Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Amsterdam-west is de vetste buurt van Nederland



Pagina's : [1] 2 3 4

10-09-2003, 00:33
?

10-09-2003, 00:37


amsterdam brada....best side....no side like west side


10-09-2003, 00:41
West till we die baby..

10-09-2003, 00:41
nederland is in zijn geheel een droge kikkerland

10-09-2003, 00:43



Citaat:
Origineel gepost door sweet_boy
nederland is in zijn geheel een droge kikkerland
Je haalt me de woorden uit de mond..

10-09-2003, 00:44

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
A GAAAAA...jullie zouden het geen dag in mijn wijk overleven a mafkezen! Toen ik 11 was ben ik al een keer in me hoofd geraakt door verdwaalde kogels en nu komen jullie met je amsterdam...tar tar!
ja daarom is amsterdam vetter



wij zijn 1 grote vriendenclub, niks kogels

10-09-2003, 00:47

Citaat:
Origineel gepost door ClaudioLopez
ja daarom is amsterdam vetter



wij zijn 1 grote vriendenclub, niks kogels
je praat nu net een wijf

10-09-2003, 00:47

Citaat:
Origineel gepost door sweet_boy
je praat nu net een wijf
ja, jouw avatar is echt mannelijk zeg

10-09-2003, 01:05
Stelling: Amsterdam Sucks

10-09-2003, 01:09

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
WALLAHHHHHHH dat waren de gouwenaren!!!! Amsterdammers begonnen later!!!!!

DOOR WIE BEGON DIE HELE OPSTAND!!! DOOR MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GOUDA AAN DE MACHT!!!!
Wallah dat klopt, Gouwenaren waren de MANNEN toen, Ik heb ook gegooied en gerend voor mn leven

10-09-2003, 01:13

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
A je was met mij a mafkees! Opeens leken we shie terroristen! Weet je nog toen we die geldwagen wouden beroven die dag! Bijna diend yemmahoem...opeens rende iedereen ons achterna naar die geldwagen...net een stel hyena's die marokkanen!
Wallah jaaaaaa klopt, die beveiligers scheten peuken in hun broek. Het scheelde niets of we hadden die dag een buit te pakken. Maar uiteindelijk gingen we met een gescheurde enkel van Temsamni

10-09-2003, 01:37

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
A GAAAAA...jullie zouden het geen dag in mijn wijk overleven a mafkezen! Toen ik 11 was ben ik al een keer in me hoofd geraakt door verdwaalde kogels en nu komen jullie met je amsterdam...tar tar!
Leg dat ze eens uit. Die amsterdamsco's toch! Tja..

Maar toch...
Viva Kanaleneiland ---> Canarische Eilanden!

10-09-2003, 10:38



Citaat:
Origineel gepost door ClaudioLopez
?
AMSTERDAMMMMMMMM , ------>
SLOTERDIJKKKK!!!

10-09-2003, 11:15

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
A dat was een molukker die in een andere stad woont zelfs die schoot a mafkees!

Je komt alleen op de wereld en je gaat er alleen vanaf...eshmen vrienden...!

En ik ken die zogenaamde vriendjes die jij bedoelt wel...lopen ze samen door het centrum van A'dam in een doorzichtige broek en hun string uit hun broek! Ze3ma chickies tokkelen...en ondertussen elkaar haten omdat de ander meer nummers van de chat heeft geregeld!
ik durf te wedden dat jij nooit in west komt... daarom praat je zo dom...
die homo's die je in het centrum ziet komen niet eens uit west....

eerder uit oost ofzo...

dus kom liever een keer kijken voordat je praat ..


en ohja dat jij geen vrienden hebt, daar kan ik ook niks aan doen... en zelfs zonder vrienden vind je jouw buurt het vetst vreemd

10-09-2003, 11:43

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
A ik stond daar...opeens iemand pakte een vlag...een ander een aansteker...en ik kon het niet laten die vlag in de lucht te houden ...opeens kwamen die paarden....kzag opeens zo'n grote paardenhoofd toen ik omhoog keek!...daar was het mee begonnen!

Later stenen alles door de lucht...wallah er kwam een wagen en iedereen wees naar mij...heb me kapotgerend...sneaky een poort in...opeens stond de ME daar te wachten...heb een paar rake klappen gehad...ook een op me been...moest gelijk naar het ziekenhuis daarvoor!
Ik weet niet waarom je hier zo trots op bent. Jullie hebben het juist voor ons verpest. Nooit kunnen Marokkanen iets doen zonder dat er rellen uitbreken. Vind je het gek dat er dan op ons neergekeken word?

Pagina's : [1] 2 3 4