Bekijk volle/desktop versie : lastig gevallen door de neef van mn man



16-04-2007, 22:19
ey ik(=fadwa) en hayat(vrienin) hebbn verhaaltj verzonne ier is alvast begin!!wat vind je er van??

Hoofdrol= Anissa
Vriendin= samira

Anissa:

"Anissaa!! zied ewah!"Jema roept me! Ik moet me haasten want men vader wil deze nacht al vertrekken. Zoals elke zomer kan iedereen niet wachten. We slapen niet; eten niet ; we doen gewoon niets. Zoals zombies een beetje! “Ewa anissa is je koffer nog niet klaar?”
“Ja jema ik moet nog snel iets zoeken, je wilt toch niet dat ik dingen vergeet?”
Maanden, weken, dagen zitten we ons te verheugen naar de reis naar Marokko.
"Wayoow Anissa haast je wat, eindelijk is het zover en jij verspilt kostbare tijd!"
"Hewa safe Samira nou moet je niet overdrijven hé, zo lang gewacht, nog 5minutjes is dat ook al te veel gevraagd?"
Vader stapt binnen en waarschuwd ons, hij wil eerst nog gaan tanken, yes heb ik nog wat tijd over om men spullen netjes in te laden.
Ok eindelijk zover, iedereen stapt in, vader rijdt, moeder naast hemen achter hen men broertje van 15. Ik en Samira rijden met men broer mee Fouad ,20jaar, net nieuwe cabrio gekocht
Ja soms is hij egt een schatje, maar soms tfoee dan kan ik hem wel wurgen!
Dan wil hij zo zen vrienden na doen! Nee; anissa doet dit niet nee doe dat niet.
Maar meestal valt hij goed mee! Als hij weer bazig wordt dan vormen ik en Samira altijd een team: p en dan winnen we! Onderweg met men broer is wel altijd leuker, want men vader houd er niet van als we roepen of muziek opzetten! Ja, en wij willen ons juist amuseren!
Mohiem met Fouad kan alles. Muziek volle bak en dak open en lekker meezingen! Mijn lievelings liedje is nog altijd Nos couleurs van k-maro en cheb Mami !
Eerst stop is in Frankrijk, juist over de grens! Hmm daar hebben ze wel geen propere toiletten, maar Samira moest weer dringend!

Samira:

Jema roept Anissa weer! Wat is ze toch traag! Ze moet altijd tot het laatste moment wachten met inpakken. Typisch Anissa. Maar ik ga me er niet aan ergeren, want ik wil me amuseren! Ik en Anissa stappen in de auto met Fouad en Brahim stapt in bij men ouders. Yes eindelijk effe verlost van dat etertje die wil altijd ze3ma de baas spellen tazz.
Ja, en Fouad ook af en toe maar ik en Anissa vormen altijd een team en dan kan hij niks doen!hihiih En ja Brahim daar gooien we gewoon een pantoffel naar en dan zwijgt die wel. Hihihihi Dan gaat ie altyd wenen bij jema “ja, Samira gooide weer met een pantoffel!” Men vader trekt zich er niets van aan, want die zit rustig in zn eigen wereldje naar Aljazeera te kijken! Wjw dan moet je hem egt niet gaan storen met zulke dingen!!! Anders geeft hij mij en Anissa altyd gelijk en dat vind Brahim weer niet eerlijk!
Maarja ik zeg dan altijd “het leven is niet eerlijk etter en wij zijn ouder dus pech!” Maar omdat men moeder dan altijd komt klagen proberen we de pantoffel gooien binnen de perken te houden. Maar alleen voor men moeder anders als ze niet thuis is krijgt hij de volle laag!!!
Onderweg luistern we véél naar Nos couleurs en dan zingen ik en Anissa altijd volle bak mee! En ja zelfs Fouad doet dan mee! Ja op vakantie is hij een en al chill ; egt zalig! Was hij maar altijd zo!
DOORGAAN????

