Bekijk volle/desktop versie : lOverbOysS?¿!!



15-04-2007, 16:42
korT Verhaaltjj(2)

15-04-2007, 16:43


begin maar

15-04-2007, 16:43
ff::
het is echt gebeurd. Brigitte is een mooie meid en was ongeveer zes toen haar ouders gingen scheiden. Haar vader had een relatie met een andere vrouw en ging bij hen weg. Brigitte heeft haar vader erg gemist. Ze was helemaal teleurgesteld toen ook haar eerste vriendje vreemdging. Ze was toen zestien. Het kon haar vanaf die tijd allemaal niet meer zoveel schelen. Ze begon als stripteasedanseres te werken in een nachtclub ' tot ze Roald leerde kennen'

15-04-2007, 16:44
Roald
Roald was niet alleen mooi, maar hij was ook attent. Echt, het was super om zijn liefde voor me te voelen. Hij wilde alles voor me doen. Ik mocht ineens niets meer zelf betalen, want als hij maar wist dat ik iets mooi vond, dan wilde hij het kopen en me geven. Ik was nummer één voor hem. Het is echt zo gaaf om zo belangrijk voor iemand te zijn. Hij gaf me heel veel aandacht en liefde. Ik werd daar helemaal gek van, en dan bedoel ik, ik was echt stapelverliefd!'
Op een avond haalde Roald Brigitte weer eens op van haar werk. Hij nam haar mee naar een andere nachtclub en vertelde Brigitte dat hij voor haar had gevraagd hoe andere meisjes het vonden om in die club te werken. Ze stripten in die club niet alleen, maar hadden ook seks met de mannen. Roald dacht dat dit een betere baan was voor Brigitte.

15-04-2007, 16:47


'Brigitte, als je wilt kun je zoveel méér verdienen. Echt, je kunt er nog veel meer uithalen dan nu bij het strippen. Kom alsjeblieft bij mij wonen. Ik zal voor je zorgen en je beschermen, en we zullen het samen geweldig hebben. Kijk om je heen, Brigitte, hier ligt het geld voor het oprapen? Je kan het. Je bent zo'n geweldige meid!'(z3rma slijme om haar te foppe .. dus om zijn plan verder paaraaf te maken)

15-04-2007, 16:50
door dat roze kan ik nie lezen

15-04-2007, 16:51
lOverbOysS zIjn iet normale mense.. verleide je.. gebruike je en gooien je weg

15-04-2007, 16:53
maar Okej verder:wil snel van het verhaal af )
Brigitte zag de waarde van het geld niet meer. Ze werd betrapt door haar moeder met het vele geld. Dat maakte Brigitte verdrietig en wakker, wakker om na te denken waar ze mee bezig was. Brigitte zocht eigenlijk liefde en bescherming bij een vriend, maar werd elke keer teleurgesteld. Brigitte is daarna weer twee keer in de handen van een loverboy terechtgekomen

15-04-2007, 16:55
verhaal 2!!!
lemya was vijftien toen ze seksueel werd misbruikt door een bekende. Dit heeft tot nu toe nog invloed op de gevoelens van lemya. 'Zoiets vergeet je nooit,' zegt ze. Op een bepaald moment leert ze een jongen kennen, en wordt ze verliefd op hem'

'Ik leerde een jongen kennen en was helemaal ondersteboven van hem; totaal, helemaal verliefd. En de uitdrukking 'liefde maakt blind' is zeker waar. Ik had al problemen thuis en was geen gemakkelijke puber, dus op een gegeven moment moest ik het huis uit en ben ik bij hem gaan wonen (ik kende hem nog geen week). Diezelfde avond ging hij weg en liet me in zijn huis achter met een wildvreemde jongen. Ik sliep met mijn kleren aan, zelfs met mijn schoenen en jas, want ik was zo bang. Maar ik zag niets of wilde niets zien, omdat ik verliefd was. Geslagen, klappen, noem maar op, ik kreeg alles, maar ook veel goud, sigaretten, kleding en zo. Als ik iets deed wat hem niet zinde, was ik de lul, werd ik weer mishandeld, en waarom? Hij kikte erop, denk ik. Hij had totale macht over mij, omdat ik zo naïef en verliefd was. Ik mocht niet meer naar school (ik leerde voor directiesecretaresse en deed mee met streetdancing). Hij bleef me dan altijd opwachten met een heleboel vrienden van hem. Zodra het afgelopen was, moest ik naar buiten komen, anders kwamen ze me ophalen. Ik werd opgesloten in een kamer, zodat ik niet weg kon als zij weggingen. Het is me één keer gelukt om weg te komen, maar dat heb ik geweten ook. Mijn hele knie heeft hij kapot getrapt en mijn gezicht bont en blauw geslagen. Ik loop nu nog bij artsen daarmee.'

