Bekijk volle/desktop versie : Hij was niet eens van mijn leeftijd..



Pagina's : [1] 2

10-09-2003, 22:12
Oke mensen zoals jullie misschien al weten ben ik al met een verhaal bezig maar die ga ik binnenkort afronden.
Ik schrijf dit verhaal omdat de meeste verhalen over liefde gaan en nu wou ik gewoon wat anders schrijven zoals mijn andere verhaal.
Ik hoop dat jullie het een mooie verhaal zullen vinden en ik ga erg mijn best doen om jullie te vermaken... Love ya

Echt een lekker gevoel geeft dat als een vliegtuig opstijgt dit gevoel veranderd ook nooit het lijkt wel alsof je bakstenen vanuit je schouders naar beneden laat vallen.
Ik heb lang gewacht samen met mijn moeder voordat we eindelijk op vakantie konden gaan naar marokko.
Het duurde een tijdje door een paar schoolprobleempjes maar ondanks alles gaan we toch ik ben echt blij dat me moeder me mijn zin heeft gegeven.
hbiba xxxxx sihasha.. hoorde ik mijn moeder in mijn oor fluisteren, ze wou echt dat ik wat ging eten maar ik had geen trek ik was zo zenuwachtig normaal gingen we elk jaar naar casablanca bij ons familie, maar dit jaar wou me moeder per se de hele vakantie bij de familie van mijn vader blijven.
Mijn vader woonde trouwens met mijn andere 2 broers in marokko.
De twee broers van mij Yassine en Mohamed die helpen mijn vader om zijn zaakjes in orde te houden ze leefde daar beter dan jongens in leiden hierzo.

Na 3 uurtjes in de vliegtuig te hebben gezeten had ik er echt even genoeg van.
De vliegtuig genaamd Royal air maroc lande eindelijk en iedereen begon te klappen voor de piloot ik ging mee klappen want ik was best wel bang voor een ongeluk met de vliegtuig.
Opgelucht alhamdoulilah kwam ik die vliegtuig uit we moesten nou alleen nog even ons bagage halen en klaar waren we.
Ik keek even om me heen om te kijken waar mijn papa stond en ja hoor ik zag hem achter het raam staan hij mocht er niet in omdat hij, maar een bezoeker was.
Na een half uurtje te hebben gewacht op onze bagage konden we eindelijk gaan.
Toen ik uit de gate kwam rende ik naar me vader en ik omhelzde hem ik gaf hem twee kusjes.
Twahastek a benti zei me vader vrolijk hij liep naar me moeder en hij ging haar ook even knuffelen.
Van verte zag ik Yassine en Mohamed aankomen wandelen ze hadden nog een man bij hun, maar ik kende hem niet.
Ze kwam met een breede glimlach naar me ze waren echt blij om mij te zien.
Ze sprongen allebei op me en ze begonnen om mijn haar aai over de bol te doen dat doen ze elk jaar namelijk waarom? ik zou het echt niet weten haha.
Daarna kwam die man of jongeman naar mij toe hij gaf me een hand Mohamed deed een arm om me heen en hij zei: Hedi hia gti elkbira.
Hij zij dus dat ik zijn zusje was en die man bekeek me van top tot teen en hij zei er even bij dat Hij een mooie zusje had.
Ik dacht echt zo van ouwe kerel jij kan echt beter je mond houden.
Om eerlijk te zijn was ie wel mooi, maar goed in ieder geval die man was een goeie vriend van mijn broers en vader hij hielp hun met de finaciele zaken van de bedrijven.

11-09-2003, 11:35


Thuis aangekomen stond mijn hele familie al voor de deur te wachten.
Mijn oma zat alleen in de kamer omdat ze nogal erg ziek was.
Ik groette snel mijn familie en snel liep ik naar mijn oma ze zag er niet al te best uit ik had het met haar te doen.
Na een uurtje te hebben bijgekletst met iedereen thuis zijn we in de eetkamer gaan zitten we kregen hele lekkere couscous op tafel neergezet ik begon gelijk als eerste met eten.
Mijn vader had die man meegenomen om ook mee te eten ik vroeg meteen aan die man wat ze naam was en hij zei dat ie Rachid heette.
Hij zat naast me dus praten met hem ging vanzelf hij kon wel nederlands praten omdat hij pas sinds kort hier in marokko is komen wonen.
Mijn vader vertelde me moeder dat hij rachid al in nederland had ontmoet 10 jaar geleden toen mijn pa nog bij ons woonde en toevallig is hij hem een keer weer hier tegengekomen.
Rachid zijn ouders waren ook heel rijk daarom is ie weer terug gekomen naar marokko.

Rachid was 29 jaar en ik was 18 jaar maar toch vond ik hem best aantrelijk hij kon zo makelijk over alles praten ik vergat bijna dat mijn familie ook in die kamer was.
Hij was erg spontaan hij lachte alleen maar ik wist niet wat dit gevoel betekende maar het voelde goed aan zodra ik bij hem in buurt was.
Hij stond op om zijn handen te wassen en ik volgde hem naar de keuken.
We stonden alleen in de keuken hij waste zijn handen vlug en hij zei opeens van: Echt raar ik mis de meiden van Nederland best wel hier dragen ze allemaal onderbroeken ik heb de strings wel gemist.
Ik dacht echt zo van hoor ik dit goed? we lagen allebei in een deuk.
Oh Rachid jij bent echt gek man je lijkt wel op een jonge van 15..
Ja mag ik ook even ik ben wel nog steeds een man ja antwoorde hij even lachend.

11-09-2003, 17:04
Top meid!!!
Ga verder, het begint goed.
Liefs Sweet B!!!

11-09-2003, 17:14
ga verderrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11-09-2003, 17:15


Ga..dooooooooooooooooooor!!!!

11-09-2003, 17:16
neeeeeeeeeej ga verderrrrrrrrr!!!!!!!!!! nunununununu snelsnelsnelsnelsnel!!!!!!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

11-09-2003, 17:20
meghrabia02...Typ Vervolgje Van Jou verhaal...

Plzzz

11-09-2003, 17:47
ga LEZEN!

11-09-2003, 18:06
echt leuk begin
ga snel verder man

11-09-2003, 18:13
ga verder alsjeblieft ps je hebt hier een nieuwe fan

11-09-2003, 20:32
ga verder..............

16-09-2003, 19:15
heey waar blijf je nou

16-09-2003, 19:56


leuk begin ga verder

17-09-2003, 19:18
heey ik wwil wel een gevolg hoor
:boogie:

18-09-2003, 13:48
ga verder leuk begin

Pagina's : [1] 2