Bekijk volle/desktop versie : Morgenavond reunie basisschool!



20-04-2007, 00:12
Ben zo benieuwd hoe iedereen er na 22 jaar uit ziet



Wie heeft er wel 's zo'n reunie meegemaakt??

20-04-2007, 00:15


Lijkt me raar..
eerst allemaal snotapen op school
En dan elkaar allemaal opeens zien.. als echte dames en echte mannen!
Wow!

Op school vroeger.. misschien weleens ruzies gehad.. of nog erger.. gevochten!

20-04-2007, 00:21
Nog nooit ; lykt me super cewl !!

20-04-2007, 00:30
Ha ja heb er ook mega zin in. Zat eerst te twijfelen maar toch maar doorgezet toen ik de oude klassefoto's had bekeken!

Vraag me af wat men eigenlijk zoal doet tijdens zo'n avond, behalve oude herinneringen ophalen en herkennismaken??

20-04-2007, 01:19


Ooeeee, spannend!

20-04-2007, 01:27

Citaat door Shifae:
Ooeeee, spannend!


Bo3o dyal lile, wat doe je nog zo laat op ?

20-04-2007, 10:25
Oh wat grappig,

lijkt me ook wel leuk om mee te maken, ik zou alleen bijna niemand meer herkennen denk ik.... maar mij zouden ze nog wel kennen, was 1 van de weinige marokkanen en heb bijna met iedereen gevochten hahahaha...

laat ons weten hoe het was

20-04-2007, 10:44
Lijkt me echt cool. Ik zie soms nog weleens iemand lopen die ik dan wat herken maar verder zie bijna niemand meer van de basisschool.

20-04-2007, 10:46
Owh wat gaaf, ik heb nog nooit een uitnodiding gehad daarvoor, maar mocht het zo zijn zou ik er zeker bij zijn!!!!
Zie je wat er van iedereen is gekomen hahaha...

20-04-2007, 10:55
Lijkt mij ook wel leuk, een paar kom ik nog wel eens tegen. Het grappige vind ik dat na zoveel jaren het uiterlijk toch altijd hetzelfde blijft, of het is wel gerimpeld/gekreukeld

21-04-2007, 01:38
Jongens ik ben net thuis en het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Echt super gewoon om al je oude klasgenoten weer te zien. Sommige herkende ik zo maar er zaten er ook bij waarvan ik dacht who the hell is this????

1 ding: de jaren zijn mij gunstiger gezind geweest dan mijn klasgenoten, i was looking gooooooooooood


Nee serieus, dit was echt een avond om nooit te vergeten. Heb weer oude kontakten hersteld en de datum voor volgend jaar staat al vast voor een gezellige barbecue met zn allen!!

21-04-2007, 08:55
Oh wat leuk zeg! Ik woon nog steeds in de buurt waar me hele basisschool vandaan kwam. Dus zie ze nog wel dagelijks lopen. Maar als ik 10 jaar ouder ben zou ik het leuk vinden om een reunie bij te wonen van mijn oude klas.

21-04-2007, 09:07


Ja ik ben ook nog regelmatig in mijn oude buurt, mijn kinderen spelen ook met de kinderen van mijn oude schoolgenootjes, dat is écht leuk

En wat nog toevalliger is, is dat waar ik op de basisschool heb gezeten nu een moskee is, waar mijn kinderen Arabische les krijgen, dus ik loop daar regelmatig met een nostalgisch gevoel

@Selly, leuk dat je ervan genoten hebt en helemaal dat je er zo goed uit zag

21-04-2007, 10:11
snap alleen nooit hoe ze iedereen weer terug vinden, mensen verhuizen tig keer tog, trouwen krijgen achternaam van man etc