Bekijk volle/desktop versie : Ben ik een moslimmeid...?



21-04-2007, 08:44
Hello, mijn naam is Jamina en mijn verhaal gaat over een meisje dat Samira heet ze 14 jaar oud en wil de hele wereld over reizen met haar vriendin khalida en haar vriendje Amin. maar voordat ze dat kan moet ze studeren en dat is voor haar moeder een groot probleem, want ze mag niet studeren maar ze moet gaan trouwen, kinderen krijgen met een oude man van marokko. willen jullie de einde weten lees het dan door.

21-04-2007, 09:05


ga door sgat eerste fan upp

21-04-2007, 09:37
2de fan ben benieuwd!!

21-04-2007, 11:36
Hey Samira wacht effe ik wist toch niet dat jij met hem zou uit gaan. maar dat is de probleem niet hij wist het wel dus hij vind jou mooier dan mij en seker ook cooler, zei samira. Ah sorry als hij dat echt denkt ga ik niet met hem uit oke want ik ben even mooi als jou en al helemaal cooler. hier mag mijn i-pod lenen ik heb er nieuwe muziek op gedaan van shakira, britney spears en usher. maar ik moet gaan ik zie daar een lekkere ding naar mij kijken. en zo liep de dag van Jamina. toen ze thuis aankwam hoorde ze haar moeder in de keuken ze wilde gaan helpen maar had geen zin dus ging ze naar de douche en liep gelijk naar haar kamer. ze zag dat er iemand in haar spullen heeft gezeten maar dat boeide haar niet want ze had hier toch niets te verstoppen. ze liep toen naar beneden omdat ze haar maag hoorde knorren van de honger. ze hoorde haar moeder in de douch roedoe aan het doen om te gaan bidden. ik vond het eigenlijk een beetje tijd verspilling, maar ja dat is haar probleem. ze ging naar de keuken en zag dat haar moeder mamita had gemaakt en ze werd toen boos omdat haar moeder wist dat haar moeder het niet lekker vond.dus ging ze geld uit haar moeders portemenee om een turkse pizza te halen en een patatje oorlog. toen ze terug kwam vroeg haar moeder waarom ze niet met haar vader ging eten toen schreeuwde:'JE WEET TOCH DAT IK GEEN MAMITA LUST EN JE WEET DAT PAPA NIET AARDIG TEGEN ME DOET." haar moeder zei:" vind jij het gemeen als hij tegen je zegt dat het tijd is om een hoofddoek aan te doen want je bent oud aan het worden." Jamina werd toen kwaad dat ze de patatje tegen haar moeders gezicht gooide.

21-04-2007, 11:43



Citaat door Jamintjuh:
Hey Samira wacht effe ik wist toch niet dat jij met hem zou uit gaan. maar dat is de probleem niet hij wist het wel dus hij vind jou mooier dan mij en seker ook cooler, zei samira. Ah sorry als hij dat echt denkt ga ik niet met hem uit oke want ik ben even mooi als jou en al helemaal cooler. hier mag mijn i-pod lenen ik heb er nieuwe muziek op gedaan van shakira, britney spears en usher. maar ik moet gaan ik zie daar een lekkere ding naar mij kijken. en zo liep de dag van Jamina. toen ze thuis aankwam hoorde ze haar moeder in de keuken ze wilde gaan helpen maar had geen zin dus ging ze naar de douche en liep gelijk naar haar kamer. ze zag dat er iemand in haar spullen heeft gezeten maar dat boeide haar niet want ze had hier toch niets te verstoppen. ze liep toen naar beneden omdat ze haar maag hoorde knorren van de honger. ze hoorde haar moeder in de douch roedoe aan het doen om te gaan bidden. ik vond het eigenlijk een beetje tijd verspilling, maar ja dat is haar probleem. ze ging naar de keuken en zag dat haar moeder mamita had gemaakt en ze werd toen boos omdat haar moeder wist dat haar moeder het niet lekker vond.dus ging ze geld uit haar moeders portemenee om een turkse pizza te halen en een patatje oorlog. toen ze terug kwam vroeg haar moeder waarom ze niet met haar vader ging eten toen schreeuwde:'JE WEET TOCH DAT IK GEEN MAMITA LUST EN JE WEET DAT PAPA NIET AARDIG TEGEN ME DOET." haar moeder zei:" vind jij het gemeen als hij tegen je zegt dat het tijd is om een hoofddoek aan te doen want je bent oud aan het worden." Jamina werd toen kwaad dat ze de patatje tegen haar moeders gezicht gooide.

Wayoow 3la xxxx.... Wel goed begin. Ga verder meid

21-04-2007, 18:10
Jamina's moeder wilde haar net een klap geven, maar kon zich net op tijd beheersen. Toen Jamina naar boven ging ruimde haar moeder de troep die Jamina had veroorzaakt. Tijdens het opruimen zat Jamina in haar kamer, en keek ze de clip: The Candyshop op TMF. Toen haar moeder klaar was met opruimen kwam de vader van Jamina binnen met een volle boodschappentas. Hij riep Jamina naar beneden en vroeg aan zijn vrouw of ze hun heel even alleen wilde laten. Toen de moeder van Jamina weg was keek haar vader haar heel serieus aan en zei: "Er is een man naar me toegekomen en zei dat zijn zoon op jou dochter wil passen en met je wilt gaan trouwen. Jamina keek verbaasd en schreeuwde:'NEEEEEEEEE denk je zelf dat ik nu al wil trouwen, je bent GEK, GEK, GEK zefg ik je.' Toen ze net weg wilde gaan gaf haar vader haar een platte hand in haar gezicht en schreeuwde dat ze een respectloze ke7ba is en dat ze niet eens een moslima kon zijn, en ze leek op de ke7ba's die op straat rondlopen om aandacht te krijgen. Jamina voelde haar tranen achter haar ogen prikken ze wilde ze tegen houden maar het lukte niet ze huilde, huilde en huilde maar door tot haar moeder haar knuffelde en trooste. Haar moeder nam haar naar boven en stopte haar in als een klein kleutertje.

22-04-2007, 17:32
ik stop met het verhaal geen lezers!!!