Bekijk volle/desktop versie : wat heb je over voor een geliefde?

Pagina's : [1] 2 3

25-07-2002, 13:41
Het was 11 uur en Mouniim was nog niet thuis hij was de laatste tijd vaak laat waarom? werk zegt ie.
Het was half 12 en hij kwam thuis hij was geiriteerd en zei nietr wat er was: problemen op het werk was wat hij zei maar of dat de waarheid was dat weet ik niet ik voelde dat het niet goed zat ik legde mee erbij neer en zette thee voor hem.

We zijn een gezin we hebben 3 kinderen en zijn gelukkig getrouwd hij heeft een goede baan en verdiende veel.
Ik kwam erachter dat het geld wel heel snel ging en hij kwam steeds vaker laat thuis als ik vroeg wat er was reageerde hij stug en ging op de bank tv kijken.
Op een dag ben ik hem in de avond gevolgd en kwam erachter dat hij gokte dat verklaarde een hoop en ik confronteerde hem ermee en daarop zei hij: Ik doe het af en toe voor de lol ben heus niet verslaafd of zo echt dat beloof ik!!
Ik geloofde hem en sloot het onderwerp maar het bleef in me hoofd hangen en kon het maar niet loslaten dus ik verbood het hem om nog te gokken oke zei hij ik stop ermee.
Het ging een maand goed tot op een dag me banksaldo een flink stuk was gekrompen ze loon was gestort maar er stond nog maar een klein bedrag op wat veel te weinig was om rond te komen, ik was woedend ik rende op hem af en zei: heb je weer gegokt, ik flipte helemaal de pan uit kon er niet meer tegen hij loog maar en bedroog en we kwamen steeds meer in de schulden ik had drie monden te voeden en we hadden niets meer de hypotheek had een achterstand van 3 maanden en hij bleef maar gokken wat moet ik doen?
Ik weethet niet meer ik ben zo verdrietig en kan niet begrijpenwaarom hij het doet , hij geeft zelf toe dat hij verslaafd is iedere keer zegt hij ik doe hetniet meer ik ben gestopt.
Iedere keer als je denkt hij is gestopt gebeurd het weer ik kon me eigen man niet meer vertrouwen en moest gaan kiezen voor me gezin, hij wilde geen hulp zoeken en het werd steeds erger.
Op een dag kwam hij thuis en hij had een hoop geld vergokt ik was woedend op dat moment schrok ik heel erg hij sloeg me in me gezicht en zei: ik bepaal zelf wat ik doe trut bemoei je er niet mee

25-07-2002, 13:59

Salaam aleykoem
lady wat er is het echt gebeurd?
veel liefs Shafia

25-07-2002, 14:00
wat heb je over voor de liefe van je leven (Bericht #1)

vervolg :

Ik schrok!!! en huilde ik wist niet hoe ik hier op moest reageren wat moest ik nou doen geen familia hier om naar toe te gaan, 1 ding was zeker ik moest weg hier hoe dan ook.
Het was Donderdag ochtend Mouniir ging naar ze werk we hadden weer ruzie gehad in de ochtend en hij sloeg me voor de zoveelste keer in mekaar, ik had eenbeetje geld gespaard en dacht nu moet ik gaan ik twijfelde lang stond een halfuur naar de muur te staren zal ik gaan of niet?
Zonder ook maar verder te denken pakte ik me spullen en kleedde de kinderen aan: mamma wat gaan we doen, we gaan naar hakima(vriendin) daar gaan we logeren.

Ik had me vriendin al vaker verteld over de situatie thuis en ze zei altijd ga weg bij hem, maar als je veel van iemand houd gaat dat niet zo makkelijk en waar moet ik heen ik heb hier geen familia en niet veel vrienden want ik kwam nooit ergens, en ik weet zeker dat hij me zal gaan zoeken dus bij haar ben ik ook niet veilig maar wat moet ik dan!!!

Ik belde hakima op en zei het is zover ik ga bij hem weg, en ze kwam me gelijk met de auto halen.

Ik heb een dochter van 12 lemia en een tweeling van 2 jaar dus het was een hele opgave om deze stap te nemen, 1 ding was zeker bij deze man moet ik weg.

