Bekijk volle/desktop versie : zonnetje schijnt en de marokkanen gaan uit hun kleren



Pagina's : [1] 2 3 4

16-04-2007, 11:39
grappig.. was in zandfoort en de meeste vrouwen waren marokkaans.
je hoorde het en zag het al van 10 kilometer dat het marokkaantjes waren ..

jong of oud maakte bijna niet uit ( hee dat rijmt )

ze lagen daar te bakken half naakt in hun bikini's

geen schaamte..

was een feest voor marokkaanse jongetjes.. en dan worden die meiden boos als die jongen naar hun borsten lopen te staren???

je vraagt er dan zelf om toch????

16-04-2007, 11:41


Leef en laat leven, ieder zijn eigen graf

16-04-2007, 11:43
tuurlijk.. wilde alleen de boys voor zijn

16-04-2007, 11:50
Jah natuurlijk heb je dat probleem als je in een bikini gaat bakken in de zon. Ik zwem in Marokko op het strand in bikini en ook in NL. Je blijft verleidelijk in een bikini en ik snap dat je het link aan geen schaamte maar liever dat dan schijnheilig in Marokko zwemmen en niet in NL.

Jongens heb je overal het gaat erom HOE je je gedraagt als je zo een bikini aan hebt.
BD

16-04-2007, 11:53


het moet je wel staan hoor een bikini.. ik zie liever ook geen vetrolletjes ( man en vrouw)

16-04-2007, 11:58
Ik begrijp marokkanen echt niet!

Bij elk gebeurtennis moet er een verhaal tig keer herhaald worden. Elke keer maar weer die replay knopje ingedrukt. We weten allemaal hoe het in mekaar zit, we weten allemaal dat lang niet alle marokkanen zich aan de regels van de islam houden, we weten allemaal dat sommige sterk afgedwaald zijn.. maar moet dat 1000000000000x herhaald worden? Moeten we onze volk juist helpen of verder de kuil induwen? Zowel marokkaanse man als vrouw zijn er slecht aan toe tegenwoordig.. prima dat is hun leven ooit zullen ze wakker worden. Besef je niet dat je veel gratis hassanats weg geeft aan hun ondanks je tong?

Wake up.. let op je eigen gedragingen wat andere doen is hun probleem. Laat het bezinken zolang jij het niet doet kun je ''elhamdoelilah'' zeggen en hopen voor je mede soort genoten dat ze op het rechte pad terug keren.

Allahiyahdihoum hoor je te zeggen in plaats iedere keer maar weer wat je ogen gezien hebben te herhalen!

16-04-2007, 12:05

Citaat door deksels:
grappig.. was in zandfoort en de meeste vrouwen waren marokkaans.
je hoorde het en zag het al van 10 kilometer dat het marokkaantjes waren ..

jong of oud maakte bijna niet uit ( hee dat rijmt )

ze lagen daar te bakken half naakt in hun bikini's

geen schaamte..

was een feest voor marokkaanse jongetjes.. en dan worden die meiden boos als die jongen naar hun borsten lopen te staren???

je vraagt er dan zelf om toch????



hehehe!!
zulke vrouwen brengen je op gekke ideeen....

16-04-2007, 12:08

Citaat door miss_saliha:
Ik begrijp marokkanen echt niet!

Bij elk gebeurtennis moet er een verhaal tig keer herhaald worden. Elke keer maar weer die replay knopje ingedrukt. We weten allemaal hoe het in mekaar zit, we weten allemaal dat lang niet alle marokkanen zich aan de regels van de islam houden, we weten allemaal dat sommige sterk afgedwaald zijn.. maar moet dat 1000000000000x herhaald worden? Moeten we onze volk juist helpen of verder de kuil induwen? Zowel marokkaanse man als vrouw zijn er slecht aan toe tegenwoordig.. prima dat is hun leven ooit zullen ze wakker worden. Besef je niet dat je veel gratis hassanats weg geeft aan hun ondanks je tong?

Wake up.. let op je eigen gedragingen wat andere doen is hun probleem. Laat het bezinken zolang jij het niet doet kun je ''elhamdoelilah'' zeggen en hopen voor je mede soort genoten dat ze op het rechte pad terug keren.

