Bekijk volle/desktop versie : Ik zie..



Pagina's : [1] 2 3

16-04-2007, 22:15
..Veel mensen hier allemaal te hoog gegrepen eisen opstellen aan hun toekomstige..

Mijn vraag is dus.. voldoen jullie zelf wel aan die (door jullie zelf) opgestelde eisen?

16-04-2007, 22:19


en hoe zit het met als je geen eisen hebt






16-04-2007, 22:20
Ik vind zowiezo mense die eisen op stellen maar eerst eens eisen voorzichzelf moeten opstellen. Kom op zeg je gaat toch niet vooraf allerlei eise stelle voor je toekomstige. Lijkt wel of je voor een pakket kiest. Ohh nee dat pakketje is niet compleet ff zoeken naar een compleet pakketje. Als je toekomstige iets te kort komt in jou ogen leer het die gene bij of wijs die gene erop hoe het beter kan. Je neemt je toekomstige niet voor je eisen alleen.!! Tja sommige mense moette eerst maar eens helder leren denke dan verder prate

16-04-2007, 22:22

Citaat door samya 2:
..Veel mensen hier allemaal te hoog gegrepen eisen opstellen aan hun toekomstige..

Mijn vraag is dus.. voldoen jullie zelf wel aan die (door jullie zelf) opgestelde eisen?

je kan eisen wat je wil
maar garantie zal je nooit hebben denk ik

je kan met iedereen trouwen als je je beiden beeje aanpast aan mekaar en mekaars tekortkomingen accepteert

allah oe3lam

16-04-2007, 22:24



Citaat door hakanbaraka:
en hoe zit het met als je geen eisen hebt







Alleen maar goed toch.

Wat is er beter dan een tevreden mens?!




Ronaldino: Dat bedoelde ik dus.

16-04-2007, 22:30

Citaat door KELAAFORNIA:
je kan eisen wat je wil
maar garantie zal je nooit hebben denk ik

je kan met iedereen trouwen als je je beiden beeje aanpast aan mekaar en mekaars tekortkomingen accepteert

allah oe3lam

Jep.


Hoe is het met je? en hoe zit het met je voornemen

16-04-2007, 22:31

Citaat door samya 2:
Alleen maar goed toch.

Wat is er beter dan een tevreden mens?!




Ronaldino: Dat bedoelde ik dus.


Precies Slaat nergens op eisen stellen. Je bent een bepaald persoon met een bepaald karakter je zoekt dan ook een type die bij je past maar door eisen stelle kom je niet ver en zo lijk ook nog eens iemand die een baas wil gaan spelen. Als je je toekomstige tegekomt accepteren en respecteren hoe die gene is en met elkaar kom je er altijd wel uit

16-04-2007, 22:31

Citaat door samya 2:
[..Veel mensen hier allemaal te hoog gegrepen eisen opstellen aan hun toekomstige..

Mijn vraag is dus.. voldoen jullie zelf wel aan die (door jullie zelf) opgestelde eisen?]


Het enige wat ik van mijn toekomstige eis is dat hij zichzelf is..! Is dat téveel gevraagd..?

16-04-2007, 22:36

Citaat door samya 2:
Jep.


Hoe is het met je? en hoe zit het met je voornemen

ik zei vroeger altijd kan een tonnetje beter

nee gaat zijn gangetje elhamdoelilah

en met jou dan???


het is nog steeds een voornemen dus..........

ik wil het gelijk goed doen ik ken mezelf het beste en ben nu nog te zwak komt wel goed insha allah

16-04-2007, 22:37

Citaat door samya 2:
Alleen maar goed toch.

Wat is er beter dan een tevreden mens?!




Ronaldino: Dat bedoelde ik dus.




dat is dan duidelijk







16-04-2007, 22:38

Citaat door RonaldinhoXY:
Precies Slaat nergens op eisen stellen. Je bent een bepaald persoon met een bepaald karakter je zoekt dan ook een type die bij je past maar door eisen stelle kom je niet ver en zo lijk ook nog eens iemand die een baas wil gaan spelen. Als je je toekomstige tegekomt accepteren en respecteren hoe die gene is en met elkaar kom je er altijd wel uit

Ik hoef gewoon niks meer te zeggen.

Alles is hiermee gezegd!

Maar nog een vraag.. waarom denk je dat mensen zoveel eisen opstellen waar de meeste zelf niet aan voldoen?




Jamieeeee: De meest verstandige eis die ik gelezen heb hier op de site

16-04-2007, 22:41

Citaat door KELAAFORNIA:
ik zei vroeger altijd kan een tonnetje beter

nee gaat zijn gangetje elhamdoelilah

en met jou dan???


het is nog steeds een voornemen dus..........

ik wil het gelijk goed doen ik ken mezelf het beste en ben nu nog te zwak komt wel goed insha allah




Ja lekker ook.

Jaah insha allah, je kan het wel laat het me weten wanneer het zover is




Hakanbaraka: Uhu

16-04-2007, 22:45



Citaat door samya 2:


Ja lekker ook.

Jaah insha allah, je kan het wel laat het me weten wanneer het zover is




Hakanbaraka: Uhu

insha allah

ik weet dat ik het kan maar dit is niet de tijd denk ik

ik geef feestje als het zo ver is

zou je van iemand die je wilt huwen eisen dat ie stopt???

16-04-2007, 22:46

Citaat door RonaldinhoXY:
Ik vind zowiezo mense die eisen op stellen maar eerst eens eisen voorzichzelf moeten opstellen. Kom op zeg je gaat toch niet vooraf allerlei eise stelle voor je toekomstige. Lijkt wel of je voor een pakket kiest. Ohh nee dat pakketje is niet compleet ff zoeken naar een compleet pakketje. Als je toekomstige iets te kort komt in jou ogen leer het die gene bij of wijs die gene erop hoe het beter kan. Je neemt je toekomstige niet voor je eisen alleen.!! Tja sommige mense moette eerst maar eens helder leren denke dan verder prate



Goed gezegt

16-04-2007, 22:46

Citaat door samya 2:
Ik hoef gewoon niks meer te zeggen.

Alles is hiermee gezegd!

Maar nog een vraag.. waarom denk je dat mensen zoveel eisen opstellen waar de meeste zelf niet aan voldoen?




Jamieeeee: De meest verstandige eis die ik gelezen heb hier op de site


Dank je wel..

Pagina's : [1] 2 3