Bekijk volle/desktop versie : Msakienaat vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

17-04-2007, 12:00
wellah jullie kijken te veel naar sprookjesfilms met jullie prins op het witte paard
Een man hoeft jullie alleen een beetje zoete woordjes gebruiken en jullie zijn onder hypnose.
Na een paar maanden blindeling op hem te vertrouwen terwijl je m zelfs vaak hand in hand zag met een andere vrouw worden jullie eindelijk wakker uit jullie fantasie wereld.
Maar weet je wat ik helemaal vreemd vind daarna doen jullie hetzelfde of word het juist erger door over te stappen naar mannen van andere culturen die nog erger zijn.

moehiem allah jkoen fie 3wankoen.
En ik prijs Allah dat ik geen wijf ben

17-04-2007, 12:01


ik w8 op de prins op de witte ezel ook goed

17-04-2007, 12:03

Citaat door rbatia-queen:
ik w8 op de prins op de witte ezel ook goed



jullie moeten jullie harten verbranden en niet meer in fantasie geloven maar realistish worden.

17-04-2007, 12:04

Citaat door django_de:
jullie moeten jullie harten verbranden en niet meer in fantasie geloven maar realistish worden.



witte ezel betaat geloof me

17-04-2007, 12:05


amerikaanse filmpjes doen wonderen

17-04-2007, 12:06

Citaat door rbatia-queen:
witte ezel betaat geloof me


ja oke maar even een vraagje tussendoor.
Waarom doen jullie het heel goed op school maar zodra het op mannen komt
dan is 3oeqoeloehoena fi foerozihiena

17-04-2007, 12:07
Hij heeft gelijk.

17-04-2007, 12:10
nu weet ik waarom jullie het zwakke geslacht worden genoemd.

17-04-2007, 12:14

Citaat door django_de:
wellah jullie kijken te veel naar sprookjesfilms met jullie prins op het witte paard
Een man hoeft jullie alleen een beetje zoete woordjes gebruiken en jullie zijn onder hypnose.
Na een paar maanden blindeling op hem te vertrouwen terwijl je m zelfs vaak hand in hand zag met een andere vrouw worden jullie eindelijk wakker uit jullie fantasie wereld.
Maar weet je wat ik helemaal vreemd vind daarna doen jullie hetzelfde of word het juist erger door over te stappen naar mannen van andere culturen die nog erger zijn.

moehiem allah jkoen fie 3wankoen.
En ik prijs Allah dat ik geen wijf ben


kijk in deze tijd leer je wat andermans ervaringen zijn, dus degene die nog in die zoete woordjes geloven zijn gewoon dom

17-04-2007, 12:16

Citaat door django_de:
ja oke maar even een vraagje tussendoor.
Waarom doen jullie het heel goed op school maar zodra het op mannen komt
dan is 3oeqoeloehoena fi foerozihiena




omdat mannen vreemde figuren zijn.

17-04-2007, 12:22

Citaat door rbatia-queen:
omdat mannen vreemde figuren zijn.



Wij zijn niet vreemd maar wreed.
Want als je geen vrees hebt voor allah(wat de meeste niet hebben)dan is het heel normaal om elk meisje te gebruiken die je kan krijgen.
Normaal bedoel ik dan degen die naar Gansta rap en andere duivelse muziek luisteren waar gezongen word over elke chick pakken die je pakken kan enz enz.
Dus na een tijdje naar die rotzooi te luisteren word het als heel normaal beschouwd omdat door die muziek je gevoel dood gaat

17-04-2007, 12:59

Citaat door django_de:
wellah jullie kijken te veel naar sprookjesfilms met jullie prins op het witte paard
Een man hoeft jullie alleen een beetje zoete woordjes gebruiken en jullie zijn onder hypnose.
Na een paar maanden blindeling op hem te vertrouwen terwijl je m zelfs vaak hand in hand zag met een andere vrouw worden jullie eindelijk wakker uit jullie fantasie wereld.
Maar weet je wat ik helemaal vreemd vind daarna doen jullie hetzelfde of word het juist erger door over te stappen naar mannen van andere culturen die nog erger zijn.

moehiem allah jkoen fie 3wankoen.
En ik prijs Allah dat ik geen wijf ben



Ik wacht niet op me prins op het witte paard
Doe mij die met de ezel maar
Ik wacht niet op iemand met veel geld en mooie verhaaltjes
Maar op iemand die echt van je houd, en die je snachts beld om
te zeggen dat die van je houd en die het echt meent. En die om je huild

En niet iedereen is zo, en jij verlangt toch ook naar een vrouw met het perfecte lichaam

17-04-2007, 13:34



Citaat door LaiLoe:
Ik wacht niet op me prins op het witte paard
Doe mij die met de ezel maar
Ik wacht niet op iemand met veel geld en mooie verhaaltjes
Maar op iemand die echt van je houd, en die je snachts beld om
te zeggen dat die van je houd en die het echt meent. En die om je huild

En niet iedereen is zo, en jij verlangt toch ook naar een vrouw met het perfecte lichaam


warom willen jullie een man die om je huilt
als een man huilt dan zet ik juist vraagtekens.

17-04-2007, 13:36
Zulke meiden, komen meestal aandacht te kort.

18-04-2007, 12:45

Citaat door django_de:
Wij zijn niet vreemd maar wreed.
Want als je geen vrees hebt voor allah(wat de meeste niet hebben)dan is het heel normaal om elk meisje te gebruiken die je kan krijgen.
Normaal bedoel ik dan degen die naar Gansta rap en andere duivelse muziek luisteren waar gezongen word over elke chick pakken die je pakken kan enz enz.
Dus na een tijdje naar die rotzooi te luisteren word het als heel normaal beschouwd omdat door die muziek je gevoel dood gaat




heleluja





Citaat door R_berkaniia:
Zulke meiden, komen meestal aandacht te kort.


heey jij daar alles goed

en met je rekeningen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9