Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn de broeders van liefde en de zussen van liefde?



Pagina's : [1] 2

18-04-2007, 13:22
Waar? Waar? Laatste tijd zijn we niet lief voor elkaar we moeten aardig tegen elkaar doen en dat gaan we hier doen

18-04-2007, 13:37


Dat vindt k ook laatste tijden jaren denken mensen gwn aan hun zelf ik ken een jongen hij is pas 3 jaar getrouwd en zijn moeder heeft hem alleenstaand opgevoed gaf hem alles en was er altijd voor hem maar hij doet gwn gierig tegen zijn moeder als het gaat om auto lenen mag dat niet.
Maar hij kan wel altijd alles van zijn moeder lenen .
of om 100 euro lenen als zijn moeder vraagt zoon mag ik 100 euro lenen dan is dat gelijk wel binnen een maand teruggeven dat vindt ik echt niet kunnen!!!
Maar als de familie van zijn vrouw auto wilt lenen kan dat maar als te graag en geld lenen maak nie uit geef maar terug wanneer je het hebt joh zo zie je maar weer !!

18-04-2007, 13:38
Hier lief doen? dacht het niet, doen we wel bij jou thuis he

18-04-2007, 13:40

Citaat door qamare17:
Dat vindt k ook laatste tijden jaren denken mensen gwn aan hun zelf ik ken een jongen hij is pas 3 jaar getrouwd en zijn moeder heeft hem alleenstaand opgevoed gaf hem alles en was er altijd voor hem maar hij doet gwn gierig tegen zijn moeder als het gaat om auto lenen of om 100 euro dan is dat gelijk wel binnen een maand teruggeven dat vindt ik echt niet kunnen!!!
Maar als de familie van zijn vrouw auto wilt lenen kan dat maar als te graag en geld lenen maak nie uit geef maar terug wanneer je het hebt joh zo zie je maar weer !!



Daarom !laatste tijd gaat het echt te ver

18-04-2007, 13:46


Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeer ben ik dan.

18-04-2007, 14:25

Citaat door nadorboy75:
Daarom !laatste tijd gaat het echt te ver


jah heel erg maar hij dnekt juist dat als hij die 100 euro leent dat die heel goed is ik zou me moeder die 100 euro geven en zelfs verdubbelen!!

18-04-2007, 14:26
... hier is ze

assallamoe alaikom je oegtie soekran

18-04-2007, 14:28
ik doe lief tegen iedereen die sexy is

18-04-2007, 14:33

Citaat door nadorboy75:
Waar? Waar? Laatste tijd zijn we niet lief voor elkaar we moeten aardig tegen elkaar doen en dat gaan we hier doen

Salaam wa alaikoum,

InshAllah is alles goed met jullie en jullie naasten.
Ik wil jullie laten weten dat ik ontzettend veel om jullie geef en van jullie houd omwille Allah, omdat we samen iets delen dat specialer is dan de hele wereld en haar inhoud, we delen het geloof in de Eenheid van Allah en de religie die Hij ons gegeven heeft.
Dit is een geschenk dat alle verschillen tussen ons wat betreft ras, huidskleur, nationaliteit, cultuur of taal, overstijgt.
Een zuster/broeder in Islaam zijn, is één van de vele zegeningen die volgen uit het accepteren van het Rechte Pad van Allah .




18-04-2007, 15:39

Citaat door BELLISIMA:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeer ben ik dan.




nee blijf in je rol!!!

18-04-2007, 16:45

Citaat door geschenkje:

Salaam wa alaikoum,

InshAllah is alles goed met jullie en jullie naasten.
Ik wil jullie laten weten dat ik ontzettend veel om jullie geef en van jullie houd omwille Allah, omdat we samen iets delen dat specialer is dan de hele wereld en haar inhoud, we delen het geloof in de Eenheid van Allah en de religie die Hij ons gegeven heeft.
Dit is een geschenk dat alle verschillen tussen ons wat betreft ras, huidskleur, nationaliteit, cultuur of taal, overstijgt.
Een zuster/broeder in Islaam zijn, is één van de vele zegeningen die volgen uit het accepteren van het Rechte Pad van Allah .






e 3efek

18-04-2007, 16:47

Citaat door happy1:


nee blijf in je rol!!!


Was het maar een rol

18-04-2007, 17:06


Ik ben lief

18-04-2007, 17:14
Ik ben Zelfs Te Lief

18-04-2007, 17:17

Citaat door Tangaouiia_:
Ik ben Zelfs Te Lief



Ik ben liever



Pagina's : [1] 2