We stapten in de auto en reden naar het huis van hakima ik kon alleen maar huilen en Lemia begreep er niets van" en die twee kleintjes begrijpen het toch niet.
Ik had me moeder gebeld in Marokko ze huilde en moest alleen maar huilen, kom naar Marokko huilde ze kom naar ons toe.
Dat was ook de enige oplossing voor mij maar hoe? hoe moest ik daarheen.
Ik mocht met de auto van me vriendin maar geld voor benzine had ik niet, niet genoeg voor drie dagen rijden en de wegen in marokko zijn niet zo best dus het was een hele risico maar toch doe ik het.

Diezelfde dag ben ik uit Nederland vertrokken veel voedel opgeslagen en spullen voor me kinderen ik dacht maar 1 ding weg weg moest ik van hier.

Laat me even weten of het een goed verhaal is dan ga ik verder xxx Lady

25-07-2002, 14:00
sorry voor de fouten in het bericht hier boven van mij.
het moet zijn lady wat erg is het echt gebeurd?

25-07-2002, 14:02

ja hoor zeer goed verhaal ga verder als je wilt

25-07-2002, 14:03
Nee het is niet echtgebeurd gelukkig niet hihi het is nog niet af wat vind je er van?

xx Lady

25-07-2002, 14:03
heel leuk echt waar weetje het kan ook echt gebeuren en hoe je er danmee om moet gaan is heel moeilijk,liefs shafia

25-07-2002, 14:07
Dat geloof ik graag hopen dat het ons nooit zal overkomen in sjallah

xxx Lady ik ga nu verder met het verhaal

25-07-2002, 14:19
Ik reed en had maar 1 doel weg en snel naar me moeder en me familia in marokko.
Ik reed en reed had nog genoeg geld voor twee keer tanken maar hoe moest ik dan verder, daar dacht ik liever nog even niet aan als ik maar in marokko aan kwam.
De nacht naderde en ik kon niet meer ik was in frankrijk aangekomen en stopte bij een pompstation de kinderen sliepem alleen Lemia mijn schat was wakker en ze begon te praten: mama wat gaan we doen waar zijn we en wat is er aan de hand waar is pappa? waarop ik antwoorde soms Lemia mijn kindje is het nodig om dingen te doen die je niet leuk vind maar wel beter is pappa was niet zo aardig tegen ons en daarom gaan we naar marokko naar oma en opa en familia .
Ik zag in haar ogen dat ze het niet echt begreep maar ze zweeg en daar was ik blij om want hoe moet ik een kind van 12 vertellen dat haar vader gokverslaafd is en mamma slaat ??
Oke heb je honger vroeg ik aan Lemia ja antwoorde ze, Lemia bleef in de auto bij de tweeling en ik ging bij de pomp wat te eten halen het was 3 uur in de nacht en pikdonker ik voelde de angst opkomen maar de gedachten dat ik bij Mounir weg was haalde die angst weg.
Ik kwam de pomp binnen en zag 2 grote vrachtwagen chaffeurs staan zozo dammetje zo laat nog op straat !!! ik negeerde ze en liep naar de broodjes haalde gelijk voor in de ochtend dan hoefde ik niet weer te stoppen en kon ik lekker doorrijden ik betaalde de man en ging weer naar de auto waar de kids nog vredig lagen te slapen, wat me niet lekker zat is datdie mannen keken waar ik heen ging.
Ik deed de autodeuren op slot en at samen met Lemia mijn schat de broodjes op dat smaakte goed, ik ging in de toilet me zelf even opfrissen terwijl lemia op de kids letten, plotseling!!!!
Ging de deur van de toilet open het was een van de chauffeurs?
Zo vrouwtje je zit in de problemen he ik antwoorde niet en wilde de deur uit stappen?

Moet ik verder gaan????

