Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen en ...lees het zelf maar!!!



18-04-2007, 20:48
Ik heb een vraag aan een ieder die er op wil reageren.

Waarom zijn de meeste marokanen hier op mnl zo bezig met het onderwerp maagd/ontmaagd etc etc etc???

Als ik een beetje door scroll lijkt het net alleen maar daar over te gaan, is er dan echt niks waar we het over zouden kunnen hebben behalve dat???
Iets waar door we allemaal er iets van zouden kunnen opsteken???

Dit is geen kritiek, maar pure nieuwsgierigheid vanuit mijn kant, want ik heb ook op sommige topics gereageerd!

18-04-2007, 20:50


En ik dacht dat ik gewoon dubbel zag door mijn overdosis ubprofen.

18-04-2007, 21:01
Ze weten niet dat er meer in het leven is dan uitgekauwde onderwerpen als maagd / ontmaagd..!!! Stelletje schijnheilige krielkippen..

18-04-2007, 21:04
zdaaak zdaaakk

18-04-2007, 22:15



Citaat door lymjmm:
Ik heb een vraag aan een ieder die er op wil reageren.

Waarom zijn de meeste marokanen hier op mnl zo bezig met het onderwerp maagd/ontmaagd etc etc etc???

Als ik een beetje door scroll lijkt het net alleen maar daar over te gaan, is er dan echt niks waar we het over zouden kunnen hebben behalve dat???
Iets waar door we allemaal er iets van zouden kunnen opsteken???

Dit is geen kritiek, maar pure nieuwsgierigheid vanuit mijn kant, want ik heb ook op sommige topics gereageerd!



Het is blijkbaar een onderwerp waar men maar niet over uitgesproken raakt, en iedereen een mening over heeft en dat mag. Mij persoonlijk boeit het niet want uiteindelijk gaat het toch maar om de gevoelens en meningen van 2 personen.