Bekijk volle/desktop versie : Dames hoe belangrijk is het voor jou om een Maagd te trouwen ?!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

17-04-2007, 18:09
Nou ?!

17-04-2007, 18:10


belangrijk, zo weet ik namelijk of hij trouw is aan Allah
want als hij dat niet is, dan zal hij mij ook niet trouw zijn

das is mijn visie daarover

17-04-2007, 18:12
Niet zozeer héel erg belangrijk. Ik ga binnenkort inchallah trouwen met een ontmaagde jongeman, maar ik hou van hem en hij van mij, en dat laat ik niet vallen omdat hij ontmaagd is.
Natuurlijk heb ik het liefst een man die nog maagd is, maar die zijnin deze tijd zo moeilijk te vinden (zeg maar gerust bijna niet te vinden) dat ik er me gewoon bij neerleg.
Wel wil ik dat hij dan wel vergiffenis vraagt aan Allah omdat hij zijn lust niet kon bewaren tot z'n huwelijksnacht.

17-04-2007, 18:13

Citaat door Nayla:
belangrijk, zo weet ik namelijk of hij trouw is aan Allah
want als hij dat niet is, dan zal hij mij ook niet trouw zijn

das is mijn visie daarover


Okè , Jij bent daar heel strikt over.
Maar als-ie nou getrouwd is geweest bijvoorbeeld ?!

17-04-2007, 18:13



Citaat door Nayla:
belangrijk, zo weet ik namelijk of hij trouw is aan Allah
want als hij dat niet is, dan zal hij mij ook niet trouw zijn

das is mijn visie daarover



Precies!


Alhoewel mijn aanstaande geen maagd meer is!
Ben wel blij dat hij dat gewoon eerlijk zegt.

17-04-2007, 18:14
Vind het niet belangrijk! Gaat om de liefde niet of iemand maagd is of niet.

17-04-2007, 18:14

Citaat door Denhaagia:
Precies!

Dan stel ik dezelfdè vraaag '
&nd als iè getrouwd is geweest , wat dan ?

17-04-2007, 18:15

Citaat door Nayla:
belangrijk, zo weet ik namelijk of hij trouw is aan Allah
want als hij dat niet is, dan zal hij mij ook niet trouw zijn

das is mijn visie daarover


Hmm..daar ben ik het niet mee eens.
Niemand is perfect, dus iedereen maakt wel 's (grote) fouten en is dus wel 's ontrouw geweest tegenover Allah.
Maar het moet natuurlijk geen gewoonte zijn, als diegene zich maar realiseert wat voor 'n fout het is en ook oprecht meent dat hij (of zij) het inchallah niet zal herhalen.

17-04-2007, 18:16

Citaat door Imane_Arab:
Niet zozeer héel erg belangrijk. Ik ga binnenkort inchallah trouwen met een ontmaagde jongeman, maar ik hou van hem en hij van mij, en dat laat ik niet vallen omdat hij ontmaagd is.
Natuurlijk heb ik het liefst een man die nog maagd is, maar die zijnin deze tijd zo moeilijk te vinden (zeg maar gerust bijna niet te vinden) dat ik er me gewoon bij neerleg.
Wel wil ik dat hij dan wel vergiffenis vraagt aan Allah omdat hij zijn lust niet kon bewaren tot z'n huwelijksnacht.


Mooi gezegd dame!
Mee eens

Ik denk persoonlijk ook geen maagd meer te gaan huwen. Stiekem hoop ik het wel...maar ik kan niet alles hebben/ krijgen. Allah hoe3alaam!

Persoonlijk vind ik het verleden iets tussen hem en zijn Schepper (Allah swt). Allah swt vergeeft laat staan ik als een klein mensje hier op aarde.

17-04-2007, 18:16

Citaat door Imane_Arab:
Niet zozeer héel erg belangrijk. Ik ga binnenkort inchallah trouwen met een ontmaagde jongeman, maar ik hou van hem en hij van mij, en dat laat ik niet vallen omdat hij ontmaagd is.
Natuurlijk heb ik het liefst een man die nog maagd is, maar die zijnin deze tijd zo moeilijk te vinden (zeg maar gerust bijna niet te vinden) dat ik er me gewoon bij neerleg.
Wel wil ik dat hij dan wel vergiffenis vraagt aan Allah omdat hij zijn lust niet kon bewaren tot z'n huwelijksnacht.



Ik bedoel maar , hij heeft toch meer aantebieden dat hij alleeen maagd is ?! Maar het kan ook zijn dat hij ontmaagd is in een vorige serieuze relatie , en dacht met haar te gingen trouwen . Kan toch ook

17-04-2007, 18:17

Citaat door Rayann_:
Vind het niet belangrijk! Gaat om de liefde niet of iemand maagd is of niet.



Achjà. Al vind ik het wel belangrijk dat dè vrouw Persè , maaar dan echt persè maagd is , zowel daarbenend als dè lippen ..etc etc ,

17-04-2007, 18:18

Citaat door Denhaagia:



Alhoewel mijn aanstaande geen maagd meer is!
Ben wel blij dat hij dat gewoon eerlijk zegt.


Ja hè, daar ben ik bij de mijne ook blij om!
En jammer genoeg kun je nooit controleren of een man nog maagd is of niet.
Eerlijk gezegt zou ik het niet geloven als mijn aanstaande zou beweren dat hij nooit een bed heeft gedeelt met een vrouw.

17-04-2007, 18:18



Citaat door BRAXY:
Mooi gezegd dame!
Mee eens

Ik denk persoonlijk ook geen maagd meer te gaan huwen. Stiekem hoop ik het wel...maar ik kan niet alles hebben/ krijgen. Allah hoe3alaam!

Persoonlijk vind ik het verleden iets tussen hem en zijn Schepper (Allah swt). Allah swt vergeeft laat staan ik als een klein mensje hier op aarde.



Kijk als je het "verdient" een maagd te krijgen . Krijg je het wel , alleen het niet zo dat als je een ontmaagde man heb dat je niet heb gedragen . Alleeen "wastièb sha" Zoals de Marokkanen zeggen

17-04-2007, 18:19

Citaat door laty_lady:
Ik bedoel maar , hij heeft toch meer aantebieden dat hij alleeen maagd is ?! Maar het kan ook zijn dat hij ontmaagd is in een vorige serieuze relatie , en dacht met haar te gingen trouwen . Kan toch ook



17-04-2007, 18:22

Citaat door laty_lady:
Achjà. Al vind ik het wel belangrijk dat dè vrouw Persè , maaar dan echt persè maagd is , zowel daarbenend als dè lippen ..etc etc ,


Waarom de vrouw wel en de man niet?
Wat voor de vrouw geldt qua kuisheid, geldt ook voor de man!

Een ontmaagde man (die overigens geen weduwnaar is of een gescheiden man) moet niet gaan zeuren dat 'ie een maagd meisje wil hebben, van top tot teen.
Dat noem ik onredelijk en egoistisch. De man mag een afgelikte boterham zijn, en de vrouw moet voor heilige Maria-tje spelen.
Ik zeg altijd; alleen eisen wat je zelf te bieden hebt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7