'Zomaar op een dag reden we door een hoerenstraat van Utrecht, waar ik toen ook woonde. 'De bootjes en de rooie brug' wordt het ook wel genoemd. Toen zei hij: 'Als ik jou hier ooit zie, breek ik allebei je benen.' En raad eens wat er de volgende dag gebeurde? Toen stond ik in Alkmaar achter de ramen, gedwongen met een pistool op mijn hoofd. Hij zei: 'Als je van me houdt, dan doe je dit, anders maak ik je hele familie kapot, met je huisdieren erbij.' Ik was zó bang, zó bang ? ik kon niet anders. Op dat moment was mijn verliefdheid en houden van ineens weg, omgeslagen in haatgevoelens en bangheid. Hij gaf me lingerie, condooms en sigaretten en zei letterlijk: '50 gulden pijpen en 100 gulden xxxxxx.' En weg was hij. Hij ging weer terug naar Utrecht en had ervoor gezorgd dat een vreemde jongen op me lette. Ik was bang en wilde weg, maar kon niet. Overal in de straat stonden ze met wapens voor het geval ik weg wilde lopen. Ik had dus geen keus. Ik voelde me gebruikt, vies en vernederd en wilde niet meer. Voor hij wegging, zei ik: 'Je houdt niet van mij, anders doe je me dit niet aan.' Hij zei: 'Je wilt toch ook een leven leiden zonder geldzorgen, samen met mij? Toen zei ik: '' Niet op deze manier.' En weer kreeg ik klappen. Eindelijk was hij weg, maar alles zat op slot. Ik ben huilend in een hoekje weggekropen onder de douche; ik heb er een uur onder gezeten. Ik voelde me zó vreselijk vies. Mijn lichaam aan een ander verkopen, omdat ik anders niet van hem hield, 'was hij bezeten of zo?'

lemya is gelukkig mede dankzij de politie van hem afgekomen. Ze heeft nooit iets van het geld gezien en is tot een jaar daarna door hem bedreigd, ook vanuit de gevangenis. Ze zegt zelf nog veel tijd nodig te hebben om dit alles te verwerken.

15-04-2007, 16:56
okej srry sgat!

Brigitte bedacht zich niet lang. Ze was helemaal in de ban van haar Roald. Natuurlijk wilde ze wel meer geld verdienen. Natuurlijk wilde ze graag bij Roald zijn. Zij zou veel geld verdienen, hij zou voor haar zorgen en samen zouden ze van het goede leven genieten.
Zonder er verder over na te denken of iets aan haar moeder te vertellen, trok ze bij Roald in. Hij bracht haar de eerste avond weg, kuste haar en moedigde haar aan. Ze lachte om zijn malligheden waarmee hij haar zogenaamd 'klaar' maakte, klaar voor het werk.
De volgende morgen was Roald er weer. Hij nam Brigitte mee naar huis en nam het geld van haar over. Het geld dat zij voor hem had verdiend.
'Mooi Brigitte, heel mooi?' lachte hij, vriendelijk en liefdevol. Maar een paar dagen later ontdekte Brigitte dat Roald een nieuwe 'liefde' had. Iemand anders kreeg nu zijn liefde en aandacht. Van de ene op de andere dag liet Roald Brigitte volkomen links liggen. Het was als een ijskoude douche. Het enige wat hen nog samenbond, was het geld dat Brigitte had verdiend. Verder keek Roald niet meer naar haar om. Zijn nieuwe liefde kreeg alle aandacht en attenties . Het was weer een mooie meid waar hij zijn oog op had laten vallen. Ze moest ingepalmd worden en klaargestoomd om voor hem te gaan werken als prostituee.
'Ik kan je niet zeggen hoe hard die klap aankwam. Je denkt liefde te hebben gevonden en achteraf kom je erachter dat Roald nooit echt iets in me gezien heeft. Niet één woord was oprecht gemeend. Alles was gebruikt om me te versieren en mij in zijn greep te krijgen. Toen ik een beetje bekomen was van deze klap, heb ik tegen Roald gezegd dat ik wegging. Natuurlijk gaf het gesputter, maar ik was in staat om me los te maken. Ik was nog veel bozer op Roald dan ik ooit op Paul (mijn eerste vriendje) ben geweest. Roald was een vuile loeder. Ik ging terug naar mijn moeder. Natuurlijk kon ik er met niemand over praten . Ik besloot uit venijnigheid nog een tijdje te blijven werken als xxxx om dan zelf het geld te houden. Ik had een plekje achter een schilderij in mijn kamer, waar ik al het geld verstopte.'

