Bekijk volle/desktop versie : Wanneer ga jij het huis uit..



16-04-2007, 10:30
Wanneer ga jij het ouderlijk huis uit? Dit wordt mij telkens door mijn omgeving gevraagd.

Waarom moet ik het ouderlijk huis? Voor welke reden?

Veel mensen gebruiken als smoes dat ze moeten studeren of werken, en dus daarom niet bij hun ouders thuis kunnen komen.

Komop zeg. Nederland is klein. Je moet wel heel erg veel pech hebben als je in Ameland woont, en in Maastricht studeert.

Men wilt gewoon vrij zijn op de manier dat zij denken vrij te zijn. Ik voel me vrij bij mijn ouders.

Ik studeer nog, en ik ga het huis niet uit. Mijn ouders gaan het huis uit. Over 2 a 3 jaar willen mijn ouders terugkeren naar Marokko, en dan neem ik het huis over.

Ik zie nu helemaal geen reden om op mezelf te gaan wonen. Waarom?

Zodat je elke dag meisjes in je kamer kan lokken?

Ik woon nu gratis, het eten thuis is gratis, elektriciteit is gratis, water is gratis, en je hebt veel ruimte.

Sommigen gebruiken als smoes "Nee, maar dan leer je zelfstandig zijn"

Thuis kan je net zo goed zelfstandig zijn. Of zijn jouw ouders niet zelfstandig dan? Die wonen toch ook op dezelfde manier als jij? Help ze eens een handje zou ik zeggen. En dat geldt ook voor de dames, help je moeder eerst, daar leer je het meest van.

16-04-2007, 10:35


Ik ga waarschijnlijk pas het huis uit, als ik een ringetje om me vinger heb....

16-04-2007, 10:40

Citaat door Elmo_Purno:
Ik ga waarschijnlijk pas het huis uit, als ik een ringetje om me vinger heb....



Ik ook

16-04-2007, 10:43
Wanneer de tijd er rijp voor is.

Groetjes..

16-04-2007, 10:44



Citaat door arbia_hijabia:
Wanneer de tijd er rijp voor is.

Groetjes..

De tijd wordt niet rijp, jij wordt rijp door de tijd

16-04-2007, 10:46

Citaat door TYGER:
De tijd wordt niet rijp, jij wordt rijp door de tijd



je bedoelt over rijp zoals de meesten.