Bekijk volle/desktop versie : wat is dit



Pagina's : [1] 2

26-07-2002, 18:13


kan iemand mij vertellen wat dit is ????????????????//

26-07-2002, 18:14


DAT BEN JIJ



JE BEGINT ECHT DEMENT TE WORDEN HE !

26-07-2002, 18:16
haha is het nou een kat of een mens lelijk he wat plastische chirurgie al niet met een mens kan doen en nee dat ben ik niet en je mag mijn werkster ook niet meer "lenen" omdat je mij hebt beledigd

26-07-2002, 18:21
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA

26-07-2002, 18:23


he dangerousChick wel gewoon adem halen he

26-07-2002, 18:52
die heb ik ook een keer op tv gezien!!! helemaal "strakgetrokken" ze3ma mooi....
haar man had haar verlaten, maar nu heeft ze weer een andere man, die vind haar ze3ma mooi om wie ze is.... haha... het blijkt dat ze veel geld heeft

kiss

26-07-2002, 18:56
ik dacht echt dat het nep was!! :toink:

haar wil ik dus echt niet tegenkomen, ik krijg een hartaanval! :schok:

26-07-2002, 18:59
ze heeft ook asl bijnaam catwoman he!!!! echt veel plastsche chirurgie aan pas gekomen bij haar niet normaal

26-07-2002, 19:07
CHECK DIE OGEN DANNNNNNNNNNNN!!!!!

gatverdamme! zij weet de definitie niet van "MOOI"!

UGLY!!

26-07-2002, 19:09

Citaat:
Origineel gepost door VirtualAngel
CHECK DIE OGEN DANNNNNNNNNNNN!!!!!

gatverdamme! zij weet de definitie niet van "MOOI"!

UGLY!!
en niet alleen de ogen!!! die mond, die wangen... echt zo lelijk!!!! je moet haar eens zien praten!! ze denkt dat ze nog mooi is ook!!!
dat heeft ze zelfs ook gezegd!! "ik vind mezelf mooi zo" tfooooooeeeeee echt zielig als je jezelf zoiets aandoet!!!

kiss

26-07-2002, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door OMar_EN_OMar


deze vrouw is voor de mensen die het niet weten ,schatrijk..is deze vrouw..ze heeft bewust haar uiterlijk veranderdt zodat ze op een kat begint te lijken ,ze is namelijk een grote liefheber van katjes en wil er ook uitzien als een

er is nog zo'n kerel die wordt wel tiger-man genoemd hij heeft op heel z'n lichaam dezelfde vlekken laten tatoeeren,en dan bedoel ik echt letterlijk elk plaatsje op z'n lichaam, hoofd....etc als die van een tijger ,hij heeft z'n tanden allemaal scherp laten vijlen en hij heeft ook snorharen laten inplanten ,heeft z'n oren scherp laten maken ......
aardig gek allemaal.....

26-07-2002, 19:32

Citaat:
Origineel gepost door OMar_EN_OMar


deze vrouw is voor de mensen die het niet weten ,schatrijk..is deze vrouw..ze heeft bewust haar uiterlijk veranderdt zodat ze op een kat begint te lijken ,ze is namelijk een grote liefheber van katjes en wil er ook uitzien als een

er is nog zo'n kerel die wordt wel tiger-man genoemd hij heeft op heel z'n lichaam dezelfde vlekken laten tatoeeren,en dan bedoel ik echt letterlijk elk plaatsje op z'n lichaam, hoofd....etc als die van een tijger ,hij heeft z'n tanden allemaal scherp laten vijlen en hij heeft ook snorharen laten inplanten ,heeft z'n oren scherp laten maken ......
hey omar!
heb je geen plaatje van deze tigerman?? ik ben benieuwd of hij catwoman heeft overtroffen in lelijkheid!

Liefs, virtual angel

26-07-2002, 21:00


Ik vind dit echt te ver gaan.Mensen moeten blij zijn met wat ze van GOD gekregen hebben.Ze moeten blij zijn dat ze gezond zijn.En wat doen ze?ze denken het te beter weten dan God door zichzelf te vereanderen.
Die vrouw is rijk zeg je.Ze is rijk aan gestoordheid bedoel je.

26-07-2002, 21:05

Citaat:
Origineel gepost door Missrapster
Die vrouw is rijk zeg je.Ze is rijk aan gestoordheid bedoel je.
haha... die is goed...
pff... die mensen weten echt niet wat ze zichzelf aandoen... ze heeft waarschijnlijk nix anders om haar geld aan te besteden... in plaats van de mensen in palestina ofzo te helpen, gaat zij zichzelf n beetje zitten verbouwen...!

kiss

26-07-2002, 22:33
ik dacht dat ik gestoord was maar blijkbaar lopen er nog veel meer soortgenoten van mij rond

Pagina's : [1] 2