15-04-2007, 17:02
drom heb ik ook een quiz bij gemaakt::
1. Ik word wel eens geslagen door mijn vriend.
a) ja
b) nee
2. Mijn vriend wil graag dat ik ook met anderen seks heb.
a) ja
b) nee
3. Mijn vriend praat vaak negatief over mijn ouders, mentor en vriendinnen.
a) ja
b) nee
4. Mijn vriend verkoopt en/of gebruikt drugs.
a) ja
b) nee
5. Soms heeft mijn vriend opeens veel geld; hoe hij eraan komt weet ik niet precies.
a) ja
b) nee
6. Ik vermoed dat mijn vriend wel eens vreemdgaat.
a) ja
b) nee
7. Regelmatig zegt mijn vriend iets onaardigs tegen me; bijvoorbeeld dat hij me lelijk, dik of dom vindt.
a) ja
b) nee
8. Wij gaan vaak naar plekken waar prostituees werken.
a) ja
b) nee
9. Mijn vriend slaat wel eens iemand in elkaar uit jaloezie.
a) ja
b) nee
10. Ik krijg vaak dure cadeaus, en hij betaalt altijd alles voor me. Hoe hij aan het geld komt, weet ik niet.
a) ja
b) nee

Eigenlijk is ieder ja-antwoord er al één teveel. Hoe vaker je 'ja' hebt aangekruist, hoe meer je kunt betwijfelen of jouw vriend jou wel echt respecteert. Het kan soms heel goed zijn om met iemand anders (met meer ervaring) te praten over je relatie. En anders kun je bijvoorbeeld voor jezelf een lijstje maken met positief/negatief. Het is natuurlijk niet gemakkelijk, maar eerlijk zijn tegen jezelf kan je een hoop verdriet besparen. Misschien heb je het idee dat je vriend ergens wel van je houdt en hoop je dat hij verandert. Dit is vaak niet zo gemakkelijk, en vaak zien we dat jij zelf ook in de problemen kunt komen. Hoe langer de relatie duurt, hoe moeilijker het is om te stoppen of van hem af te komen.[/SIZE][/FONT]


[FONT="Georgia"][SIZE="2"]hier heb ik een jah oplossing voor je antwoorduh::
moet je w8ten en dan zie je het
http://tinypic.com/view.php?pic=2nk2xdt

15-04-2007, 17:15

dese verhaal duurde me 3 dagen!! wist niet waar ik het over moest hebbe!!
Hier een waargebeurd verhaal!!

Een jonge meid loopt nietsvermoedend op Hoog Catherijne en ineens komt er een mooie Marokkaanse jongen naar haar toe en geeft haar een flyer. Hij glimlacht vriendelijk en zegt: " Het wordt heel gezellig en ik ben er ook. Kom jij ook?"

Het meisje bekijkt de flyer nieuwsgierig. Het is een uitnodiging voor buiten Utrecht en wordt gehouden op een vrijdagmiddag. Het meisje glimlacht en denkt: " Mijn vader zal wel naar de moskee gaan, dus daar heb ik geen last van. Ik ga wel spijbelen, ik zeg gewoon dat ik ziek ben. Mijn ouders controleren het toch niet en mijn broer moet gaan werken. De Rai-party is toch buiten Utrecht en niemand kent mij daar. En wat maakt het uit, wie weet ontmoet ik de jongen van mijn dromen wel". Ze besluit om te gaan en neemt een vriendin met haar mee. Ze weet alleen nog niet wat ze aan gaat trekken.

Het meisje komt vervolgens aan bij de Rai-party waar ze verwelkomt wordt door twee portiers. Ze loopt naar binnen en hoort het ritme van de Rai-muziek die volop aan de gang is. Ze ziet meisjes en jongens dansen met elkaar. Ze ziet ze alcohol drinken en sigaretten roken.

"Wat een vrijheid", denkt het meisje. Het meisje kijkt nieuwsgierig rond en haar blik blijft hangen bij een knappe wat oudere Marokkaan. Hij kijkt naar mij zegt het meisje lachend tegen haar vriendin.

De jongen komt op haar af en biedt haar een drankje aan. Hij zegt alsmaar lieve woorden en maakt alsmaar complimenten over haar uiterlijk. Voordat het meisje weggaat, zegt de jongen dat hij haar graag nog eens wil zien. Ze spreken met elkaar af dat hij haar vlakbij school, waar het afgelegen is, op komt halen.

Ze gaan elkaar steeds vaker zien. De jongen geeft haar dure cadeau's en neemt haar overal mee in zijn dure, mooie, vette wagen. Het meisje kan op een gegeven moment niet meer zonder hem. Ze begint letterlijk en figuurlijk van hem te houden. Zij denkt ook dat hij van haar houdt, omdat hij haar beloofd heeft om met haar te gaan trouwen. Elke keer als het erop aan komt om daadwerkelijk naar haar ouders te gaan, heeft hij altijd een reden om het uit te stellen. Het meisje houdt het niet meer uit thuis. Haar ouders begrijpen haar niet en maken voortdurend ruzie, omdat ze vaak niet thuis is. De kloof tussen het meisje en haar ouders wordt steeds groter. Het meisje denkt dat haar ouders niet meer van haar houden en hierdoor wordt ze gevoelsmatiger nog meer afhankelijk van haar vriend.

