Bekijk volle/desktop versie : ANWB spoedcursus???



Pagina's : [1] 2

18-04-2007, 20:24
hallo allemaal..


wie weet er wat meer of heeft het zlf ook genomen een spoed cursus
met de ANWB is een pakket 10daags volgens mij.ik wil wat meer info hier over misschien dat jullie me kunnen helpen

alvast bedankt

19-04-2007, 00:49


Ik heb hem genomen en ben ook hamdoeliAllah in 1 x geslaagd, als je meer info wilt dan mag je me pmen !

19-04-2007, 02:46
ik wil ook wel info

19-04-2007, 08:26

Citaat door Insania:
Ik heb hem genomen en ben ook hamdoeliAllah in 1 x geslaagd, als je meer info wilt dan mag je me pmen !



Geef mij ook maar meer informatie!!

19-04-2007, 08:33


Rijbewijs halen
Autorijopleiding
Wil je je autorijbewijs halen op jouw manier? Dan is de ANWB Rijopleiding een slimme keus. In samenwerking met de ANWB Rijopleiding-verkeersinstituten verzorgen wij in heel Nederland rijopleidingen.

Daarbij profiteer je van een succesvolle lesmethode in 4 stappen die heel zorgvuldig is ontwikkeld. Het slagingspercentage is daardoor hoger dan gemiddeld. Of je nu je rijbewijs in 10 dagen wilt halen of wekelijks een les wilt volgen, het kan allemaal.


Alle voordelen van een ANWB Rijopleiding op een rij:
hoog slagingspercentage;
online theorieopleiding;
zeker en, indien gewenst, je rijbewijs in korte tijd te behalen;
gespreide betaling door, indien gewenst, één of meerdere lessen per week;
uniek lesplan met praktijkbegeleidingsboek en dvd met verkeersinzicht;
computerondersteund onderwijs;
de ANWB-rijsimulator bij de autorijopleiding, met een beduidend hogere leerwaarde;
rijbewijsgarantie (optioneel).



Voordelen van een compacte/10-daagse rijopleiding:
kosten vooraf bekend met de intest;
annulerings-/calamiteitenverzekering.



Waar worden de rijopleidingen gegeven?
Klik hieronder voor de adressen en de locatie van de ANWB Rijopleidingen. Staat jouw woonplaats er niet bij? Geen nood. De ANWB Rijopleiding wordt in heel Nederland verzorgd. Bel 0800 8118 en onze telefoniste verbindt je door met de betreffende vestiging.
> Adressen ANWB Rijopleidingen



Speel ANWB Rulez!
Direct je rijvaardigheid testen?
Speel nu ANWB Rulez!


In vier stappen je rijbewijs!
Stap 1: De intest of een kennismakingsles


De intest voor de compacte opleiding
Voordat je met de ANWB Rijopleiding begint, nemen we op een rijsimulator een test bij je af om je aanvangsniveau en leersnelheid te bepalen. We kunnen daarna heel goed inschatten wat voor lespakket je nodig hebt, hoelang je opleiding gaat duren en natuurlijk wat het gaat kosten.


De kosten voor een intest bedragen € 66,-
> Ik wil nu een intest aanvragen!


Meteen starten met je opleiding?
Wil je geen intest doen maar gewoon snel starten met je rijopleiding? Meld je dan nu aan voor een kennismakingsles en bel 0800-8118 (gratis). De kennismakingsles kost, afhankelijk van de regio, € 40,- tot € 44,50 per uur.


Stap 2: De theorieopleiding, 't kan al in één dag!


Het is slim om je theorieopleiding te doen voordat je met de autorijlessen begint. Op het praktijkexamen moet je namelijk kunnen laten zien dat je het theoriecertificaat hebt gehaald. Als je daarvoor een theoriecursus of -training volgt, heb je drie keer zoveel kans om te slagen. Bij de nieuw ontwikkelde ANWB online theorieopleiding word je aan de hand van animaties, video’s, gesproken tekst én vragen stapsgewijs in je eigen tempo door de theorie geholpen. Ter afsluiting krijg je 3 proefexamens.