25-07-2002, 14:39
Ik wil je heus niets aan dien hoor meid maar ik zie dat je in de problemen zit ik zou je misschien kunnen helpen als je dat wil, nee bedankt en ik liep naar de auto ik was zo moe maar wilde hier absoluut niet blijven dus reed ik verder en verder tot het daglicht zichtbaar werd nu kon ik eindelijk een plekje zoeken om te rusten en waar de kinderen even de beentjes konden strekken want ze zatten al een tijd in de auto en de luiers moesten verschoond worden.
Toen ik aankwam bij een ander bezine pomp 160 klm verder stopte ik er was een klein grasveld en het was heerlijk weer dus dat was weer een meevaller, ik verschoonde de kids en lemia ging haar, haar en gezicht even wassen ze zag er vermoeid uit ik had meelij met ze maar hadgewoon geen keus wat heeft die hufter ons aangedaan, maar ik bleef gelofen dat alles goed kwam want allah stond achter ons ik voelde het.
Ik bleef even in de schaduw in de auto zitten en viel in slaap ik was uitgeput.
Ik schrok wakker het was al donker, Lemia!!!!!!! en de tweeling waar zijn ze Lemia ik raakte in paniek en sprong uit de auto
rende de benzine station in en gelukkig zaten ze daar braaf te spelen.
U moet wat beter op u kinderen letten mevrouw er lopen hier genoeg gekken rond, waarop ik antwoorde: ja het spijt me ik was in slaap gevallen en had niet door dat het al zo laat was.
Wat doet u hier alleen met drie kinderen u ziet er moe uit kan ik u misschien helpen aan een slaapplaats voor de nacht en een warme douche?
Dat is aardig van u maar ik moet verder " al dacht ik in me hoofd ooo een bed en douche dat zou heerlijk zijn"
Hallo mevrouw uhh ja sorry we moeten gaan en ik liep versuft weg en riep de kinderen die begonnen te huilen en ik was zo op van al de emoties dat ik spontaan in huilen uitbarste ik kon niet meer en de meneer pakte me bij me arm en zei het is al goed kom maar mee ik heb 2 kamers boven waar u kunt rusten en douchen: maar ik heb daargeen geld voor meneer, dat maakt niet uit het komt goed dat beloof ik je.
Ik kwam boven met de kinderen aan de eene kant was ik zo blij dat ik een bed en een douche had maar aan de andere kant vertrouwde ik het niet " niets is gratis in deze wereld " die gedachte stopte ik snel weg en ik ging de kinderen douche, de man bracht allemaal voedsel en ik bedankte de man en zei Allah zal ook over u waken beste man bedankt voor alles wat u voor ons doet, het is al goed kindje het is al goed.
De kinderen hadden gegeten en gingen slapen wat was ik blij dat e hun buikje vol hadden en even goed konden slapen, nu was het mijn beurt ik belde even snel naar babba om te zeggen dat ik onderweg ben en dat alles goed gaat.

Het verhaal gaatverder hoor moet even nadenken hihi xxxLady

25-07-2002, 14:42
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa je moet verder gaan, het is veel te spannend...ben eigenlijk op mijn werk....schrijf gauw verder...

25-07-2002, 14:58
En ik hing op met een diepe zucht, ik nam een douche en bid tot allah dat hij mij zal helpen in deze reis goed te doorstaan ik was moe en uitgeput en erg verdrietig.
De man die zo aardig was klopte op de deur en vroeg of ik even wilde komen voor een lekkere kop koffie daar had ik wel trek in na al die gedachtes, bedankt dat uw zo lief voor me ben geen dank meid en hij sloot de deur van de kamer en deed hem opslot, waarom doet u de deur opslot en me hart begon te bonken en ik werd bang: niet bang zijn meisje ik doe je geen pijn, je denkt toch niet dat alles voor niets is he !!!
Vanaf dat moment flitste me hele leven voorbij en ik werd bang ik wilde vluchten maar dat kon niet ik was verstijfd van angst en kon geen woord uitbrengen, hij gaf me een klap en ik viel met een smak op de grond even vloog Mouniim bij me door me gedachten.
Vuile xxxx ben je zegt de man hard en hij rukt de kleding van me lijf en geeft me nog een volle stomp in mijn gezicht het enige wat ik deed was huilen zachtjes huilen want ik wilde niet dat mijn kinderen dit hoorde, hij bleef me slaan en ik lag naakt op de vloer hij gooide me op het bed en toen verkrachte hij mij het deed zo een pijn zo een pijn.
Als je hier ooit met iemand over praat word dat je dood en ik vind je geloof me ik vind je, kleed je aan zei hij en ga uit me gezicht viezze xxxx bah.
Ik pakte de resten kleding en rende naar boven naar de douche ik ging op de grond zitten en huilde overal bloed om me heen en ik had een pijn, ik kleede me aan en wachte tot de man in slaap was , een ding had ik over het hoofd gezien Lemia was wakker en heeft alles gehoord!!
Ik liep naar der toe en zei meisje kleed je aan ze begon zachtjes te huilen en zei, heeft hij u pijn gedaan mamma: ik draaide me hoofd om en zei kleed je aan Lemia!!! we moeten hier weg ik sloop naar beneden de winkel in en pakte 400 euro uit de kassa allah vrgeef me ik ben geen dief zei ik in me gedachten maar ik moest geld hebben ik moest naar marokko snel!!!!!!!!
Lemia huilde zacht ze wilde de baby´s niet wakker maken.
Iedereen was klaar en we slopen stil de deur uit naar de auto we moesten snel weg hier voordat het licht werd, we stapten in de auto en ik reed en reed, het werd licht ik had alweer 5 uur gereden en de zon stond hoog ik was voorbij spanje en probeerde alles om me heen te vergeten en wilde zo snel mogelijk in marokko zijn ik durfde niet meer te stoppen en moest alsmaar denken aan die nacht die vreselijke nacht.
Lemia had nog geen woord gesproken tegen me dat arme kind hoe moet ik dit nou doen ik begon te huilen en moest stoppen want lemia moest stoppen want de kinderen moeten even een luchtje scheppen want het is te warm.