Allahiyahdihoum hoor je te zeggen in plaats iedere keer maar weer wat je ogen gezien hebben te herhalen!


Helemaal mee eens!

16-04-2007, 12:26

Citaat door miss_saliha:
Ik begrijp marokkanen echt niet!

Bij elk gebeurtennis moet er een verhaal tig keer herhaald worden. Elke keer maar weer die replay knopje ingedrukt. We weten allemaal hoe het in mekaar zit, we weten allemaal dat lang niet alle marokkanen zich aan de regels van de islam houden, we weten allemaal dat sommige sterk afgedwaald zijn.. maar moet dat 1000000000000x herhaald worden? Moeten we onze volk juist helpen of verder de kuil induwen? Zowel marokkaanse man als vrouw zijn er slecht aan toe tegenwoordig.. prima dat is hun leven ooit zullen ze wakker worden. Besef je niet dat je veel gratis hassanats weg geeft aan hun ondanks je tong?

Wake up.. let op je eigen gedragingen wat andere doen is hun probleem. Laat het bezinken zolang jij het niet doet kun je ''elhamdoelilah'' zeggen en hopen voor je mede soort genoten dat ze op het rechte pad terug keren.

Allahiyahdihoum hoor je te zeggen in plaats iedere keer maar weer wat je ogen gezien hebben te herhalen!


zo zo dat zit je wel erg dwars??? als je er niet tegen kan moet je maar niet op deze topic klikken... en doe niet zo heilig....en maak er niet meer van dan nodig is...

16-04-2007, 12:26

Citaat door Ubaida:
TFOE op hun.
Kan er geen geduld / zachtaardigheid hebben

Vuile gore beesten zijn het.



je bent tenminste eerlijk...

16-04-2007, 12:30

Citaat door Ubaida:
TFOE op hun.
Kan er geen geduld / zachtaardigheid hebben

Vuile gore beesten zijn het.


Ik sluit me hierbij aan

16-04-2007, 12:32

Citaat door Ubaida:
Ik weet dat het harde woorden zijn.

Maar zulke meisjes je gaat gewoon willen dat ze problemen krijgen.
Soms denk je plaats een camera die alle vrouwen daar fotografeert en stuur de foto's naar hun ouders.



Je hebt gelijk hoor..helemaal mee eens..alleen kan het die meiden helaas niks schelen van wat wij zeggen. En die vieze jongens die speciaal naar het strand gaan om meiden te begluren..walgelijk.

16-04-2007, 12:39



Citaat door Ubaida:
Ik weet dat het harde woorden zijn.

Maar zulke meisjes je gaat gewoon willen dat ze problemen krijgen.
Soms denk je plaats een camera die alle vrouwen daar fotografeert en stuur de foto's naar hun ouders.

ik weet bijna zeker (Allah weet het zeker)
dat er 5 van de 10 stiekem liggen.

5 van de 10 mag van hun verdwaalde ouders waar ze nog blij mee zijn ook.

Shitans.


volgens mij gebeurt dat al.. ik zag heel wat jochies met telefoon in handen... tegenwoordig hoeft dat niet alleen om nummers te gaan...

16-04-2007, 13:06
Nogmaals er zijn ook meisjes die gewoon lekker willen gaan zwemmen en zonnen. En jah op het strand heb je natuurlijk mensen erbij die niet voor de zon en zee gaan. Maar er zijn ook normale meiden hoor.

Als ik naar het strand ga of ga zwemmen dan brengt me vader me zelfs.
BD

16-04-2007, 13:14

Citaat door Ubaida:
Wallah ziek van jou en je vader.

En je vader word gestraft voor deze zaak dat moet je weten.

het heeft niets met intentie te maken.
Al kom je daar om de Q'uran te lezen.

JIJ MAG DAAR NIET ZIJN.

JIJ MAG GEEN BIKINI DRAGEN.
JIJ MAG GEEN ZWEMPAK DRAGEN.
JIJ MAG GEEN AWRAH VAN MANNEN ZIEN.
JIJ MAG GEEN AWRAH VAN VROUWEN ZIEN.

Aoedhoe billahi minasj sjaytanir radjiem



Helemaal mee eens!!

Ik durf niet eens in bikini of zwempak te lopen laat staan als het al helemaal niet eens mag!!

Pagina's : [1] 2 3 4