Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk !!pigment vlekkjes!!



18-04-2007, 13:46
Dag dames..ik heb een paar pigment vlekjes op mn gezicht , weten jullie een goed cremetje hiervoor ik irriteer me dr nogal aan vind ze lelijk




18-04-2007, 14:40


uuup

18-04-2007, 14:53
dan ben je niet de enige ik heb ze ook en ik zit er nog steeds mee
en als er een wonder voor bestaat dan ga ik die gelijk gebruiken

18-04-2007, 20:00
kom op meiden we hebben jullie hulp nodig!!

18-04-2007, 20:05


Enige manier dat helpt is laser..

18-04-2007, 20:52
laser helpt alleen bij blanke mensen en niet bij getinte mensen , als je de pigment gaat laseren bij donkere mensen dan krijg je kleine witte stipjes op je gelaat dat is ook niet mooi

18-04-2007, 21:06
ow ik ben zelf wel bleek haha..waar laat je dat doen dan..en hoe gaat t in zn werk???

18-04-2007, 22:12
Nou mijn nicht heeft de laser gedaan en het ziet er goed uit..ze heeft het maar 2 keer gedaan..

18-04-2007, 22:14

Citaat door Mademoiselletje:
Pigmentvlekken zijn te voorkomen door je dagelijks voor de zon te beschermen met een Sunblock! Ik gebruik sinds ik een huidtherapeute heb dagelijks een sunblock en mijn huid straalt werkelijk en heb geen enkel vlekje op mijn gezicht. Pigmentvlekken zijn te verwijderen door een chemische peeling, deze kun je wederom bij een huidtherapeute krijgen, alleen moet je een verwijzing van je huisarts hebben. Bij een chemische peeling brengen ze een vloeistof op je gezicht aan waardoor je huid vervolgens gaat prikkelen, als je huid een heftige reactie geeft, gaat hij vervellen en als het ware zichzelf vernieuwen. Dit zorgt ervoor dat de pigmentvlekken niet meer te zien zijn, omdat de peeling zo diep mogelijk gaat totdat ze pigmentcellen bereikt zijn. Het kan voor sommige pijnlijk zijn, alleen ik voel er zelf niet veel van en mijn huid vervelt ook niet dus ik heb er niet erg veel aan. Ik heb zelf geen pigmentvlekken maar heb deze informatie tijdens mijn afspraken bij m'n huidtherapeute gekregen.Hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik ben zelf ook bezig met IPL-Laser behandeling (haar verwijderen) dus mocht iemand daar vragen over hebben, dan wil ik die graag beantwoorden.

Groet,


Met sunblock bedoel je gewoon zonnecreme?

19-04-2007, 12:07

Citaat door Mademoiselletje:
Pigmentvlekken zijn te voorkomen door je dagelijks voor de zon te beschermen met een Sunblock! Ik gebruik sinds ik een huidtherapeute heb dagelijks een sunblock en mijn huid straalt werkelijk en heb geen enkel vlekje op mijn gezicht. Pigmentvlekken zijn te verwijderen door een chemische peeling, deze kun je wederom bij een huidtherapeute krijgen, alleen moet je een verwijzing van je huisarts hebben. Bij een chemische peeling brengen ze een vloeistof op je gezicht aan waardoor je huid vervolgens gaat prikkelen, als je huid een heftige reactie geeft, gaat hij vervellen en als het ware zichzelf vernieuwen. Dit zorgt ervoor dat de pigmentvlekken niet meer te zien zijn, omdat de peeling zo diep mogelijk gaat totdat ze pigmentcellen bereikt zijn. Het kan voor sommige pijnlijk zijn, alleen ik voel er zelf niet veel van en mijn huid vervelt ook niet dus ik heb er niet erg veel aan. Ik heb zelf geen pigmentvlekken maar heb deze informatie tijdens mijn afspraken bij m'n huidtherapeute gekregen.Hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik ben zelf ook bezig met IPL-Laser behandeling (haar verwijderen) dus mocht iemand daar vragen over hebben, dan wil ik die graag beantwoorden.

Groet,




bedankt voor je info...dan moet ik du eerst maar langs mn huisarts en dan kijken of die mij door gaat verwijzen...maar mn huid is nogal gevoelig denk dat met die peeling mn huid er egt nie uit gaat zien

19-04-2007, 19:01
welke sunblock gebruik jij?

21-04-2007, 12:35

Citaat door Mademoiselletje:
Heehallo,

Een sunblock is inderdaad een soort zonnecréme alleen geeft een sunblock een totale bescherming tegen de zon en is speciaal voor het gezicht. Ze zijn in elke apotheek te vinden. Je hebt Sunblocks van Vichy. Ik zelf gebruik die van Louis Widmer, en dan heb je verschillende soorten. Een vettige(huidglanzend) of wat minder vettige. Ik adviseer echt iedereen een sunblock te gebruiken want zo kan je pigmentvlekken en littekens doen vermijden en heb je nooit meer een Foundation nodig!!



hoeveelkost zo iets en kan je dat alleen bij de apotheek halen of ok bij de drogist??

21-04-2007, 12:44


hoe ziet dat eruit?


XxX