25-07-2002, 15:01

leuk, leuk, leuk snel entertainment op de donderdag middag....is mijn kantoorbaan toch niet zo saai, hahahaha. Je schrijft goed, je gaat op in het verhaal en wil weten wat er nu gaat gebeuren..

25-07-2002, 15:02
Dank jewel ik ga nu verder met schrijven nog even geduld

kussies Lady

25-07-2002, 15:17
Ik durfde me eigenlijk niet te vertonen ik had een dik blauw oog en me lip was gescheurd ik zat onder de blauwe plekken maar ik moest wel voor de kinderen, dus stopte ik bij het eerste de beste furmule 1 hotel ik besloot om daar de nacht doorte brengen want had nu geld genoeg voor een hotel te betalen, morgen rijd ik door naar marokko en komt alles goed hemdule alles komt goed.

ik stopte en ging naar binnen de mensen keken me aan ik schaamde me dood en kon welhuilen maar ik moets hard blijven ook voor me kindertjes.
Ik betaalde een kamer enbestelde eten voor ze, Lemia was nog steeds stil en zei geen woord het was eng gewoon hoe ze deed ze heeft teveel gehoord en gezien voor haar leeftijd hoe gaat ze hiermee om dacht ik, ik probeerde wat met haar te praten maar ze was stil en ze huilde ze bleef maar huilen.
Ik bracht de kleintjes naar een warm bed en nam Lemia op me schoot en trooste haar, waarom mamma waarom gebeuren dit soort dingen waarom deed die man dat, ssst stil maar meisje stil maar het is voorbij we zijn bijna in marokko en dan is alles voorbij alles komt goed en we vielen samen in slaap.
De volgende morgen werden we wakkergemaakt door het personeel het was 12 uur jeetje veel te lang geslapen ik sprong uit bed en deed de meiden in bad ook lemia moest douchen.
Daarna snel eten voor ze gamaakt en toen zelf even onder de douche ik moest hard zijn en het opzijzetten hoe moeilijk ik het ook vind het moet ik moet het vergeten hoe pijnlijk het ook is, ik keek in de spiegel en zag me gezicht ik schrok en lie gauw naar de kamer waar de kinderen waren we gaan!!
Eenmaal weer op de weg wilde ik al de allende kwijt ik wilde het vergeten en een nieuw leven beginnen in marokko, maar het deed zeer o zo zeer.
Mama riep Lemia zomaar uit het niets : ik hou van je en toen moest ik wel even huilen: ik hou van jou lieverd.
Toen kwam ik in marokko aan het was warm en super druk maar ik wilde doorrijden ik wilde naar me vaderland naar me familia.
Het was 6 uur in de ochtend ik was de hele nacht doorgereden en ik kwam aan in marokko wat was ik blij om me ouders te zien ik ben daar goed opgevangen en heb nooit meer over die nacht gesproken.

Er komt nog een deel van dit verhaal waarin ze een nieuw leven heeft enb een nieuwe liefde ontmoet.
dit was het voor vandaag ik hoop dat jullie het goed vonden.

xxx Lady

Pagina's : [1] 2 3