Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vichy SkinSet lijn



Pagina's : [1] 2

16-04-2007, 10:11
Beste Dames,

Ik ben erg kieskeurig en nieuwsgierig als het gaat om huidproducten en zo ook weer dit keer... Ik was laatst in Frankrijk toen mijn de nieuwe lijn van Vichy opviel... het zou onzuiverheden verminderen en je huid stabiliseren en egaliseren en dat in twee stappen... Normalderm heeft iets van 5 stappen en daarom ben ik daar nooit aan begonnen... Ik kwam terug in NL en verrek, ze hebben het ook in Nederland. Ik heb hem gelijk aangeschaft zonder erbij na te denken want als een huidproduct in een apotheek verkrijgbaar is dan moet het een goed product zijn.

SkinSet is speciaal voor de jonge huid en vooral voor de huid na de pubertijd... dus rond je 20ste. Ik ben er nu al twee dagen mee bezig en ik merkte vanochtend alweer verschil. Je hebt een wasmousse voor je gezicht wat je tevens als make up remover kunt gebruiken en je hebt een creme dat je gezicht mat maakt. Het is trouwens voor de gemengde huid. De creme ruikt heerlijk en hydrateert je huid echt gedurende de dag. Een tijdje terug gebruikte ik Nivea Young maar dat droogte me huid uit... Deze vichy lijn vind ik persoonlijk heel fijn en prettig.

Zijn er meiden die dit product gebruiken en wat zijn hiermee jullie ervaringen?



http://www.skinset.nl

BD

16-04-2007, 10:23


Néé ik gebruik het niet, maar ik zal het wel willen proberen
Bij de apotheek koop je het? En voor hoeveel heb je dat spul gekocht?

16-04-2007, 10:24
Wasmouse kost 9.50 en de creme kost 13.50. Voor ongeveer 20 euro heb je dus een goeie, betrouwbare gezichtlijn thuis. Je kunt het in combinatie met de normaderm lijn gebruiken maar ik heb alleen de mousse en de creme.
Ik heb het bij de apotheek gekocht.
BD

16-04-2007, 10:30
zijn dit de prijzen van frankrijk of nl??

In nl is het namelijk veel duurder. Laatst heb ik dat pakketje gehaald wat je huid vernieuwt...hier voor 45 in Parijs zag ik het vorig week voor 31...dus dat scheelt. HEt is overigens wel een TOPPRODUCT dat zn prijs waard is

16-04-2007, 10:55


Ik heb het in Nederland gekocht.
BD

16-04-2007, 11:05
Maar er zit dus geen nachtcreme bij, wat toch ook heel belangrijk is ?

Momenteel gebruik ik Vichy normaderm en dat is inderdaad in 5 stappen en je komt ook wel duur uit, ben er helemala tevreden over alleen begin ik het nu een beetje duur te vinden.

16-04-2007, 11:33

Citaat door Bent Dagilia:
Wasmouse kost 9.50 en de creme kost 13.50. Voor ongeveer 20 euro heb je dus een goeie, betrouwbare gezichtlijn thuis. Je kunt het in combinatie met de normaderm lijn gebruiken maar ik heb alleen de mousse en de creme.
Ik heb het bij de apotheek gekocht.
BD



Ik ga het zeker proberen

16-04-2007, 11:43
Is toch ook te gebruiken voor droge huid?

Wicked!

16-04-2007, 11:44
het product is een nacht en dag creme in een.. je kunt het voor het slapen gaan gebruiken en in de ochtend... Zo ook de wasmousse.

Pobrisita houd me op de hoogte van wat je ervan vindt!
BD

16-04-2007, 11:56

Citaat door Bent Dagilia:
het product is een nacht en dag creme in een.. je kunt het voor het slapen gaan gebruiken en in de ochtend... Zo ook de wasmousse.

Pobrisita houd me op de hoogte van wat je ervan vindt!
BD



Ga ik doen meid. Ga het van de week halen

16-04-2007, 12:06

Citaat door Bent Dagilia:
het product is een nacht en dag creme in een.. je kunt het voor het slapen gaan gebruiken en in de ochtend... Zo ook de wasmousse.

Pobrisita houd me op de hoogte van wat je ervan vindt!
BD



Aaah okee, maar je bent dus wel tevreden der over, misschien dat ik die lijn koop voordat ik op vakantie ga..

16-04-2007, 12:32
me too...moet toch wat hebben voor mn gezicht...die andere behandeling van drie weken is ook een aanrader trwns!!

16-04-2007, 13:30


ik heb een vette huid is er ook een vichy skinset voor de vette huid of kan ik die ook gebruiken?

16-04-2007, 13:53
dit is voor de gemengde huid... dus als je last heb van de T zone (vettige huid bij je neus kin en voorhoofd) dan kun je het gebruiken.

BD

16-04-2007, 20:40
nooit gezien

Pagina's : [1] 2