Bekijk volle/desktop versie : goudkleurige sfifa



17-04-2007, 18:18
Salaam,

Ik moet voor morgen om 15.00 goedkleurige sfifa en l3akdi hebben?

Wie ó wie kan mij helpen, Insha'allah....

Zo'n man verkoopt Sfifa op Dinsdag (in Roterdam), maar hij was vandaag niet gekomen, omdat hij geen plek meer had, dus was hij naar Utrecht gegaan. Ik ging ook toen naar Utrecht, maar ik was te laat. De markt is om 15.00 afgelopen. Ik heb dus altijd pech.

Help..

Groetjes,
Zainab

17-04-2007, 18:20


woensdag effe amsterdam proberen. bos lommermarkt

17-04-2007, 18:22
Ik denk dat ik je helaas zou moeten teleurstellen want volgens mij verkoopt die soussie geen sqeli (zo heet dat goude sfifa) Maar je kan het altijd even proberen. Succes meid!

17-04-2007, 18:25

Citaat door insaan_3aadi:
Ik denk dat ik je helaas zou moeten teleurstellen want volgens mij verkoopt die soussie geen sqeli (zo heet dat goude sfifa) Maar je kan het altijd even proberen. Succes meid!


is het een soesi

17-04-2007, 18:28


is hij een sousi? dat wist ik niet. Ik ben namelijk half sousia :P
Maar ja, hij verkoopt wel goudkleurige sfifa, want heb het zelf vorige week gezien. Alleen hij verkoopt van zo'n lichte goudkleurige sfifa. En dat wilde ik juist.

17-04-2007, 18:29

Citaat door Miss_Zainab:
is hij een sousi? dat wist ik niet. Ik ben namelijk half sousia :P
Maar ja, hij verkoopt wel goudkleurige sfifa, want heb het zelf vorige week gezien. Alleen hij verkoopt van zo'n lichte goudkleurige sfifa. En dat wilde ik juist.


Ja ok, dat kan maar sqeli (dat traditionele goude sfifa) heeft ie niet. Nou meid morgen in Bos en Lommer ff langsgaan!

17-04-2007, 18:31

Citaat door Cheetos:
is het een soesi


Citaat door Miss_Zainab:
is hij een sousi? dat wist ik niet. Ik ben namelijk half sousia :P
Maar ja, hij verkoopt wel goudkleurige sfifa, want heb het zelf vorige week gezien. Alleen hij verkoopt van zo'n lichte goudkleurige sfifa. En dat wilde ik juist.


Ja ik geloof het wel (zo noemt iedereen hem dus het zal wel ) en weet je wat zoo cool is aan hem, hij spreekt gewoon 5 talen; Nederlands, Arabisch, Shel7a, Tmazight en ja, ja TURKS! Die man spreekt gewoon turks! Ik stond echt perplex

17-04-2007, 18:31

Citaat door insaan_3aadi:
Ja ok, dat kan maar sqeli (dat traditionele goude sfifa) heeft ie niet. Nou meid morgen in Bos en Lommer ff langsgaan!


Ik woon namelijk in Rotterdam, ben nog nooit naar Amsterdam gegaan. Maar als ik op centraal ben, wat voor buis, tram of metro moet ik pakken die je daar bij de markt zet?

17-04-2007, 18:34

Citaat door Miss_Zainab:

Ik woon namelijk in Rotterdam, ben nog nooit naar Amsterdam gegaan. Maar als ik op centraal ben, wat voor buis, tram of metro moet ik pakken die je daar bij de markt zet?


Ok ff denken, je komt van Rdam hé? Ik weet niet of je langs Duivendrecht komt maar als dat wel het geval is stap je uit bij Station Duivendrecht en pak je de metro (50) richting Isolatorweg en dan stap je uit bij Burgemeester de Vlughtlaan. Vandaar pak je de tram 14 richting Bos en Lommermarkt (iets van 3 haltes verderop)

Succes meid

p.s. Volgens mij komt de trein vanuit Rdam langs station Lelylaan (dus geen Duivendrecht) en als dat het geval is stap je uit bij Lelylaan en pak je de 50 etc.

17-04-2007, 18:42

Citaat door insaan_3aadi:
Ok ff denken, je komt van Rdam hé? Ik weet niet of je langs Duivendrecht komt maar als dat wel het geval is stap je uit bij Station Duivendrecht en pak je de metro (50) richting Isolatorweg en dan stap je uit bij Burgemeester de Vlughtlaan. Vandaar pak je de tram 14 richting Bos en Lommermarkt (iets van 3 haltes verderop)

Succes meid

p.s. Volgens mij komt de trein vanuit Rdam langs station Lelylaan (dus geen Duivendrecht) en als dat het geval is stap je uit bij Lelylaan en pak je de 50 etc.



whahah 3 halte? nou meid het is maar 1 halte en je kan gewoon alles pakken wat daar komt. Tram 14 of tram 7 of bus 80 of bus 21. 1 halte en dan stap je uit. Maar als je vanuit amsterdam centraal dan neem je bus 21 tot de bosenlommerplein en dan stap je uit.


ps: neej is niet waar. breng dat meisje niet in de war anders verdwaalt ze

17-04-2007, 18:50
waar verkoopt die man het in rotterdam?

18-04-2007, 09:09

Citaat door Cheetos:
whahah 3 halte? nou meid het is maar 1 halte en je kan gewoon alles pakken wat daar komt. Tram 14 of tram 7 of bus 80 of bus 21. 1 halte en dan stap je uit. Maar als je vanuit amsterdam centraal dan neem je bus 21 tot de bosenlommerplein en dan stap je uit.


ps: neej is niet waar. breng dat meisje niet in de war anders verdwaalt ze




Ewa 3 haltes of 1 haltes zij hoort en leest toch Bos en LommerPlein

p.s. ja weet ik veel, ik deed mijn best

18-04-2007, 09:28


Waar kan je een jurk laten maken, graag met referenties

18-04-2007, 23:45
Bedank Dames, ik ga morgen Insha'allah naar de markt. Heeft iemand de nummer van die soesi?