Bekijk volle/desktop versie : De MINI PLAYBACK show....



Pagina's : [1] 2 3

16-04-2007, 10:49
Beste mensen,

even iets anders... niet iets sentimenteels of op het gebied van liefde.
Ik ben op kantoor en ik hoor net een liedje van Laura Possini en dat deed mij denken aan de mini playback show. Ik wou haar namelijk altijd nadoen! Ook wou ik graag Mariah Carey nadoen in die tijd! haha

Wie was ook zo fan van het programma en wie wouden jullie graag nadoen in die tijd... Leuke herinneringen aan het programma mag je ook delen hoor. Dit is even een geen zorgen topic!
BD

16-04-2007, 10:50


haha, jij luistert sky radio, ik ook


16-04-2007, 10:50
Leuk he herinneringen

16-04-2007, 10:53
Ik wilde mini playbackshow doen van Snow - Informer

16-04-2007, 10:53


ja nou niet ik maar de jongens in het magazijn en dat galmt door het kantoor heen hahaha maar ik vond haar zo een topwijf en ik vond haar zo MOOI die laura Pausini!


BD

16-04-2007, 11:09
hahaha SNOW informer... my god als je dat zou doen dan zouden je lippen wel bewegen maar geloof me... hahaha je zou denk ik alleen geluiden maken maar niet de precieze tekst! Ik zie het wel al helemaal voor me.. zo een kleine jochie met een opgeschoren kapsel die aan het zingen is!

wie weet kan je zoontje later inchallah je wens overnemen haha
BD

16-04-2007, 11:11

Citaat door Bent Dagilia:
hahaha SNOW informer... my god als je dat zou doen dan zouden je lippen wel bewegen maar geloof me... hahaha je zou denk ik alleen geluiden maken maar niet de precieze tekst! Ik zie het wel al helemaal voor me.. zo een kleine jochie met een opgeschoren kapsel die aan het zingen is!

wie weet kan je zoontje later inchallah je wens overnemen haha
BD

Ik kan dat hele liedje meezingen.. met precieze tekst.. zonder grap.. heb dat liedje zo vaak gehoord dat ik het al wel weet.

16-04-2007, 11:12

Citaat door Bent Dagilia:
Beste mensen,

even iets anders... niet iets sentimenteels of op het gebied van liefde.
Ik ben op kantoor en ik hoor net een liedje van Laura Possini en dat deed mij denken aan de mini playback show. Ik wou haar namelijk altijd nadoen! Ook wou ik graag Mariah Carey nadoen in die tijd! haha

Wie was ook zo fan van het programma en wie wouden jullie graag nadoen in die tijd... Leuke herinneringen aan het programma mag je ook delen hoor. Dit is even een geen zorgen topic!
BD



ik ooook...

16-04-2007, 11:13

Citaat door yosrina:
ik ooook...


Vroeger dan hé??

16-04-2007, 11:17

Citaat door TYGER:
Ik kan dat hele liedje meezingen.. met precieze tekst.. zonder grap.. heb dat liedje zo vaak gehoord dat ik het al wel weet.



jah nu ken je de tekst mss maar toen je 8 was ook al? hahaha Ik dacht ook dat ik de tekst van dat italiaanse liedje kende totdat ik hem net weer hoorde... toen realiseerde ik me dat ik de TEKST niet kende hahaha. Ik kan wel mee nurieen

BD

16-04-2007, 11:21
Met z'n allennnnn, met z'n aaahhaaalleeeennnn, met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerddddd lalalalalalalaalalaaaaaaaaa


Je had toch ook altijd moppentrommel?

16-04-2007, 11:22
Wat een leuke herinnering.. Ik keek het elke week, als ik het me nog goed kan herinneren kwam het op een zaterdag of zondag avond? Ik vond het een leuke programma..
Heb er toen nooit aangedacht om mee te doen.. Zien was voor mij meer als voldoende.

Groetjes..

16-04-2007, 11:37


ik kan me bulletje nog heel goed herinneren en JACK DANCONA hahaha

moppentrommel was dat van de miniplayback show?
BD

16-04-2007, 11:49

Citaat door Bent Dagilia:
ik kan me bulletje nog heel goed herinneren en JACK DANCONA hahaha

moppentrommel was dat van de miniplayback show?
BD



Hahahaha ja bulletje en Jacques D'ancona ja :melig:

16-04-2007, 12:16
jammer dat het niet meer komt. Ik heb echt iedere zaterdag avond zitten kijken! Zo leuk was het en meezingen dat ik kon joh! Zo ik heb daardoor engels geleerd hahaha

BD

Pagina's : [1] 2 3