Bekijk volle/desktop versie : Wanneer ga jij het huis uit..



16-04-2007, 10:30
Wanneer ga jij het ouderlijk huis uit? Dit wordt mij telkens door mijn omgeving gevraagd.

Waarom moet ik het ouderlijk huis? Voor welke reden?

Veel mensen gebruiken als smoes dat ze moeten studeren of werken, en dus daarom niet bij hun ouders thuis kunnen komen.

Komop zeg. Nederland is klein. Je moet wel heel erg veel pech hebben als je in Ameland woont, en in Maastricht studeert.

Men wilt gewoon vrij zijn op de manier dat zij denken vrij te zijn. Ik voel me vrij bij mijn ouders.

Ik studeer nog, en ik ga het huis niet uit. Mijn ouders gaan het huis uit. Over 2 a 3 jaar willen mijn ouders terugkeren naar Marokko, en dan neem ik het huis over.

Ik zie nu helemaal geen reden om op mezelf te gaan wonen. Waarom?

Zodat je elke dag meisjes in je kamer kan lokken?

Ik woon nu gratis, het eten thuis is gratis, elektriciteit is gratis, water is gratis, en je hebt veel ruimte.

Sommigen gebruiken als smoes "Nee, maar dan leer je zelfstandig zijn"

Thuis kan je net zo goed zelfstandig zijn. Of zijn jouw ouders niet zelfstandig dan? Die wonen toch ook op dezelfde manier als jij? Help ze eens een handje zou ik zeggen. En dat geldt ook voor de dames, help je moeder eerst, daar leer je het meest van.

16-04-2007, 10:35


Ik ga waarschijnlijk pas het huis uit, als ik een ringetje om me vinger heb....

16-04-2007, 10:40

Citaat door Elmo_Purno:
Ik ga waarschijnlijk pas het huis uit, als ik een ringetje om me vinger heb....



Ik ook

16-04-2007, 10:43
Wanneer de tijd er rijp voor is.

Groetjes..

16-04-2007, 10:44



Citaat door arbia_hijabia:
Wanneer de tijd er rijp voor is.

Groetjes..

De tijd wordt niet rijp, jij wordt rijp door de tijd

16-04-2007, 10:46

Citaat door TYGER:
De tijd wordt niet rijp, jij wordt rijp door de tijd



je bedoelt over rijp zoals de meesten.

als jongen/man en je kan een huis krijgen in een plaats waar dat moeilijk is raad ik aan het gelijk aan te nemen. Maar, je hoeft er zelf "nog" niet in te wonen

16-04-2007, 10:47

Citaat door ouasimagirl:
Ik ook


Precies! Ik help me moeder nu nog waar ik kan.... en thuis is toch het beste hotel waar je ooit zult wonen!
Het lijkt me leuker om echt alles met je toekomstige samen nieuw te gaan beleven....

16-04-2007, 10:47

Citaat door Elmo_Purno:
Ik ga waarschijnlijk pas het huis uit, als ik een ringetje om me vinger heb....



My too insha allah

16-04-2007, 10:51
Je moet je niet gek laten maken door andere mensen jongenman, doe waar je je zelf het beste bij voelt.

16-04-2007, 11:11

Citaat door TYGER:
De tijd wordt niet rijp, jij wordt rijp door de tijd


Wanneer de tijd aanbreekt.

16-04-2007, 11:13
Ik blijf voor altijd thuis wonen bij papa en mama

16-04-2007, 11:17
Als ik afgestudeerd ben

16-04-2007, 11:17


Ik dit jaar nog het huis uit

16-04-2007, 11:26

Citaat door TYGER:
Wanneer ga jij het ouderlijk huis uit? Dit wordt mij telkens door mijn omgeving gevraagd.

Waarom moet ik het ouderlijk huis? Voor welke reden?

Veel mensen gebruiken als smoes dat ze moeten studeren of werken, en dus daarom niet bij hun ouders thuis kunnen komen.

Komop zeg. Nederland is klein. Je moet wel heel erg veel pech hebben als je in Ameland woont, en in Maastricht studeert.

Men wilt gewoon vrij zijn op de manier dat zij denken vrij te zijn. Ik voel me vrij bij mijn ouders.

Ik studeer nog, en ik ga het huis niet uit. Mijn ouders gaan het huis uit. Over 2 a 3 jaar willen mijn ouders terugkeren naar Marokko, en dan neem ik het huis over.

Ik zie nu helemaal geen reden om op mezelf te gaan wonen. Waarom?

Zodat je elke dag meisjes in je kamer kan lokken?

Ik woon nu gratis, het eten thuis is gratis, elektriciteit is gratis, water is gratis, en je hebt veel ruimte.

Sommigen gebruiken als smoes "Nee, maar dan leer je zelfstandig zijn"

Thuis kan je net zo goed zelfstandig zijn. Of zijn jouw ouders niet zelfstandig dan? Die wonen toch ook op dezelfde manier als jij? Help ze eens een handje zou ik zeggen. En dat geldt ook voor de dames, help je moeder eerst, daar leer je het meest van.




Waarom moeten wij overal zo negatief over zijn. Waarom gaat men gelijk van het slechte uit? Waarom gelijk die vooroordelen ik ken genoeg mensen die vanwege hun studie op kamers wonen en geen misbruik maken van hen vrijheid bovendien heeft het ook wel zo zijn voordelen om zelfstandig te zijn.

Ik woon ook nog thuis en dat zal waarschijnlijk ook wel zo blijven tot de dag dat iemand mij van mijn ouders overneemt maar dat neemt niet weg dat het mij geen mooie ervaring lijkt om alles zelf te kunnen doen en studeren en werken, wat ik nou ook doe maar ik kom thuis en alles is al gedaan, ik wil dat zelf ervaren ik wil mijn eigen space mijn eigen ding.... Zou dat nou gelijk betekenen dat ik het slechte pad op wil of dat ik misbruik wil maken van de situatie terwijl ik oprecht serieuze intenties heb.?? D8 het dus eventjes niet.


I REST MY CASE