Bekijk volle/desktop versie : | * ::.. MoslimVrouw ::.. * |



09-09-2003, 18:20
Salaam,
Ik Heb Dit Ergens Gelezen Maar Ik Vond Em Echt Goed Want Het Zijn Gewoon De Feiten Of Niet Soms?!

In de naam van Allah soubhanahou wa ta3ala.
De dames van tegenwoordig zitten vol van westerse ideeën, waar je ook gaat, staat of loopt, je komt ze tegen in alle soorten en maten. Gek genoeg, blijven ze een ding gemeen hebben, ze zijn allemaal gefocust op uiterlijk. Ze willen er goed uitzien voor henzelf maar wie houden ze nou voor de gek? Goed uitzien om je er prettig bij te voelen, goed uitzien om niet meer als het lelijke eentje gezien te worden. En dat goed uitzien, leidt hen alleen naar het slechte. En de vrouw die toevallig niet goed uitziet, heeft of haar dag niet of ze voelt haar “niet lekker”. De smoes der smoezen! Uhh ik zie er niet uit omdat ik me echt niet lekker voel, ik denk dat mijn menstruatie aankomt! Wie houden ze voor de gek? Niemand! Behalve henzelf. Dag des oordeels zullen ze ter verantwoording worden geroepen, wat zullen ze dan als smoes gebruiken? De smoes der smoezen zal niet werken, niets kan tegen de krachten van Allah op!

De ongelovige vrouw geeft dan bijvoorbeeld 15 euro uit aan lippenstift van het merk Gemey Maybeline terwijl ze voor dat geld een leerzaam boek over islam kan kopen. Als je haar dan vraagt, hey waarom koop je dat boek niet dat je zo interessant vind? Uhh, nou, het zit namelijk zo. Ik vind het te duur. Ik bedoel, kan ik hem niet van jou lenen of zo? Lippenstift van Gemey nog wat is niet te duur! Nee joh, natuurlijk is dat niet te duur! Je maakt jezelf er mooier mee. Je trekt de aandacht van mannen, wat je eigenlijk dat zekerheid geeft dat je nodig hebt om geestelijk te kunnen overleven in een westerse maatschappij. Stel je voor dat je jouw lippen niet kan stiften, dan zal iedereen zien dat je niet zo mooi bent. Maar een boek over islam, een onmisbare gids is te duur voor die 15 euro. Waarom is dat te duur? Ja, wat kan ik zeggen? Het is te duur, omdat de ongelovige vrouwen bang zijn zich schuldig te voelen. Te duur, omdat ze zullen na denken over de zondes die zij plegen. Te duur, omdat zij diep in hun hart weten dat hun levenswijze niets zal opbrengen in het hiernamaals. Waarom is het zo makkelijk om geld uit te geven aan foundation van Max Factor dat maar 20 euro kost maar de edele koran is te duur voor 27 euro. Tja het is slechts de waarheid dat gesproken wordt. De dames van tegenwoordig vinden het zonde om iets te kopen waar je in het hiernamaals veel aan zou hebben. Ach ja, wat kan ik daarover nog zeggen. Het is gewoon de shaytaan die jullie er in palmt. De shaytaan, die geniet met volle teugen, terwijl de vrouwen zich aan het opmaken zijn voor ;henzelf. En wat is het motto van zulke vrouwen!;If you look good, you;ll feel good!&; En waarom is dat zo? Nou, het antwoord is simpel. Als je er goed uitziet, krijg je alle aandacht die je nodig hebt om je te voelen als een aantrekkelijke vrouw. Terwijl, in feite je niets meer bent dan een lustobject in de ogen van mannen. Denk je nou echt dat de man je ziet als een individuele vrouw die de top probeert te bereiken in dit wereldje van onrust. Neen, de man ziet je als een object dat voor het oprapen ligt. Inderdaad voor het oprapen. Talloze vrouwen die zich tentoonstellen om op te vallen. Talloze vrouwen die zich voordoen als miss world, maar zonder een geplamuurde gezicht zijn ze een lelijke eentje. Met een geplamuurde gezicht een prachtige zwaan. Eeuwenlang zijn de vrouwen aan het klagen over hun rechten. De vrouw moet dit, de vrouw moet dat, de vrouw moet zus, de vrouw moet zo! De ongelovige vrouw is eigenlijk de schuldige hierover. Eerst jezelf vernederen en vervolgens klagen over de reputatie die jezelf hebt gecreëerd.




09-09-2003, 18:22


Laten we kijken naar topmodellen. Met topmodellen bedoel ik meiden die op de beruchtste covers staan. Ze staan zonder fatsoen, half naakt te poseren. Het enige wat ze bezig houdt tijdens zulke fotosessies is, wat zal ik nou kopen met mijn makkelijk verdiende geld? Geld is dus belangrijker dan zelfrespect. Het enige wat ik me dan kan bedenken is;Ze zouden hun zielen nog verkopen als dat te koop zou zijn!; Deze broodmagere, ongelovige vrouwen zorgen voor veel problemen in de wereld. Er wordt een bepaald verwachtingspatroon van de ideale vrouw neergezet door de zogenaamde topmodellen. Meisjes die zich onzeker voelen gaan experimenteren met allerlei foefjes om op hen te lijken. Er ontstaan problemen. Problemen, zoals jonge meiden die hen als de ideale vrouw zien en er precies zoals hen uit willen zien. Wat krijg je dan? Je krijgt dan jongen meiden tussen de 13 en 20 jaar die extreem lijnen, slechts om een figuur van een topmodel te krijgen. Die onervaren jonge meiden gaan zo ver dat ze niet in de gaten hebben dat ze aan ondergewicht lijden. De vrouw heeft het allemaal zelf onder controle, als ze dat zou willen. Niemand houdt een pistool tegen het hoofd van een vrouw om te poseren. Neem het heft in eigen handen als je niet wilt dat ze je als lustobject behandelen.

