Bekijk volle/desktop versie : Waar irriteer jij je aan?



Pagina's : [1] 2 3

20-04-2007, 11:25
Ik kan vrij pissig worden om het minst geringste .

Bijv. als iemand me vraagt of ik wat voor hem/haar wil doen, terwijl diegene het makkelijk zelf kan . Omdat ik niet hou van oeverloos gereutel voer ik die opdracht gewoon uit maar dan met een hoofd.


En oja, het dopje van de tandpasta . Ik ga er niet eens meer verder op in, want jullie weten vast wat ik bedoel .

Zo kan ik wel eindeloos door gaan.

Maar verder ben ik heel sociaal hoor

Nu jullie .

20-04-2007, 11:27


aan rotzooi

20-04-2007, 11:29
Waar ik mij aan irriteer zijn vrouwen die ik niet ken en daarmee bedoel ik vrouwen, die ik wel eens bij iemand heb ontmoet of van de moskee en die altijd vragen als je ze ergens tegenkomt: iwa ben je al getrouwd? Ben je getrouwd, dan is het 1000 X iwa ben je nog niet zwanger? Ben je zwanger: iwa wanneer ben je uitgerekend?
Dan denk ik bij mij zelf: damn... wat the fuck gaat het jullie aan. Ik ken jullie niet, dus waarom komen jullie met zulke persoonlijke vragen?? Vooral ben je al zwanger? Bij mij komt het dan over al: heb je het al met je man gedaan?
Ieeegggggg!!! ousafi!

20-04-2007, 11:31
en als de 2e geboren is, wanneer komt de 3e en als de 3e geboren is, waneer komt de 4e en ga zomaar door!!!!!

20-04-2007, 11:32



Citaat door Cheetos:
aan rotzooi


Wie niet .

20-04-2007, 11:34

Citaat door nasima30:
Waar ik mij aan irriteer zijn vrouwen die ik niet ken en daarmee bedoel ik vrouwen, die ik wel eens bij iemand heb ontmoet of van de moskee en die altijd vragen als je ze ergens tegenkomt: iwa ben je al getrouwd? Ben je getrouwd, dan is het 1000 X iwa ben je nog niet zwanger? Ben je zwanger: iwa wanneer ben je uitgerekend?
Dan denk ik bij mij zelf: damn... wat the fuck gaat het jullie aan. Ik ken jullie niet, dus waarom komen jullie met zulke persoonlijke vragen?? Vooral ben je al zwanger? Bij mij komt het dan over al: heb je het al met je man gedaan?
Ieeegggggg!!! ousafi!


Marokkanen .

Ik bedoel wat moeten ze met die info?

20-04-2007, 11:35

Citaat door teletubbie:
en als de 2e geboren is, wanneer komt de 3e en als de 3e geboren is, waneer komt de 4e en ga zomaar door!!!!!


Yakkes gewoon

20-04-2007, 11:35

Citaat door teletubbie:
en als de 2e geboren is, wanneer komt de 3e en als de 3e geboren is, waneer komt de 4e en ga zomaar door!!!!!





Kijk van familie en mensen die je goed kent...ala, maar mensen die je alleen in een moskee ziet of op feestjes, waar je verder niks mee van doen hebt... dat gaat mij echt te ver.
Ik stel mensen nooit persoonlijke vragen, als ze iets kwijt willen kunnen ze dat zelf zeggen. En wat kan het mij schelen of iemand zwanger is? Ik zie het heus wel als het zo ver is, maar ik ga niet 1000X aan iemand vragen of die al zwanger is.

20-04-2007, 11:39
Ja ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat de vraag "Ewa verliefd, verloofd, getrouwd???" En dat ze je dan met een zielig of verschrikt gezicht aankijken wanneer je nee zegt

20-04-2007, 11:40

Citaat door nasima30:


Kijk van familie en mensen die je goed kent...ala, maar mensen die je alleen in een moskee ziet of op feestjes, waar je verder niks mee van doen hebt... dat gaat mij echt te ver.
Ik stel mensen nooit persoonlijke vragen, als ze iets kwijt willen kunnen ze dat zelf zeggen. En wat kan het mij schelen of iemand zwanger is? Ik zie het heus wel als het zo ver is, maar ik ga niet 1000X aan iemand vragen of die al zwanger is.


En als ik zie dat iemand zwanger is, boeit het mij alsnog niet, en zal ik alsnog geen vragen erover stellen .

20-04-2007, 11:47
Oja, waar ik me ook nog aan irriteer is, wanneer je op visite gaat en je gevraagd wordt om te helpen in de keuken en dat de dames deshuizes lekker gaan zitten of achter de computer gaan zitten.

20-04-2007, 11:49
Irriteer me dood aan mensen die gaan fluisteren in het bijzijn van gezelschap

20-04-2007, 12:05


Je kan me beter vragen waar ik me NIET aan irriteer.

20-04-2007, 12:07

Citaat door Meerne:
Je kan me beter vragen waar ik me NIET aan irriteer.

Oke, waar irriteer jij je niet aan ?

20-04-2007, 12:14

Citaat door nasima30:
Oke, waar irriteer jij je niet aan ?



Slapen.

Pagina's : [1] 2 3