Bekijk volle/desktop versie : Studie Weer geweigerd voor een stageple



Pagina's : [1] 2

16-04-2007, 01:06
Hallo allemaal

''stages, Stagiairs en stappen naar succes''
op 20 April 2007 in Museumpark Orientalist.

Het tekort aan geschikte stageplaatsen is een probleem voor zowel autochtone als allochtone studenten.
Hier zijn verschillende redenen voor te bedenken:
niet genoeg stageplaatsen, weinig begeleiding èn vooroordelen over allochtone studenten bij werkgevers!

Stichting Ar Rayaan en Stageplaatsen.nu vinden het tijd voor actie

Ben jij op zoek naar een stageplaats en heb je er moeite mee?
Heb jij een mening die een ander moet horen! Zorg dat je erbij bent !!!

Wat is er te doen:
workshops waarbij je kwaliteiten veder kan ontwikkelen!
in gesprek met vertegenwoordigers van grote bedrijven, gemeente, overheidsinstellingen en vele anderen!
Lezing over het belang van kennis en werk in de islam.
Na genieten met een drankje en heerlijke hapjes.


Entree is GRATIS!!!

schrijf je snel in via arrayaan@hotmail.com

Hoelaat?!
De inloop is van 13.00 - 13.30 uur daarna start het programma.
wees er dus op tijd bij!

Locatie?!
Meseumpark Orientalist (heilig landstingting Nijmegen)

Vervoer?!
Vanaf NS station stadbus 5 en 25 (richting Groesbeek).
Er staat een pedelbus (gratis!) klaar bij de uitstaphalte om je naar het museum te brengen.

Vragen? Neem contact op met
Naziha naziha_ach@hotmail.com
Yassin yasnie@hotmail.com


FLYER
http://www.speedyshare.com/331696638.html

16-04-2007, 01:53


Belachelijke topic titel.

16-04-2007, 01:55
zoek gewoon een stage plek en hou op met zeuren!

16-04-2007, 02:25

Citaat door captainamerika:
zoek gewoon een stage plek en hou op met zeuren!



Wij (diegene dat gemakkelijker aan een stageplek kan komen) heeft makkelijk praat, maar iemand die het wél moeilijk heeft die moet opeens ophouden met zeueren.

16-04-2007, 02:39



Citaat door hetleven:
Wij (diegene dat gemakkelijker aan een stageplek kan komen) heeft makkelijk praat, maar iemand die het wél moeilijk heeft die moet opeens ophouden met zeueren.



yep, iedereen kan wel een stage plek vinden !

16-04-2007, 03:16

Citaat door hetleven:
Wij (diegene dat gemakkelijker aan een stageplek kan komen) heeft makkelijk praat, maar iemand die het wél moeilijk heeft die moet opeens ophouden met zeueren.


Kunnen jullie ook al niej slapen

16-04-2007, 03:18

Citaat door Poppetje22:
Kunnen jullie ook al niej slapen



Ik ben op men werk meid
Zou nochtans héél graag men bedje willen bezoeken

16-04-2007, 03:22
ik zoek ook een stage plek tering zooi

16-04-2007, 03:29

Citaat door nasimo:
ik zoek ook een stage plek tering zooi


Is niet altijd moeilijk zoals ze beweren, blijven zoeken

16-04-2007, 03:31

Citaat door hetleven:
Is niet altijd moeilijk zoals ze beweren, blijven zoeken



heb ik ook gedaan ze zouden contact op neme met me maar hebben ze niet gedaan maar ik ga dat dan zelf doen vandaag maar ja ze zeggen dingen maar ze doen het niet die kaaskoppen

16-04-2007, 03:49

Citaat door nasimo:
heb ik ook gedaan ze zouden contact op neme met me maar hebben ze niet gedaan maar ik ga dat dan zelf doen vandaag maar ja ze zeggen dingen maar ze doen het niet die kaaskoppen


Als ze jou beloven van iets te laten weten en alsdan het niet doen dan moet jij het heft in eigen handen nemen en zelf van je laten horen, dan zijn ze genoodzaakt om jou een antwoord te geven, maar geef vooral niet op broeder, denk aan JOU toekomst en niet aan die van die kaaskopjes die geen allochtoon moeten op de werkvloer. Ben je van nederland of belgië, als je van belgië bent kan ik je misschien helpen met een stageplek? Gheir inchallah

16-04-2007, 03:52
En vooral belangrijk om iets te gaan doen wat je zelf ook wilt doen, niet stage doen omdat je stage moet doen, maar stage doen omdat je dat specifieke beroep meer van wil leren...

Dan ben je gemotiveerd om je bed uit te komen ervoor iedere dag

16-04-2007, 03:52



Citaat door hetleven:
Als ze jou beloven van iets te laten weten en alsdan het niet doen dan moet jij het heft in eigen handen nemen en zelf van je laten horen, dan zijn ze genoodzaakt om jou een antwoord te geven, maar geef vooral niet op broeder, denk aan JOU toekomst en niet aan die van die kaaskopjes die geen allochtoon moeten op de werkvloer. Ben je van nederland of belgië, als je van belgië bent kan ik je misschien helpen met een stageplek? Gheir inchallah



ja ik weet ik heb nooit een probleem eigenlijk gehad om een stage plek te zoeken maar nu deze keer wel ik loop al 1 week achter en ik weet hoe ik dat ga aanpakken je moet zowiezo zelf er achter aan gaan anders bellen ze je niet

je ziet toch dat daar utrecht staat dame<<<<

16-04-2007, 03:54
Want je kan ook gewoon een plek vinden overal waar je wilt, denk na wat je wilt, en dan daarvoor gaan, niet van anderen af laten hangen

eigen initiatief heet dat toch

16-04-2007, 03:55

Citaat door Taslima:
Want je kan ook gewoon een plek vinden overal waar je wilt, denk na wat je wilt, en dan daarvoor gaan, niet van anderen af laten hangen

eigen initiatief heet dat toch



ja zo heet dat

Pagina's : [1] 2