Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk !!pigment vlekkjes!!



18-04-2007, 13:46
Dag dames..ik heb een paar pigment vlekjes op mn gezicht , weten jullie een goed cremetje hiervoor ik irriteer me dr nogal aan vind ze lelijk




18-04-2007, 14:40


uuup

18-04-2007, 14:53
dan ben je niet de enige ik heb ze ook en ik zit er nog steeds mee
en als er een wonder voor bestaat dan ga ik die gelijk gebruiken

18-04-2007, 20:00
kom op meiden we hebben jullie hulp nodig!!

18-04-2007, 20:05


Enige manier dat helpt is laser..

18-04-2007, 20:52
laser helpt alleen bij blanke mensen en niet bij getinte mensen , als je de pigment gaat laseren bij donkere mensen dan krijg je kleine witte stipjes op je gelaat dat is ook niet mooi

18-04-2007, 21:06
ow ik ben zelf wel bleek haha..waar laat je dat doen dan..en hoe gaat t in zn werk???

18-04-2007, 22:12
Nou mijn nicht heeft de laser gedaan en het ziet er goed uit..ze heeft het maar 2 keer gedaan..

18-04-2007, 22:14

Citaat door Mademoiselletje: