Bekijk volle/desktop versie : T.Sektioui keert waarschijnlijk terug naar Porto!



20-04-2007, 23:55
Tarik Sektioui keert vrijwel zeker na dit seizoen terug bij FC Porto. De Marokkaanse aanvaller speelde de tweede seizoenshelft op huurbasis bij RKC, maar de Waalwijkers zijn niet in staat hem definitief te contracteren.

Sektioui stapte een kleine twee jaar geleden over van AZ naar FC Porto, waar hij het spoor volgde van trainer Co Adriaanse. Nadat Adriaanse in de voorbereiding op dit seizoen plotseling opstapte, raakte Tarik, zoals men hem in Portugal noemt, uit de gratie.

RKC verloste de ongelukkige vleugelspits, maar is volgens voetbalprimeur niet in staat de Marokkaan te behouden. “We hebben nog geen besluit genomen, maar als we hem willen behouden lijkt me dat financieel bijna onmogelijk dat te realiseren”, stelt technisch directeur Henry van der Vegt in Voetbal International.



20-04-2007, 23:56


Als ik hem was zou ik terug naar AZ komen, om Boukhari te vervangen aan het eind van het seizoen.

21-04-2007, 00:14

Citaat door Master_Mocro:
Als ik hem was zou ik terug naar AZ komen, om Boukhari te vervangen aan het eind van het seizoen.


Op welke positie dan , AZ speelt op rechts met Jenner en die haalt ie niet weg.

21-04-2007, 00:21

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Op welke positie dan , AZ speelt op rechts met Jenner en die haalt ie niet weg.



Tarik speelt ook op de linksbuitenpositie

21-04-2007, 11:48


is het al zeker dan dat boukhari weg moet?

21-04-2007, 11:58
sektoui gaat de bank weer warm houden want op zijn plek waar die meestal speelt, speelt quaresma die kan die echt niet overtreffen

21-04-2007, 12:05

Citaat door Master_Mocro:
Tarik speelt ook op de linksbuitenpositie


AZ speelt niet echt met een linksbuiten, meer linkshalf Martens.

Misschien speelt AZ volgend seizoen ander formatie! Dus mogelijkheid!

21-04-2007, 12:15

Citaat door mandarona:
sektoui gaat de bank weer warm houden want op zijn plek waar die meestal speelt, speelt quaresma die kan die echt niet overtreffen


Er is nu veel interesse in Quaresma dus de kans bestaat dat Quaresma na dit seizoen zal vertrekken!

21-04-2007, 12:19
hij schopt geen deuk in pakkie boter dit jaar....kweet niet wat et opeens is ?