Bekijk volle/desktop versie : ik weet echt niet wat ik moet doen!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-04-2007, 22:52
Beste dames en heren,

Zou iemand een kamertje voor mij willen reserveren in de bijlmerbajes!!! want ik denk dat ik binnen kort iemand kill!

ik ben 8 maanden zwanger en ben er al een tijdje achter dat mijn man naar de hoeren gaat ja jullie lezen het goed HOEREN!!!!!!!!!!!!!
gewoon zo een bordeel , ik kwam weer achter toen ik zijn zakelijke bankrekeningen ging bekijken en op steeds een raar bedrag stuite en dat niet kon plaatsen!!

ik ging onderzoek doen en kwam er achter dat het een hoeren club was!

het waren bedragen van 80 tot 100 euro! ik ben woest en kan me nergens uiten daarom schrijf ik dit maar op! omdat die klootzak nog geen moer voor zijn baby heeft gekocht en ik van wieg tot kinderwagen de hele dag de eindjes aan elkaar aan het knopen ben !!!!!! erg he!

de eerste keer heb ik hem geconfronteerd, maar hij ontkende het ,in de tussen tijd is hij het blijven doen , en omdat ik zwanger ben , van mn tweede heb ik niks meer gezegd, omdat ik bang ben alleen met twee kids achter te blijven! heb nu echter schijt aan de maatschapij gekregen , omdat ik het hoofd van het gezin ben! ik regel alles!!!!!!!!!!! die klootzak verdient mij niet en ik kan ook niet wachten tot dit kind uit me is! al zeg ik het zelf maar mijn houdbaarheids datum is nog niet verstreken!!!!! \
ik zit in een web gevangen, ik kan geen kant op , ik ga die rekeningen kopieren voor bewijs want niemand zal me geloven! wat moet ik doen!!!!

15-04-2007, 22:56


Wow wat erg... Snap dat je in staat bent om iemand te killen.
Hij is jou indd niet waard. Weet even niet wat ik moet zeggen...

15-04-2007, 22:57
Sobhana Allah!

Ik zou je aanraden om nu rustig te blijven tot je bevallen bent. Dit soort stress heb je nu niet nodig, je bent hoog zwanger en jij en je kind zijn prioriteit nummer een. Maak je dus niet druk om die loser.

15-04-2007, 22:59
dus omdat het bedragen waren van 80 tot 100 euro denk je gelijk dat het een hoerenclub is geweest?

15-04-2007, 23:00



Citaat door fiveo:
Beste dames en heren,

Zou iemand een kamertje voor mij willen reserveren in de bijlmerbajes!!! want ik denk dat ik binnen kort iemand kill!

ik ben 8 maanden zwanger en ben er al een tijdje achter dat mijn man naar de hoeren gaat ja jullie lezen het goed HOEREN!!!!!!!!!!!!!
gewoon zo een bordeel , ik kwam weer achter toen ik zijn zakelijke bankrekeningen ging bekijken en op steeds een raar bedrag stuite en dat niet kon plaatsen!!

ik ging onderzoek doen en kwam er achter dat het een hoeren club was!

het waren bedragen van 80 tot 100 euro! ik ben woest en kan me nergens uiten daarom schrijf ik dit maar op! omdat die klootzak nog geen moer voor zijn baby heeft gekocht en ik van wieg tot kinderwagen de hele dag de eindjes aan elkaar aan het knopen ben !!!!!! erg he!

de eerste keer heb ik hem geconfronteerd, maar hij ontkende het ,in de tussen tijd is hij het blijven doen , en omdat ik zwanger ben , van mn tweede heb ik niks meer gezegd, omdat ik bang ben alleen met twee kids achter te blijven! heb nu echter schijt aan de maatschapij gekregen , omdat ik het hoofd van het gezin ben! ik regel alles!!!!!!!!!!! die klootzak verdient mij niet en ik kan ook niet wachten tot dit kind uit me is! al zeg ik het zelf maar mijn houdbaarheids datum is nog niet verstreken!!!!! \
ik zit in een web gevangen, ik kan geen kant op , ik ga die rekeningen kopieren voor bewijs want niemand zal me geloven! wat moet ik doen!!!!