Haar vriend geeft haar tenminste echte liefde, want zij mag tenslotte veel dingen van hem doen. De jongen praat op haar in om van huis weg te lopen, zodat ze voor eeuwig bij elkaar kunnen blijven zonder gezeur van hun ouders. Het meisje besluit van huis weg te lopen. Eindelijk, denkt het meisje; Ik heb mijn prins op het witte paard ontmoet, ik heb mijn vrijheid.
Volgens het meisje is haar droom uitgekomen waar ze jarenlang over heeft gefantaseerd.

Het meisje verliest na een tijdje haar maagdelijkheid.
De jongen wordt steeds agressiever. Hij begint haar te slaan en zegt dat hij geld nodig heeft. Ze moet voor hem werken in de prostitutie. Het meisje denkt dat ze niet meer terug kan. Haar zogenaamde ware liefde heeft haar letterlijk en figuurlijk in zijn macht.

Ze is niet haar droom ingestapt, maar haar nachtmerrie die ze haar hele leven lang zal blijven achtervolgen. Ze heeft geen contact meer met haar ouders en familie.

Ze heeft niets meer. Zelfs haar respect, haar lichaam heeft ze verloren. Het enige wat ze nog heeft is haar schijndroomprins waar ze voor moet prostitueren.
Dit verhaal over een meisje die verleidt wordt om naar een Rai-party te gaan en daar zogenaamd haar ware liefde te ontmoeten...overkomt jammergenoeg veel meisjes. Veel meisjes hebben hierdoor hun leven vernietigd doordat ze verliefd worden op een verkeerde jongen die ze toevallig in een rai-party hebben ontmoet of ergens anders. Veel ouders (onze vaders en moeders) zijn hier kapot aan gegaan. Dit verhaal kan iedereen overkomen. Onze zussen, nichten, vriendinnetjes en buurmeisjes!!!


15-04-2007, 18:08


Brigitte bedacht zich niet lang. Ze was helemaal in de ban van haar Roald. Natuurlijk wilde ze wel meer geld verdienen. Natuurlijk wilde ze graag bij Roald zijn. Zij zou veel geld verdienen, hij zou voor haar zorgen en samen zouden ze van het goede leven genieten.
Zonder er verder over na te denken of iets aan haar moeder te vertellen, trok ze bij Roald in. Hij bracht haar de eerste avond weg, kuste haar en moedigde haar aan. Ze lachte om zijn malligheden waarmee hij haar zogenaamd 'klaar' maakte, klaar voor het werk.
De volgende morgen was Roald er weer. Hij nam Brigitte mee naar huis en nam het geld van haar over. Het geld dat zij voor hem had verdiend.
'Mooi Brigitte, heel mooi?' lachte hij, vriendelijk en liefdevol. Maar een paar dagen later ontdekte Brigitte dat Roald een nieuwe 'liefde' had. Iemand anders kreeg nu zijn liefde en aandacht. Van de ene op de andere dag liet Roald Brigitte volkomen links liggen. Het was als een ijskoude douche. Het enige wat hen nog samenbond, was het geld dat Brigitte had verdiend. Verder keek Roald niet meer naar haar om. Zijn nieuwe liefde kreeg alle aandacht en attenties . Het was weer een mooie meid waar hij zijn oog op had laten vallen. Ze moest ingepalmd worden en klaargestoomd om voor hem te gaan werken als prostituee.
'Ik kan je niet zeggen hoe hard die klap aankwam. Je denkt liefde te hebben gevonden en achteraf kom je erachter dat Roald nooit echt iets in me gezien heeft. Niet één woord was oprecht gemeend. Alles was gebruikt om me te versieren en mij in zijn greep te krijgen. Toen ik een beetje bekomen was van deze klap, heb ik tegen Roald gezegd dat ik wegging. Natuurlijk gaf het gesputter, maar ik was in staat om me los te maken. Ik was nog veel bozer op Roald dan ik ooit op Paul (mijn eerste vriendje) ben geweest. Roald was een vuile loeder. Ik ging terug naar mijn moeder. Natuurlijk kon ik er met niemand over praten . Ik besloot uit venijnigheid nog een tijdje te blijven werken als xxxx om dan zelf het geld te houden. Ik had een plekje achter een schilderij in mijn kamer, waar ik al het geld verstopte.'

15-04-2007, 18:10
hahahaahahaa...