heel Nl viert toch op 1 dag.

22-04-2007, 11:55



Citaat door Helinim:
bij ons hier wordt het echt op zondag 29 april gevierd en de winkels hebben ook koopzondag. Ik heb het in de krant gelezen maar gaat het nu verschillen per woonplaats nee toch Heel Nl viert toch op 1 dag.


waar woon jij dan? mag ook via groen puntje

22-04-2007, 11:59

Citaat door (B)engel:
waar woon jij dan? mag ook via groen puntje

heb je gegeven

22-04-2007, 12:01

Citaat door Helinim:
bij ons hier wordt het echt op zondag 29 april gevierd en de winkels hebben ook koopzondag. Ik heb het in de krant gelezen maar gaat het nu verschillen per woonplaats nee toch Heel Nl viert toch op 1 dag.



ik weet niet waar je dit vandaan haalt...


maar koninginnendag wordt gewoon op 30 april gevierd,. behalve als het op een zondag valt, dan wordt het een dag eerder.... :


Hare Majesteit de Koningin en leden van de Koninklijke familie vieren maandag 30 april Koninginnedag mee in de provincie Noord-Brabant, achtereenvolgens in Woudrichem en ‘s-Hertogenbosch.
bron: http://www.koninklijkhuis.nl

Koninginnedag 2007: overzicht
In 2007 wordt Koninginnedag op maandag 30 april gevierd. De avond ervoor is het koninginnenacht.
http://www.centrum.amsterdam.nl/smartsite.dws?id=8979

22-04-2007, 12:03
echt raar ik heb het van ons krant van breda

22-04-2007, 12:03

Citaat door Helinim:
heb je gegeven


oh, dan ga ik zondag daar koninginnedag vieren en maandag hier Ik vind het altijd een hele gezellige dag.

22-04-2007, 12:04
wat raar hoe komen mensen dan met zaterdag.

maar het is toch geen officile vrijdag toch

22-04-2007, 12:05
Koninginnedag in Breda
Kindervrijmarkt, muziek, hobbymarkt… maandag 30 april is het Koninginnedag. In heel Breda wordt dat gevierd met allerlei activiteiten. Het belooft dan ook een feest als vanouds te worden.

Koninginnedag in Breda begint om 9.00 uur met de ‘Bijzondere Vlaggenparade’ op het Kasteel van Breda. De vlaggen worden gehesen en er klinkt muziek door de TPG Harmonie en het Stedelijk Jeugdkoor. Daarna starten alle activiteiten.


Kindervrijmarkt
Het Valkenberg wordt van 11.00 tot 17.00 uur omgetoverd tot kinderparadijs met springkussens, klimwand, nostalgische draaimolen en natuurlijk de jaarlijkse kindervrijmarkt. Honderden kinderen verkopen spullen die ze niet meer gebruiken, maken muziek, doen behendigheidsspelletjes of zijn even ‘levend standbeeld’.


Rondje Reddingsboot
Vaar een rondje mee op de boot van de Reddingsbrigade Breda. De ligplaats is bij de ingang van het Valkenberg aan de stationszijde. Met je bijdrage steun je het werk van de vrijwilligers van de Reddingsbrigade.


Muziek op Kasteelplein
Op het gezellige plein tussen KMA en Grote Markt staan maar liefst drie podia waardoor er continue muziek klinkt. Geniet van jazzy klanken, bekende klassiekers en de onvermijdelijke




PS: IK WIST WEL DAT IK GELIJK HAD.....

22-04-2007, 12:05
Ik geloof dat ik dit jaar naar Amsterdam ga : )!

22-04-2007, 12:23


Gewoon op maandag.

22-04-2007, 12:23

Citaat door mmu2:
Koninginnedag in Breda
Kindervrijmarkt, muziek, hobbymarkt… maandag 30 april is het Koninginnedag. In heel Breda wordt dat gevierd met allerlei activiteiten. Het belooft dan ook een feest als vanouds te worden.

Koninginnedag in Breda begint om 9.00 uur met de ‘Bijzondere Vlaggenparade’ op het Kasteel van Breda. De vlaggen worden gehesen en er klinkt muziek door de TPG Harmonie en het Stedelijk Jeugdkoor. Daarna starten alle activiteiten.


Kindervrijmarkt
Het Valkenberg wordt van 11.00 tot 17.00 uur omgetoverd tot kinderparadijs met springkussens, klimwand, nostalgische draaimolen en natuurlijk de jaarlijkse kindervrijmarkt. Honderden kinderen verkopen spullen die ze niet meer gebruiken, maken muziek, doen behendigheidsspelletjes of zijn even ‘levend standbeeld’.


Rondje Reddingsboot
Vaar een rondje mee op de boot van de Reddingsbrigade Breda. De ligplaats is bij de ingang van het Valkenberg aan de stationszijde. Met je bijdrage steun je het werk van de vrijwilligers van de Reddingsbrigade.


Muziek op Kasteelplein
Op het gezellige plein tussen KMA en Grote Markt staan maar liefst drie podia waardoor er continue muziek klinkt. Geniet van jazzy klanken, bekende klassiekers en de onvermijdelijke




PS: IK WIST WEL DAT IK GELIJK HAD.....


Jij kan best gelijk hebben maar dan nog snap ik die domme krant niet

22-04-2007, 12:26

Citaat door mmu2:
Koninginnedag in Breda
Kindervrijmarkt, muziek, hobbymarkt… maandag 30 april is het Koninginnedag. In heel Breda wordt dat gevierd met allerlei activiteiten. Het belooft dan ook een feest als vanouds te worden.

Koninginnedag in Breda begint om 9.00 uur met de ‘Bijzondere Vlaggenparade’ op het Kasteel van Breda. De vlaggen worden gehesen en er klinkt muziek door de TPG Harmonie en het Stedelijk Jeugdkoor. Daarna starten alle activiteiten.


Kindervrijmarkt
Het Valkenberg wordt van 11.00 tot 17.00 uur omgetoverd tot kinderparadijs met springkussens, klimwand, nostalgische draaimolen en natuurlijk de jaarlijkse kindervrijmarkt. Honderden kinderen verkopen spullen die ze niet meer gebruiken, maken muziek, doen behendigheidsspelletjes of zijn even ‘levend standbeeld’.


Rondje Reddingsboot
Vaar een rondje mee op de boot van de Reddingsbrigade Breda. De ligplaats is bij de ingang van het Valkenberg aan de stationszijde. Met je bijdrage steun je het werk van de vrijwilligers van de Reddingsbrigade.


Muziek op Kasteelplein
Op het gezellige plein tussen KMA en Grote Markt staan maar liefst drie podia waardoor er continue muziek klinkt. Geniet van jazzy klanken, bekende klassiekers en de onvermijdelijke




PS: IK WIST WEL DAT IK GELIJK HAD.....


Ahum .

Wat is jouw bron en is deze recent ?

Pagina's : [1] 2