De ongelovige kijken de moslima;s aan alsof we een dreigement zijn voor hen. Ze kijken met angst in hun blikken.
De ongelovige kijken een gesluierde vrouw meestal aan van dat is een vrouw die zeker van haar ouders of van haar man zo gemummificeerd moet lopen. Wat denken ze als ze zo;n vrouw zien lopen, die blikken die ze hebben. ONDERDRUKKING! Terwijl wij juist niet onderdrukt worden. We worden onderdrukt door de westerse maatschappij om te integreren. Integratie is een groot begrip, elk individu heeft zijn/haar definitie van integratie. Toch onderdrukken zij ons om onze sluier af te doen, alsof onze sluier het denken belemmert. Wat mijn tip aan hen is, haal die sluier van jullie hersens af en zie in dat wij ons zodoende hebben geïntegreerd dat wij zelfs dialect spreken in dit kikkerland. Ik spreek bijvoorbeeld zo plat Nederlands dat men geen verschil kan horen tussen een boerin en ik. Nou, als dat geen integratie is dan weet ik het ook niet meer. Maar zijn die mensen dan zo blind? Wij en ONDERDRUKT. Ik zie het als een RECHT om me te bedekken en me te beschermen en NIET als een plicht. Degene die onderdrukt worden zijn de vrouwen die met de opinie van de rest van de wereld bezig zijn. De vrouwen die lijnen totdat ze opgenomen moeten worden omdat ze lijden aan anorexia. Omdat toevallig een vrouw zo eruit moet zien volgens de modebladen! Is dat geen ONDERDRUKKING? De vrouw die continue bezig is met haar carrière om haar status te verbeteren. De vrouw die in de westerse wereld wordt gezien als het zwakkere geslacht. Het geslacht dat in hun wereldje geen rechten had tot sinds kort. Ze wordt workaholic genoemd simpelweg omdat ze als vrouwzijnde wil bewijzen dat de vrouw gelijke rechten moet hebben net zoals de man. Is dat geen ONDERDRUKKING? De vrouw is continue in strijd met de man. Terwijl islam de vrouw al eeuwen geleden die rechten heeft toegewezen, is de vrouw in het wereldje van de ongelovigen tot op de dag van vandaag nog steeds bezig met het verbeteren van “de status van de Vrouw;. Het enige wat ik dan kan denken is, zijn de ongelovigen zo dom? Zien ze niet in dat de rollen omgedraaid zijn? Zij zijn juist degene die ONDERDRUKT worden! Onderdrukt worden door de media. Hun hersenen worden gespoeld door zenders zoals TMF, MTV etc. Shakira trekt een broek vol met gaten aan die generaties lang in haar familie als erfstuk wordt doorgegeven. Ineens zie je alle jonge meiden in Europa lopen met een broek aan vol met gaten. Een broek die ze zelf kapot hebben geknipt. Of erger nog, ze kopen een broek vol met gaten. Slechts om op Shakira te lijken. Het enige wat dan in mij opkomt is, dat de westerse wereld vol zit met meelopers. Mensen die niet voor hen eigen kunnen denken. Mensen die persé trendsetters nodig hebben. Mensen die niet voor henzelf denken maar laten bijvoorbeeld een persoon zoals Michael Jackson voor hen denken. Nou, als ik iets over die flipage figuur kan zeggen dan is het dat hij een freak is met een enorm groot minderwaardigheidscomplex. Die man is zo onzeker over zijn uiterlijk dat hij zijn neus heeft laten ombouwen tot de tempel van de monniken. En de westerse wereld heeft zo'n persoon nodig om voor hen te denken. Dit vind ik diep triest. Diep triest omdat wij de tekenen van de dag des oordeels meemaken. We hebben populaire zangeressen zoals Shakira die bijna de hele wereld op stelten zet. We hebben hoge gebouwen die instorten zodra ze een vliegtuig in beeld zien en we hebben zelfs bejaarde vrouwen die op hakken blijven lopen ondanks zij er een etalagebeen van kunnen krijgen. Ik heb er slechts twee woorden en twee lettergrepen voor. DIEP TRIEST!
Wa Salaam,
Naima

09-09-2003, 18:43
Ewa jah sommige mense doen egt egt alles om er goed uit te zien!
Wat je zegt is wel waar!!
Maar jah!

09-09-2003, 18:48
je hebt echt gelijk !

09-09-2003, 19:00


Salaam..

Ja hé.. Het is echt de waarheid..

Beslema,
Naima

09-09-2003, 19:36
DE WAARHEID DAT IS HET ZEKER!!!!!!
MEID JE KAN EGT GOED SCHRIJVEN....

09-09-2003, 20:00
helemaal mee eens meid

09-09-2003, 20:37
bepaalde mensen deneken dat we alleen op de wereld blijven maar ik zeg jullie dit is slechts een test ennuuuh goed geschreven meid!!!!!

11-09-2003, 19:18
Tnx Allemaal! Maar 't is inderdaad de waarheid..

11-09-2003, 22:00
groot gelijkk heb je ennne DE WAARHEID IS HARD maar het is de waarheid alles wat er staat is gewoon WAAAAAARRRRRR!!!!!!

12-09-2003, 08:37
je hebt helemaal gelijk meid , goed gesproken .ik ben het met je eens

17-09-2003, 18:36
Ma3a Salama En De Waarheid kan soms Hard en Pijnlijk Zijn Maar Mooi Verhaal Thalla Abdel

04-05-2014, 23:30


mee eens en ja de waarheid is hard