Bekijk volle/desktop versie : Stel je voor dat ik de verkeerde keus heb gemaakt.



15-04-2007, 21:18
Stel je voor dat ik de verkeerde keus heb gemaakt, toen ik haar liet gaan.
Soms denk ik aan haar en maar dan denk ik gelijk het is beter zo, maar soms denk ik is het wel zo'n slimme keus.
Wat dan wanneer je erachter komt dat je de verkeerde keus hebt gemaakt en het is te laat.. oeff hatelijk zou dat zijn

Je hoort zo vaak dat iemand de verkeerde keus heeft gemaakt en spijt heeft, ik wil niet bij dat groepje horen

15-04-2007, 21:21


hahaha meskien

15-04-2007, 21:23
Je kan het toch nog rechtzetten?

15-04-2007, 21:24

Citaat door Herocules:
Stel je voor dat ik de verkeerde keus heb gemaakt, toen ik haar liet gaan.
Soms denk ik aan haar en maar dan denk ik gelijk het is beter zo, maar soms denk ik is het wel zo'n slimme keus.
Wat dan wanneer je erachter komt dat je de verkeerde keus hebt gemaakt en het is te laat.. oeff hatelijk zou dat zijn

Je hoort zo vaak dat iemand de verkeerde keus heeft gemaakt en spijt heeft, ik wil niet bij dat groepje horen



Dat heb ik ook zo vaak.. Dat je bang bent om achteraf spijt te krijgen dat je diegene hebt laten gaan. Maar je moet achter je keuze blijven staan zonder te twijfelen.. Dit is echt een mooi liedje: Van dikhout-De keuzes die je maakt.

15-04-2007, 21:27



Citaat door Herocules:
Stel je voor dat ik de verkeerde keus heb gemaakt, toen ik haar liet gaan.
Soms denk ik aan haar en maar dan denk ik gelijk het is beter zo, maar soms denk ik is het wel zo'n slimme keus.
Wat dan wanneer je erachter komt dat je de verkeerde keus hebt gemaakt en het is te laat.. oeff hatelijk zou dat zijn

Je hoort zo vaak dat iemand de verkeerde keus heeft gemaakt en spijt heeft, ik wil niet bij dat groepje horen


Ik geef je hierbij nog een kans, waardoor je dus ook geen spijt zult krijgen in de toekomst.

(Ben irri. he?! But I'm loving it.. )

15-04-2007, 21:31
Alles heeft een reden...
Blijkbaar was dit ElMaktab

15-04-2007, 21:34

Citaat door Herocules:
Stel je voor dat ik de verkeerde keus heb gemaakt, toen ik haar liet gaan.
Soms denk ik aan haar en maar dan denk ik gelijk het is beter zo, maar soms denk ik is het wel zo'n slimme keus.
Wat dan wanneer je erachter komt dat je de verkeerde keus hebt gemaakt en het is te laat.. oeff hatelijk zou dat zijn

Je hoort zo vaak dat iemand de verkeerde keus heeft gemaakt en spijt heeft, ik wil niet bij dat groepje horen



Misschien moet je niet zoveel denken, dat doen heteroseksuele mannen sowieso nooit zoveel namelijk. Dus gooi je kleenexjes in je kliko, en move on! Genoeg wijven die je willen troosten!

15-04-2007, 21:36
Och och och jongen toch. Als je ons blijft gek maken met het terugdenken aan haar ene je dilemma's dan kun je beter naar haar terug gaan. Zo wordt je ook niet gelukkiger. Misschien is zij jou mektoubi.