Behalve voor de online theorieopleiding kun je ook kiezen voor de klassikale theorieopleiding of de eendaagse examentraining op een vestiging van ANWB Rijopleiding. Tijdens de intest of kennismakingsles kun je hiervoor een afspraak maken.

Ga voor een proefles van de online theorieopleiding en de mogelijkheid om je aan te melden én direct te beginnen naar:
> Online theorieopleiding


Stap 3: De praktijkopleiding


De compactopleiding op maat
Op basis van de resultaten van je intest wordt je rijopleiding helemaal afgestemd op jouw mogelijkheden en wensen. Je krijgt les op de openbare weg en in de rijsimulator. Afhankelijk van de resultaten van de intest liggen de kosten voor de autorijopleiding tussen de € 1.099,- en de € 2.159,-. Deze prijs is inclusief CBR-praktijkexamen, maar zonder de tussentijdse toets.


Lessen in je eigen tempo
Wil je zelf je eigen tempo bepalen? Dat kan! ANWB Rijopleiding biedt je de mogelijkheid om losse lessen per week te nemen. De lessen worden verzorgd door een van onze verkeersinstituten bij jou in de buurt. Je betaalt per les. Losse lessen van een uur kosten, afhankelijk van de regio, € 40,- tot € 44,50 per uur. Wil je meer weten over de mogelijkheden of je aanmelden? Bel 0800 – 8118 (gratis) voor een eerste afspraak.


Stap 4: Het CBR-praktijkexamen


Aansluitend aan je rijopleiding doe je het officiële CBR-praktijkexamen B. Onnodig wachten hoeft niet, want we vragen bij de compactopleiding het rijexamen direct voor je aan. Het slagingspercentage is gemiddeld hoger dan bij andere rijscholen in dezelfde regio. Soms wel 10 tot 15%!


Besparen op de kosten


Rijbewijsgarantie
Op steeds meer plaatsen in Nederland kun je een rijbewijsgarantie krijgen. Als je bij het boeken van je rijopleiding een bedrag bijbetaalt, dek je het risico van herexamens, en de daarbijbehorende lessen, tot maximaal vier herexamens.


Pleisterpakket
Als je geen rijbewijsgarantie koopt, dan kun je altijd, mocht je niet slagen, een ‘pleisterpakket’ voor je herexamen aanschaffen. Of je kunt gewoon losse lessen nemen.


Je wilt met 17 jaar al gaan lessen, kan dat?


Ja, dat kan! Voor 17-jarigen is er het startpakket van ANWB Rijopleiding. Je volgt zes trainingslessen van achter de computer en zes lesblokken in de rijsimulator om het rijden alvast, interactief, onder de knie te krijgen. Hiermee bespaar je een aantal lessen in de praktijk. Het startpakket is er al vanaf € 99,-. Wil je meer weten over de mogelijkheden of je aanmelden? Bel 0800 – 8118 (gratis).


Prijzen ANWB Rijopleiding 2007
Intest
De kosten voor de intest bedragen € 66,-
> Ik wil nu een intest aanvragen!


ANWB Rijopleiding
Afhankelijk van de intestuitslag liggen de kosten tussen de € 1.099,- en € 2.159,-. Deze prijs is inclusief CBR-praktijkexamen, maar zonder de tussentijdse toets. Genoemde prijzen zijn adviesprijzen en prijswijzigingen zijn voorbehouden. Tijdens de vakantieperioden gelden toeslagen. Boek tijdig, er kan een wachttijd zijn!


Meer weten?
Bel: 0800 - 8118 (gratis)

20-04-2007, 16:04
dank je wel voor je info

20-04-2007, 16:25
Aliyaah van welke site heb je deze info gehaald?

20-04-2007, 17:05
duur hoor de anwb

20-04-2007, 21:23

Citaat door lientje18:
ik wil ook wel info


Citaat door aliyaah:
Geef mij ook maar meer informatie!!


