Bekijk volle/desktop versie : Zaal in Den Haag



21-04-2007, 12:00
wij zijn op zoek naar een zaal in Den Haag.. iemand een tip?

21-04-2007, 12:37


eventplaza in rijswijk

22-04-2007, 11:12
Bedankt voor de tip, ik ga er kijken!

22-04-2007, 11:21
Hoi meid,

coupernicus dienstencentrum (ook wel revacentrum genoemd) goedkoop, je krijgt 2 zalen, 2 verdiepingen. rond 800 euro

ali baba vlakbij de haagse markt: is volgens mij 600 Euro maar wel 1 zaal

oranjeplein: vreselijke zaal. rond 750. voordeel je krijgt er een groot speeltuin bij die alleen voor jullie toegankelijk is.... tenminste dat zeiden ze.

ons huis in moerwjk.. google partycentrum onshuis. dan krijg je de site.
1100 euro,- Deze heb ik. Zit er best wel goed uit.

zaal de Mussen, zou ik niet gaan doen.. belachelijke voorwaarden en te duur. reken op 1300 euro, als het niet meer is.

en als laatste zichtenburg... prijzig 1700 euro ongeveer. Maar op een zondag is goedkoper.

Kijk nou heb je bijna alle zalen die ik heb benaderd. Veel succes!

voor vragen pm gerust.

22-04-2007, 11:27



Citaat door amira_maroc:
Hoi meid,

coupernicus dienstencentrum (ook wel revacentrum genoemd) goedkoop, je krijgt 2 zalen, 2 verdiepingen. rond 800 euro

ali baba vlakbij de haagse markt: is volgens mij 600 Euro maar wel 1 zaal

oranjeplein: vreselijke zaal. rond 750. voordeel je krijgt er een groot speeltuin bij die alleen voor jullie toegankelijk is.... tenminste dat zeiden ze.

ons huis in moerwjk.. google partycentrum onshuis. dan krijg je de site.
1100 euro,- Deze heb ik. Zit er best wel goed uit.

zaal de Mussen, zou ik niet gaan doen.. belachelijke voorwaarden en te duur. reken op 1300 euro, als het niet meer is.

en als laatste zichtenburg... prijzig 1700 euro ongeveer. Maar op een zondag is goedkoper.



Kijk nou heb je bijna alle zalen die ik heb benaderd. Veel succes!

voor vragen pm gerust.



Hey meid, wat een goede info allemaal zeg! Is party-centrum Ons Huis groot en hoeveel zalen krijg je ervoor?

Alvast bedankt

24-04-2007, 15:21
excuses voor mijn late reactie.

partycentrum ons huis is maar 1 zaal. ik raad je coupernicus diensten centrum aan. Nooit in het echt gezien maar schijnt mooi te zijn.

op deze site zie je een gedeelte van de zaal http://www.alheel.nl/?kwd=data/Contact.htm

betere fotos zijn helaas verwijderd

succes!

24-04-2007, 15:55

Citaat door majda_16:
eventplaza in rijswijk
komende maanden gesloten...