17-04-2007, 18:13


♥ Up! ♥

17-04-2007, 18:50
speciaal voor mn ene fannetje:d:d:d

Anissa:

Hahaha was egt lachen in de auto heb men broer nog nooit zo gezien een en al plezier gewoon en nu samira mee gaat is het nog extra leuk. Ben egt blij dat ze meegaat ze heeft wel lang moeten zagen en smeken bij haar ouders maar uiteindelijk mocht het wel. Haar ouders kennen mijn ouders dus vertrouwen ze ons. Onze eerste halte was ergens in Frankrijk geen idee waar. We zijn nu ondertussen gesplitst van onze ouders.. zij gaan wat trager ..maja we hadden afgesproken aan de boot.. Dus we zullen daar wel op ze wachten.
"Ey fouad, kga ff na de wc's me opfrissen want ik zie der nie uit"
"haha wanneer wel"
"haha wat grappig, heb je je eigen al eens goed bekeken mss?" zei ik sarcastisch trug
"zied ga nu maar voordat ik je wat slaag geef"
"hahah, whatever, .. Ey samira kom je?"
"Nee ik blijf hier nog wat heb honger"
"haha ja ok sgoed"
ik waste men gezicht en werkte men make up bij. Men haar zat helemaal in de war haha door al dat gek doen in de auto onderweg kan ook ni anders.
Ik stapte trug naar de auto maar er was niemand, nou dan eens in het restaurant gaan kijke want ze hadden tog honger. Ik keek rond en zag Fouad en samira lekker gezellig met elkaar praten, Fouad zei iets en samira lachte heel verlegen trug totdat ze mij opmerkten.Ik stapte hun richting uit, zette me bij hun en vroeg wat er scheelde want ze keken me beide raar aan. Fouad begon en hij zei dat er helemaal nix was en dat ik het me gewoon inbeelde, nou ik ben niet achterlijk zeg.
"Anissa safe stop je moet ook niet alles weten he" zei ze met een lachje
"Safe ok kmoet het al niet meer weten"
Maar toch ze maakten me wel nieuwsgierig met dat stiekem gedoe, zou er wat zijn tussen hen? Nee joh da kan niet, of toch wel? haha Nee da kan gwn niet!
"Anissa neem wat te eten we gaan zo weg, we hebben ondertussen al wat voor je besteld"
"Jha dank je broertJ van me, is heel lief vn je"
wanneer de ober het eten kwam brengen verliet Fouad de tafel
"Nou waar ga jij opeens naartoe?"
"ik ben klaar met eten dus ga ik naar buiten, ik wacht op jullie bij de auto"
"Ja is goed, tot strax"
...
"Nou wat was dat tussen jullie?"
"hahah helemaal nix, egt nix." probeerde samira me te overtuigen
"Jha tzal wel, ik zag je wel lachen, zo heel verlegen haha, vertel maar hoor, ik zal nix zeggen! Vertrouw me nu maar"
"Er is helemaal nix"
"Hewa safe, vertel nou maar"
"Hmm.. Oow Ok maar niets tegen Fouad zeggen he"
"Jha ja ok isgoe, vertel nou maar gewoon."
"Wel jah, je broer is egt wel leuk anissa, knap, en hij laat me lachen."
"Oh nee! Wayoow ik weet al waar dit naar toe gaat.. Jullie zijn samen he?"
".. Euhm.. Jha.. pleeze niet boos worden ofso."
"Wayoow men beste vriendin samen met men broer?"
"please niet boos worden"
"Hehe.. Nou ik word niet boos, ik vind het juist super leuk Daarom wou je zo graag met ons mee, haha Jhaa nu snap ik het"
"Ben je echt niet boos ofso?"
"Nee joh, ben juist heel blij voor jullie!"
"Maar niets zeggen tegen Fouad he"
"Nee, zal ik niet doen.. Maar ben zo blij voor jullie, is zo leuk men broer en men beste vriendin.. Mooi koppeltje trouwens."

more more more???

