Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Graag tips over het verwijderen van haar op je bovenlip



Pagina's : [1] 2 3

17-04-2007, 10:44
Ik heb vrijdag een bruiloft!!
en daar wil ik er natuurlijk goed op uitzien!!
nou is mijn vraag aan jullie welke product of hars middel kan ik dan het best gebruiken voor een goed resultaat en zonder uitslag !!





Alvast bedankt

17-04-2007, 10:49


IPL-behandeling..???

17-04-2007, 11:23
is t de eerste keer doe het dan niet zelf
en je moet t dagen op voorhand doen stel je bent er erg gevoellig voor en t blijft lang rood ofzo, dan zit je daar echt niet mooi op t feest :s

17-04-2007, 11:49
Als je van plan bent om je gezichtshaar te verwijderen zou ik het een paar dagen van te voren doen en met een touwtje

17-04-2007, 12:23


Met een kapmesje, je moet de techniek wel kennen.

17-04-2007, 16:49
meid jemkan otnharingscreme gebruiken snel makkelijk en goedkoop

17-04-2007, 17:31

Citaat door toffe_chick:
Als je van plan bent om je gezichtshaar te verwijderen zou ik het een paar dagen van te voren doen en met een touwtje

a3oedoebillah, met een TOUWTJE?

17-04-2007, 18:31
jah doe maar snor harsen dan zul je over een maand net als je vader krijgen ..whahaha

17-04-2007, 19:50
Ik durf het zelf niet te laten harsen omdat het ook gewoon je bovenste huidlaag weghaalt.
Maar ik laat het altijd met een touw doen.

Ik heb laatst de Velvet Touch gebruikt (vraag maar even in de Etos wat het is) maar ik heb het toch liever met de touw.
De Velvet Touch doet ook z'n werk maar persoonlijk heb ik liever de touwbehandeling.



Zoals iemand al zei.. doe het zeker weten een paar dagen voordat je naar een feest moet want het kan zijn dat jij er gevoelig voor bent.
Straks heb je een knalrode bovenlip.
Zoiezo iets kouds erop zetten nadat je klaar bent.
En niets met parfum/alcohol erop smeren.
Vaseline is ook erg lekker.

17-04-2007, 22:43

Citaat door izan_izan:
jah doe maar snor harsen dan zul je over een maand net als je vader krijgen ..whahaha


Jemma?

18-04-2007, 11:47
IPL behandeling heb je er misschien 3 nodig en dan ben je er voor altijd van af..

18-04-2007, 12:46
Dag dames ik heb pas echt een drama vandaag . Ik ben namelijk jarig maar ik had me bovenlip gisteren geharst. En oh my god me bovenlip is echt helemaal rood en ookal probeer je het te camoufleren lukt het niet . Het is echt net alsof er geen haar is weg gehaalt maar huid en ik weet nu echt niet wat ik er mee moet doen heeft een van jullie dit ooit meegemaakt??????

18-04-2007, 12:50



Citaat door Chickie_Agadir:
Dag dames ik heb pas echt een drama vandaag . Ik ben namelijk jarig maar ik had me bovenlip gisteren geharst. En oh my god me bovenlip is echt helemaal rood en ookal probeer je het te camoufleren lukt het niet . Het is echt net alsof er geen haar is weg gehaalt maar huid en ik weet nu echt niet wat ik er mee moet doen heeft een van jullie dit ooit meegemaakt??????



Ja meid ik heb dat ook een keertje meegemaakt nu doe ik het met een touwtje bij een turkse vrouw het was ook bij mij een ramp na het harsen en ik merk dat het met een touwtje veel beter is en alle haartjes worden meegenomen vanuit de wortel je kan het beter met een touwtje laten doen aan het begin doet het een beetje pijn maar als die gene goed is dan merk je der niks van

18-04-2007, 16:51
zet maar een beetje ijs er op dat help wel en daarna met een beetje poeder.

18-04-2007, 17:25
Gewoon met een pincet..! In het begin lijkt lang te duren, maar als je het door hebt gaat het supersnel...

Pagina's : [1] 2 3