Bekijk volle/desktop versie : Lelijke Meiden trouwen eerder dan kanppe meiden...



17-04-2007, 21:06
Wat ik zelf heb gemerkt is dat lelijke meiden(uiterlijk!want iedereen is mooi op zijn eigen manier ) eerder trouwen dan knappe meiden.






zulke meiden trouwen op een hele jonge leeftijd terwijl knappe meiden echt boven de 21 a 22 jaar trouwen

Mekteb staat vast daar gaan we geen discussie over houden!

maar nu denk ik waarom is dat zo?
is het zo dat knappe mensen misschien kieskeurig zijn en stellen veel meer eisen


of wat vinden jullie zelf?

17-04-2007, 21:13


Er zijn zoveel meisjes tegenwoordig niet getrouwd. Ik ken er die over de twintig zijn en nog niet getrouwd. Eentje van hen is 'knap'. Die van 24. De rest is 22,23,24 en 26. Niets voor mij. (ze bidden niet, westers, werken tussen mannen)


Knappe meisjes genieten van de aandacht die ze krijgen en als je trouwt krijg je die maar van éen man. Terwijl als je ngo niet trouwt je de winkels in en uitloopt, de winkelstraten etc waar alle jongens naar je kijken. Dat is gelijk een drugs (aandacht). Dat verliezen ze door te trouwen. De minder knappe meisjes krijgen dan misschien minder aandacht en gaan trouwen omdat ze wel aandacht krijgen van een man, en een man iemand met eigenwaarde krijgt. Ofzooo

17-04-2007, 21:44
Waar slaat dit nou weer op?!

17-04-2007, 21:46
Bla-topic!

Je zegt het zelf.. mektab!

Daar gaat je topic!

17-04-2007, 21:47



Citaat door tarifisht:
Wat ik zelf heb gemerkt is dat lelijke meiden(uiterlijk!want iedereen is mooi op zijn eigen manier ) eerder trouwen dan knappe meiden.






zulke meiden trouwen op een hele jonge leeftijd terwijl knappe meiden echt boven de 21 a 22 jaar trouwen

Mekteb staat vast daar gaan we geen discussie over houden!

maar nu denk ik waarom is dat zo?
is het zo dat knappe mensen misschien kieskeurig zijn en stellen veel meer eisen


of wat vinden jullie zelf?


Oef dankjewel, dan trouw ik veel later

17-04-2007, 21:49
Dus ik ga vroeg trouwen?




Antwoord op uw vraag ... Lot bepaalt alles (zoals u zei), dus uiterlijk heeft er niets mee te maken.
Ik heb 't in ieder geval niet opgemerkt.

17-04-2007, 22:20

Citaat door tarifisht:
Wat ik zelf heb gemerkt is dat lelijke meiden(uiterlijk!want iedereen is mooi op zijn eigen manier ) eerder trouwen dan knappe meiden.






zulke meiden trouwen op een hele jonge leeftijd terwijl knappe meiden echt boven de 21 a 22 jaar trouwen

Mekteb staat vast daar gaan we geen discussie over houden!

maar nu denk ik waarom is dat zo?
is het zo dat knappe mensen misschien kieskeurig zijn en stellen veel meer eisen


of wat vinden jullie zelf?




Het is maar wat jij onder lelijk verstaat....Ik ken zat mooie meiden die juist getrouwd zijn en de lelijke juist niet dus