Bekijk volle/desktop versie : Brussel



18-04-2007, 15:43
plaats hier alle leuke dingen die je zoal kunt doen in Brussel.

laten we zeggen waar je lkkr kunt eten, leuk kunt winkelen, en ff gezellig een terasje kunt pakken..



hoor van jullie

18-04-2007, 15:52


Er is zooooooooooooooveel te doen, waar te beginnen?

18-04-2007, 16:10

Citaat door Soraya007:
Er is zooooooooooooooveel te doen, waar te beginnen?



nou me vriendinnen en ik vragen ons dat ook af..alleen dit wordt onze 1ste keer dat we er na toe gaan..dus we willen ff info op doen van anderen die er vaak komen of wonen etc...ma hoorde dat rue de brabant ofzo leuk is om te winkelen dus we zijn al goed

18-04-2007, 16:33
grote markt
atomium
winkelstraat (de inno )
en veell andere dingskes

18-04-2007, 17:35



Citaat door RiffiaGirl87:
nou me vriendinnen en ik vragen ons dat ook af..alleen dit wordt onze 1ste keer dat we er na toe gaan..dus we willen ff info op doen van anderen die er vaak komen of wonen etc...ma hoorde dat rue de brabant ofzo leuk is om te winkelen dus we zijn al goed



Rue de brabant vind ik persoonlijk een regelrechte HEL. Teveel volk, een chaos, etc... Als jullie van drukte houden moeten jullie daar zeker naartoe....

Ik winkel het liefst in de omgeving van Louizalaan....

20-04-2007, 19:57

Citaat door Bent_Helw:
grote markt
atomium
winkelstraat (de inno )
en veell andere dingskes


is dat ver van het station af?
kan je dr na toe lopen of btr met de bus of tram ofzo?
thanks

20-04-2007, 19:57

Citaat door Soraya007:
Rue de brabant vind ik persoonlijk een regelrechte HEL. Teveel volk, een chaos, etc... Als jullie van drukte houden moeten jullie daar zeker naartoe....

Ik winkel het liefst in de omgeving van Louizalaan....


neeej te veel volk is nooooit leuk..dan kan je vind ik niet op je gemakt winkelen...maar waar licht Louizalaan dan?als ik vragen mag?
ver van het stion af of niet?