Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Je moest waarschijnlijk gaan,,



17-04-2007, 23:53
Ze zullen me voor gek verklaren, als ik het beweer. Maar de avond voordat ik te horen kreeg dat jij er niet meer was, hoorde ik een stem in mijn hoofd. Die mij vertelde dat ik morgen te horen kreeg, dat er iemand was overleden. Die ochtend stond ik op. Van binnen een appart gevoel, maar stond er niet bij stil. Het gevoel was niet eens negatief. Toen kreeg ik te horen, dat jij je auto- ongeluk niet had overleefd. Ik was niet eens geschrokken, en wou er niet eens aan denken. Pas nu besef ik dat ik je verloren ben. En komt het gevoel naar boven. Ik dacht dat ik het aankon, maar langzame hand voel ik mezelf wegslippen. De tranen die ik laat, doen me meer pijn dan ooit geweest was.

18-04-2007, 08:57


Inna Lillah Wa Inna Ilayhi Rajihoen. Allah swt heeft het zo gewilt meid, we kunnen hier niks aan doen. Heb veel sabr!!!

18-04-2007, 14:45

Citaat door Beauty_moi:
Ze zullen me voor gek verklaren, als ik het beweer. Maar de avond voordat ik te horen kreeg dat jij er niet meer was, hoorde ik een stem in mijn hoofd. Die mij vertelde dat ik morgen te horen kreeg, dat er iemand was overleden. Die ochtend stond ik op. Van binnen een appart gevoel, maar stond er niet bij stil. Het gevoel was niet eens negatief. Toen kreeg ik te horen, dat jij je auto- ongeluk niet had overleefd. Ik was niet eens geschrokken, en wou er niet eens aan denken. Pas nu besef ik dat ik je verloren ben. En komt het gevoel naar boven. Ik dacht dat ik het aankon, maar langzame hand voel ik mezelf wegslippen. De tranen die ik laat, doen me meer pijn dan ooit geweest was.



Ina lilahi wa ina ilayi razji3oen..
Sterkte hbiba

18-04-2007, 16:42
Ina lilahie wa ina ilayhie larayi3oen..
de dood zit in een klein hoekje en grijnst ons verlangend aan..
diegeen die het dapper trotseren zijn diegene die weten dat het leven doorgaat.. en diegene die het beangstigent vinden en trachten het niet mee te maken, zij zijn degene waarvoor het een pijnlijke betekenis zal hebben.. en geen weg zal ze meer kunnen leiden naar hetgeen ze zo passievol naar verlangen

18-04-2007, 17:40


Inna lillahi wa inna ilayhi tadji3oen...
Iemand verliezen doet heel veel pijn, maar je moet sterk blijven... Moge Allah jullie veel sbar geven!!

22-04-2007, 20:23
allahie rahmoe en veel sterkte meid... maar wie is er dan overleden als ik mag vragen?

22-04-2007, 21:13
Inna Lillah Wa Inna Ilayhi Rajihoen

23-04-2007, 20:08
Inna Lillah Wa Inna Ilayhi Rajihoen .... Sterkte meid!

25-04-2007, 16:18
ik ben verliefd op de neef van mijn beste vriendin en ik denk hij op mij wat moet ik nu doen????????
dringent ulp nodig help help help help help help help help help help

25-04-2007, 16:34

Citaat door kiko2007:
ik ben verliefd op de neef van mijn beste vriendin en ik denk hij op mij wat moet ik nu doen????????
dringent ulp nodig help help help help help help help help help help


wat is dit?