17-04-2007, 19:54
Samira

We stopte omdat ik egt dringend moest; ja moest ik anders in mn broek doen??? Ik wist dat ik die sweppes agrum niet had mogen drinken, maar het is zo lekker!!!
Mohiem uitgestapt besloot Anissa om naar het toilet te gaan, want ze was weeral ongerust over haar uiterlijk terwijl ze er altyd goed uitzag!!! Mij maakte het niet uit en ik had trouwens grote honger!!! Ik was dus al helemaal vergeten dat ik dringend moest door de honger!!
Ja ik en eten zyn 2 handen op één buik!! Fouad had ook wel honger dus we gingen iets in het restaurent eten! Ik had al een half jaar een boontj voor hem maar durfde het niet aan anissa zeggn. Bang voor haar reactie, want het is ten slotte haar broer, mss wil ze haar familie en vrienden liever gescheiden houden. Ja, we kozen een tafeltje bij het raam; beetj romantischer En hij bestelde iets met vis en een cola (zyn verslaving, had ik gehoord van anissa) en ik besloot om iets lekkers vet te pakken frietjes en een fisburger de vis is tog nog gezond!! En natuurlijk een sweppes agrum= mijn grootste verslaving samen met chocolade hmmm daar had ik altijd zin in!! Dus we zaten wat te praten ; het was egt gezellig !! Fouad is egt knap en leuk, hij maakte me altyd aan het lachen! Ik werd er een beetj rood van. Dan (ik weet niet hoe het ervan kwam) keken we elkaar diep in de ogen en ja het ging gebeuren….
Maar toen kwam die kxxober langs; moest hij nu juist op dit moment langskomen!! Tfoee
We besloten om ook iets voor anissa te bestellen; en tegelijk zeiden we een slaatje en we barsten uit in lachen. Toeval!! Mar euh hoe zei je dat weer in het Frans hmmm??? Ow ja ik wist et weer dus ik zei “ salade” en weer zei hij dat ook op dezelfde moment!
Ik voelde mezelf rood wordn, want de ober begon ons nu raar aan te kijken.
En daar kwam anissa aangewandelt, ze zag er goed uit! Niet dat ze voor het toilet slecht uitzag , nu zag ze er gewoon nog beter uit. Mohiem anissa schoof aan en was blij met het slaatje dat we voor haar besteld hadden. Ik hoopte dat ze niets had gezien tss mij en Fouad want ze keek zo raar! Van mij naar Fouad , kdenk dat ze het doorhad!!shit
Fouad besloot dan maar op te staan en bij de auto te wachten om de spanning te breken.
Waarom moest ie me nu in deze situatie laten, hij gaf me een lachje maar ik gaf hem een gemene gryns trug! Net toen hij uit de deur was; begon anissa me te ondervragen! Wjw dacht ik; politieverhoor! Ok gewoon niet rood worden!!
Ze zei dat ze ons wel had gezien en hoe ik zo verlegen lachte! Shit ik voelde mn kop al rood worden, nu zou ze het helemaal doorhebben. Ze vroeg het me gewoon vlakaf!! “ Hebben jullie 2 iets?” Ik besloot om maar eerlijk te antwoorden, want ze had me tog door! Ik zei “Ja” want tydens mn gesprek met Fouad had we het ongeveer aangemaakt! Maar ik smeekte haar om nog niets tege haar broer te zeggn. Ik verontschuldigde me. Wie weet wou ze dit helemaal niet. Maar ze zei dat ze het juist tof vond en dat ze ons een tof koppeltje vond enzu! Wjw wat was ik opgelucht. Ze beloofde om niks te zeggen en ik was egt blij. Hmmm ik begon al te dromen van onze trouw HIHIHI dan zouden ik en Anissa elkaar nog meer zien!! Dat zou egt top zijn, dan zouden we egt familie zijn. Ze vroeg of ik voor hem ben meegegaan naar Marokko en ergens was dat zo! Maar ik wou ook mee voor haar!
We besloten om te betalen en naar de auto te gaan. Ons buikje was vol Daar wachte Fouad op ons. Maar hoe moest ik me nu gedragen! FOuad weet dat ik hem leuk vind en ik weet het van hem. ANissa wist van ons maar dat mogt natuurlijk niet opvallen dat Anissa het wist. Wjw dit zou nog moeilijk worden!!!

???