Zeg dat je wilt scheiden met hem ....(om te beginnen om te zien of hem dat iets uit maakt).....confronteer hem met die rekeningen door het ook nog eens voor zn neus op google uitzoeken wat het is...als ie ziet dat het idd zo club is staat ie als je het mij vraagt voor het block....als je tegen hem zegt dat je van af wilt misschien gaat ie dan beseffen wat ie dan kwijt raakt namelijk een mooie vrouw en 2 kinderen.

15-04-2007, 23:01
Vind het erg voor je meid. Zoals hier is geadvisseerd blijf kalm, al deze stress is niet goed voor het kind. Praat nadat je bevallen bent maar goed met m.

En een tip:

Mocht je je relatie toch voort willen zetten en hij inshalah zal veranderen, laat m eerst testen op ziektes!
das echt heel belangrijk.

veel sterkte meid.

15-04-2007, 23:02
je geeft zelf al aan dat je je het hoofd van het gezin voelt en dat je zelf alles doet en hij geen ene moer, dus wat moet je nog met hem? dumpen gek!

15-04-2007, 23:04
oooo ik vind het zo erg voor je meid!!!!! Astafierollah!! Je verdient zeker beter! Zorg goed voor jezelf, stress heb je op dit moment niet nodig. Probeer rustig te blijven al is dat heeel moeilijk. Moge Allah je situatie vergemakkelijken.

15-04-2007, 23:09
Jeetje, ik dacht dat die van mij een klootzak was, maar zie dat jij er ook een hebt. waar gaat dit heen met al die mannen.

15-04-2007, 23:13
over die bedragen, dat heb ik goed uitgezocht , ik heb ook naar data en tijdstippen gekeken, en dat in de gaten gehouden dus het is 100% ook waar het naar toe is gegaan heb ik uitgezocht naar die hoerenclub, dus als privit eye ben ik wel geslaagd! geloof me ik ben moe , heb geen kracht meer, het ergste is dat we een huis hebben gekocht dat over een paar maanden wordt opgeleverd! ik leef in stress en haat, het huis doe ik voor mn kinderen , ik doe alles voor mn kinderen heb saber voor mn zoontje die gek is op zn vader , en voor hem is hij ook een goede vader, maar ik heb geen man! het ergste is als ik alleen met hem te maken had zou ik hem bij het grof vuil in stukken hebben gedumpt! maar hij komt uit een grote famillie, meiden die getrouwd zijn weten misschien wat ik bedoel! het is zoveel en zoveel wat ik opgebouwd heb , wat ik zal moeten dumpen! in mn hart is al jaren gestrorven, dus denk a.u.b niet dat ik blijf omdat ik van hem houd, het is echt alles eromheen wat ik zal moeten inleveren, voor mij en voor mijn kinderen,! de vraag is wil ik dat en hoe zal ik achter blijven, lege handen! door een hoerenloper!!!!!!!!!!!!!

15-04-2007, 23:15
RUSTIG MEID CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

ik weet dat et moeilijk is, maar stap 1
confronteer hem niet, blijf doen alsof je neus bloed

bewijzen op laten stapelen totdat je er 1000% zeker van bent dat et waar is

besluit dan voor jezelf wat je wilt; JIj en je kinderen gaan eerst en dan de rest, zorg eerst dat jezelf goed zit en gooi em dan pas de deur uit (als je dat van plan bent)

Dit hoor jij echt niet te pikken hij heeft totaal geen respect voor jou of je kinderen, gair inshaallah
maar denk vooral eerst goed na voordat je stappen onderneemt. Als hij dit 1 keer flikt, blijft tie et doen. Once a cheater, always a cheater!!!

15-04-2007, 23:16
"Mannen" helemaal naar de klote, ik hou mn hart vast.

15-04-2007, 23:17


Tfoe...gare marokkaanse mannen..hoop dat hun snikkel er afvalt.

15-04-2007, 23:18
Nogmaals tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

15-04-2007, 23:18
lay hatiek sbar!
en denk hoe egoistisch mogelijk het klinkt
denk aan jezelf
en aan je kids..
en man die het zover laat komen en een xxxx verkiest boven zijn vrouw en kinderen..
is geen man..sorry dat ik het zeg..
maar eerlijk? heeft hij aan jouw en aan de opkomst van het kind gedacht toen hij poen aan het neertellen was voor zn ho.
vertel het je moeder..vertel het aan iemand zodat ze je steunen

Pagina's : [1] 2 3 4 5