Bekijk volle/desktop versie : Berbers vrouwen zijn verliefd op arabie mannen omwillen vrijheid!!



Pagina's : 1 [2]

17-04-2007, 12:07

Citaat door hicham828:
salaam ou alaikoum waramatoelah wabarakatoe mijn lieve broeders en zusters


In onze buurt zijn veel arabie mannen getrouwd met berberse vrouwen
arabie mannen zijn niet streng en berberse mannen zijn heel streng dat vrouwen moeten thuis blijven en niet mag uit maar niet allemaal meestal wel en ik ben zelf arabie ik hou heel veel van mijn verloofde zij is berberse vrouw zij heeft me gezegt en ja arabie mannen zijn ook verliefd op berberse vrouwen omdat zij gehoorzaam en recpect subhanALLAH
bij jullie ook? klopt dat

ewa Het is mijn bedoeling om jullie niet kwaad maken

Ik ben doof elhamdoelilah maar aub scheld me niet uit vanwege slecht nederlandse spreken

ik hoop dat jullie open

Moge ALLAH jullie belonen amien

alvast bedankt beslama

I hou van jullie omwillen van ALLAH

alaikoum salaam waramatoelah wabarakatoe mijn lieve broeders en zusters





Bulshit je gaat tog niet met iemand trouwen om de vrijheid.Ik ben berber wallah meehhhh ik zal met een arabier willen trouwen omdat hij mij dan meer vrijheid zal gaan geven.



Lang leven Onze berberse Mannen

17-04-2007, 12:46


Volgens mij verwar je losbandigheid met vrijheid



Mijn vrouw zal ook gewoon na buiten kunnen enzo.. ben geen dictator ofzo. Maar uitgaan, als je daarmee bedoelt discotheken, mag ze van mij gaan maar niet verbaasd kijken als deze man er dan niet meer is



100% amazigh

17-04-2007, 13:23

Citaat door Ayt_Wayegher:
azul fellawen,


3ribban vrouwen trouwen met amazigh mannen omwille hun kinderen


iin onze buurt trouwen heel veel 3ribban vrouwen met imazighen omdat ze niet willen dat hun kinderen laten gebruit worden voor het opblazen van internetcafe's en bussen, ook willen ze dat hun dochters niet levend worden begraven want de 3ribban terroristen zeggen dat ze anders op http://www.arabsex.nl zullen eindigen.


ik zeg dit niet om jullie te kwetsen, maar als jullie alsnog gekwetst voelen dan flikkeren jullie terug naar saoedia arabia


ayyuz





17-04-2007, 13:26

Citaat door hicham828:
salaam ou alaikoum waramatoelah wabarakatoe mijn lieve broeders en zusters


In onze buurt zijn veel arabie mannen getrouwd met berberse vrouwen
arabie mannen zijn niet streng en berberse mannen zijn heel streng dat vrouwen moeten thuis blijven en niet mag uit maar niet allemaal meestal wel en ik ben zelf arabie ik hou heel veel van mijn verloofde zij is berberse vrouw zij heeft me gezegt en ja arabie mannen zijn ook verliefd op berberse vrouwen omdat zij gehoorzaam en recpect subhanALLAH
bij jullie ook? klopt dat

ewa Het is mijn bedoeling om jullie niet kwaad maken

Ik ben doof elhamdoelilah maar aub scheld me niet uit vanwege slecht nederlandse spreken

ik hoop dat jullie open

Moge ALLAH jullie belonen amien

alvast bedankt beslama

I hou van jullie omwillen van ALLAH

alaikoum salaam waramatoelah wabarakatoe mijn lieve broeders en zusters



Het is niet dat je doof bent en heilig hé?? Heilig en doof is verschillend

17-04-2007, 14:06


Jeetje mina

berbers dit arabisch dat..

Mijn god we zijn toch allemaal Marokkanen, Islamitisch. Schepsels van Allah subhana wa ta3ala. Waarom nog dat verschil

17-04-2007, 18:12

Citaat door koukouchi:
Het is niet dat je doof bent en heilig hé?? Heilig en doof is verschillend




ow ow ow Ik ben niet heilig, Dat heb ik niet gevraagd.

17-04-2007, 18:15

Citaat door loca_bella:
Jeetje mina

berbers dit arabisch dat..

Mijn god we zijn toch allemaal Marokkanen, Islamitisch. Schepsels van Allah subhana wa ta3ala. Waarom nog dat verschil



Ja klopt ben met je eens.
Maar iedereen heeft me gezegt dat zo is
maar ik vroeg of bij jullie ook? Dat is wat ik vraag.
dat is toch niet moeilijk.

17-04-2007, 18:19

Citaat door Mister_Riffi:
die afbeelding op jou avatar is inderdaad respectloos tegenover jou vrouw, volgens mij weet je niet wat het is



Wat heeft dat de maken met afbeelding dat is NIKS. We zijn pas verloofde die afbeelding is allang gezet heb geen zin veranderd maken.
wat een stom vraag heb je.

17-04-2007, 21:00
In mijn omgeving zie ik genoeg 'gemengde' huwelijken (arabier met berberse en andersom)..

Maar trouwen met een arabier om de vrijheid? Nooit van me leven..

Echte mannen zeggen ook weleens NEE tegen een vrouw als zij met een voorstel komt (zoals kom we gaan uit)..

18-04-2007, 09:35

Citaat door hicham828:
salaam ou alaikoum waramatoelah wabarakatoe mijn lieve broeders en zusters


In onze buurt zijn veel arabie mannen getrouwd met berberse vrouwen
arabie mannen zijn niet streng en berberse mannen zijn heel streng dat vrouwen moeten thuis blijven en niet mag uit maar niet allemaal meestal wel en ik ben zelf arabie ik hou heel veel van mijn verloofde zij is berberse vrouw zij heeft me gezegt en ja arabie mannen zijn ook verliefd op berberse vrouwen omdat zij gehoorzaam en recpect subhanALLAH
bij jullie ook? klopt dat

ewa Het is mijn bedoeling om jullie niet kwaad maken

Ik ben doof elhamdoelilah maar aub scheld me niet uit vanwege slecht nederlandse spreken

ik hoop dat jullie open

Moge ALLAH jullie belonen amien

alvast bedankt beslama

I hou van jullie omwillen van ALLAH

alaikoum salaam waramatoelah wabarakatoe mijn lieve broeders en zusters



Ik moet je wel gelijk geven, in het algemeen denken berberse vrouwen dat je bij een arabier meer vrijheid hebt dan bij een amazigh, en daarom proberen ze het in het algemeen het eerst met een arabier, dat is wel helaas de praktijk.

Maar aan de andere kant vinden de arabische vrouwen in het algemeen hun mannen geen echte mannen en dan verlangen ze naar een amazigh man

Gelukkig zijn er nog berbese vrouwen die trots zijn op hun roots.

Pagina's : 1 [2]