Ik heb eerst 60 euro betaald voor de intest, tijdens de intest kijkt de rij-instructeur hoe je het doet etc, aan de hand van de intest krijg je een pakket.
Je hebt verschillende pakket.
Pakket A is bijvoorbeeld voor mensen die al kunnen rijden en is goedkoper dan bijvoorbeeld pakket E.
Ik had Pakket E en heb in totaal 1900 euro betaald.
Eerste 2 a 3 dagen van je spoedcursus ga je naar een groot terrein waar je informatie krijgt en alleen in de auto mag rijden.
De instructeurs kunnen van uit een soort 'torentje' mee kijken en de auto via een afstandsbediening stoppen als het mis gaat.
Je leert alleen te rijden, bochten maken, helling proef en gas geven en snel afremmen etc.
Na ongeveer 3 dagen ga je samen met je rij-instructeur de weg op.
ongeveer op de helft van je soedcursus hebj e een tussentijdse toets.
Je kan dan vrijstelling krijgen op bijv parkeren etc, dan hoef je dat niet meer op de examen te doen.
Op de 7de dag heb je examen (kan ook 10 dagen zijn, hangt van je pakket af)
Je rijd dan samen met de examinator en je rijinstructeur alleen de weg op en dan insha-allah word er bepaald of je slaagt of niet.

De anwb examen heeft een hoog slagingspercentage, en je kan tegenwoordig een financering krijgen en het in termijnen betalen.

als jullie meer info nodig hebben dan hoor ik het wel.

20-04-2007, 23:52
dankje insania

21-04-2007, 00:43

Citaat door lientje18:
dankje insania


Graag gedaan

21-04-2007, 08:25
Bedankt Insania, je hebt je rijbewijs dan ook tbarkellah in 1 keer gehaald?

21-04-2007, 08:27



Citaat door XCindarellaX:
Aliyaah van welke site heb je deze info gehaald?



Van de anwb site.

http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/auto/rijden/rijbewijs-halen/autorijopleiding.nl.html

21-04-2007, 12:26

Citaat door aliyaah:
Bedankt Insania, je hebt je rijbewijs dan ook tbarkellah in 1 keer gehaald?


Ja hamdoeliAllah in 1 x gehaald.
Ik had een hele goeie rijinstructeur als je het van plan bent om het te gaan doen in Amsterdam, dan geef ik je de naam wel door Insha-Allah.

21-04-2007, 18:17

Citaat door Insania:
Ik heb eerst 60 euro betaald voor de intest, tijdens de intest kijkt de rij-instructeur hoe je het doet etc, aan de hand van de intest krijg je een pakket.
Je hebt verschillende pakket.
Pakket A is bijvoorbeeld voor mensen die al kunnen rijden en is goedkoper dan bijvoorbeeld pakket E.
Ik had Pakket E en heb in totaal 1900 euro betaald.
Eerste 2 a 3 dagen van je spoedcursus ga je naar een groot terrein waar je informatie krijgt en alleen in de auto mag rijden.
De instructeurs kunnen van uit een soort 'torentje' mee kijken en de auto via een afstandsbediening stoppen als het mis gaat.
Je leert alleen te rijden, bochten maken, helling proef en gas geven en snel afremmen etc.
Na ongeveer 3 dagen ga je samen met je rij-instructeur de weg op.
ongeveer op de helft van je soedcursus hebj e een tussentijdse toets.
Je kan dan vrijstelling krijgen op bijv parkeren etc, dan hoef je dat niet meer op de examen te doen.
Op de 7de dag heb je examen (kan ook 10 dagen zijn, hangt van je pakket af)
Je rijd dan samen met de examinator en je rijinstructeur alleen de weg op en dan insha-allah word er bepaald of je slaagt of niet.

De anwb examen heeft een hoog slagingspercentage, en je kan tegenwoordig een financering krijgen en het in termijnen betalen.

als jullie meer info nodig hebben dan hoor ik het wel.








dank je wel lieverd ben het zkr van plan te doen zo een spoedcursus..

Pagina's : [1] 2