Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe krijg ik dikker haar en MINDER haar uitval?



Pagina's : [1] 2 3

21-04-2007, 18:19
[ Salaam dames, ik heb een vraagje weet iemand hoe ik dikker haar krijg en minder haar uitval krijg? ]

[ Ik merk dat me haren echt de helft dunner is geworden ik had echt dikhaar vroeger maar nu is het echt minder geworden en last van haar uitval. ]

21-04-2007, 18:21


-geen stress
-gezond eten
-veel water drinken
-genoeg vitaminen
-knoflook met olijfolie

21-04-2007, 18:23

Citaat door tangia19:
-geen stress
-gezond eten
-veel water drinken
-genoeg vitaminen
-knoflook met olijfolie



Stress heb ik altijd
Gezond eten doe ik op zijn tijd
Veel water drinken doe ik zelden
Vitaminen? ik kan beter zeggen wat is dat?
Knoflook met olijfolie die stank ieuww ik wil het wel gaan proberen

21-04-2007, 18:42
Gewoon veelvuldig naar de Mac gaan

21-04-2007, 18:43


wahahhaaha insaan ik ben jou aan het stalken

21-04-2007, 18:47
gisteren ben ik toevallig naar de kapper gegaan en heb ik gevraagd of ze dezelfde behandeling als wat ik ooit op tv zag.

ze hadden een speciale behandeling waarbij het haar wordt geschrubd en daarna weer gevoed, het werkte heeeel anders dan conditioners en maskers.

ik heb het laten doen en zelf de flesjes gekocht zodat ik thuis het nog een paar keer zou doen. dit zou gegarandeerd ervoor zorgen dat mijn haar meer ging glanzen en gezonder worden.

het was iets met siliconen , sommigen doen siliconen in hun borsten en billen en ik doe het in mijn haar...

21-04-2007, 18:50

Citaat door noona:
gisteren ben ik toevallig naar de kapper gegaan en heb ik gevraagd of ze dezelfde behandeling als wat ik ooit op tv zag.

ze hadden een speciale behandeling waarbij het haar wordt geschrubd en daarna weer gevoed, het werkte heeeel anders dan conditioners en maskers.

ik heb het laten doen en zelf de flesjes gekocht zodat ik thuis het nog een paar keer zou doen. dit zou gegarandeerd ervoor zorgen dat mijn haar meer ging glanzen en gezonder worden.

het was iets met siliconen , sommigen doen siliconen in hun borsten en billen en ik doe het in mijn haar...


leuk joh, maar worden je haren er ook dikker van?
Glanzen hoeft niet dat heb ik al. ik wil het alleen puur dikker hebben en die haar uitval voorkomen

21-04-2007, 18:55
moet je echt eens bij de kapper navragen, ze hebben meer dan alleen knippen kennelijk.

hiervoor ging ik alleen knippen en terug naar huis, wassen deed ik niet eens.

21-04-2007, 19:01

Citaat door noona:
moet je echt eens bij de kapper navragen, ze hebben meer dan alleen knippen kennelijk.

hiervoor ging ik alleen knippen en terug naar huis, wassen deed ik niet eens.


Ik ga nooit naar de kapper me moeder knipt altijd me puntjes bij.
maar ik zal van de week eens naar een kapperzaak gaan en vragen

21-04-2007, 19:49

Citaat door noona:
gisteren ben ik toevallig naar de kapper gegaan en heb ik gevraagd of ze dezelfde behandeling als wat ik ooit op tv zag.

ze hadden een speciale behandeling waarbij het haar wordt geschrubd en daarna weer gevoed, het werkte heeeel anders dan conditioners en maskers.

ik heb het laten doen en zelf de flesjes gekocht zodat ik thuis het nog een paar keer zou doen. dit zou gegarandeerd ervoor zorgen dat mijn haar meer ging glanzen en gezonder worden.

het was iets met siliconen , sommigen doen siliconen in hun borsten en billen en ik doe het in mijn haar...



Ik zou die kapperslaon aanklagen, als dat je kapsel is op jouw avatar

21-04-2007, 19:54
Vitamine B moet je slikken, ze zeggen dat het helpt.

21-04-2007, 21:36
wat met jullie fkking kapper
dat is haram als jullie dat wisten. Je mag niet eens je haar verfen. Hchouma man dat jullie met jullie haar spelen... P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx

21-04-2007, 21:46



Citaat door Droevige_Meid:
[ Salaam dames, ik heb een vraagje weet iemand hoe ik dikker haar krijg en minder haar uitval krijg? ]

[ Ik merk dat me haren echt de helft dunner is geworden ik had echt dikhaar vroeger maar nu is het echt minder geworden en last van haar uitval. ]


Join the club . Probeer henna met knoflook

21-04-2007, 21:49

Citaat door tayah:
wat met jullie fkking kapper
dat is haram als jullie dat wisten. Je mag niet eens je haar verfen. Hchouma man dat jullie met jullie haar spelen... P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx


Jij moet vooral je mond dicht houden. Nou in dit geval je vingers naast je laten. Ga geen haram roepen als je geen kennis heb van iets. Verven is niet haram dus wat zit je nou te ijlen

21-04-2007, 21:57
echt doorgedraaide boel hier

Pagina's : [1] 2 3