Bekijk volle/desktop versie : De echte liefde kun je niet vermijden

25-07-2002, 12:26
Liefde zit van binnen!! (Bericht #1)

Het begon allemaal met 1 telefoontje, in het begin moest ik niets van hem hebben hij was totaal me type niet en ik vond hem een beetje vaag,
Maar hij bleef maar bellen en bellen een echte volhouder dus.
Ik ging een gesprek met hem aan en dacht: Deze jongen is toch best wel leuk en we belden steeds vaker we zaten uren aan de telefoon nachten lang en ik begon hem steeds leuker te vinden.

Op een dag spraken we af we zouden uit eten gaan in een knus restaurantje in Rotterdam.
Ik was erg zenuwwachtig en benieuwd hoe hij er uit zag.
Het was 7 uur ik kwam aan bij het restaurant en ik zag een jongen zitten, hij liep naar me toe (ik had mezelf beschreven aan de telefoon) en hij vroeg: ben jij nadia, ja was mijn antwoord dat ben ik " ik giechelde" en ik dacht: dit is totaal mijn type niet maar oke ik ging zitten en dacht : het is alleen even eten en dan ga ik weer.

Hij begon te vertellen dat ie me mooi vond en wat voor werk hij deed hij had een eigen uitzendbureau en woonde opzichzelf, had een mooie auto enz enz.
Ik kreeg geen hap door me keel "WHY" ik zou het niet weten?
Toen keek ik in zijn ogen die waren zo lief en teder maar dat was het ook wel.
Het eind van de avond naderde we hadden lekker gegeten en overal over gepraat over de raarste dingen, het was tijd om naar huis te gaan hij zette me op de hoek af want me ouders mochten me natuurlijk niet zien.
Ik gaf hem 4 kusjes en zei gedag: We bellen he!! riep hij na jaja zei ik.

Het was 11 uur in de avond en ik lag in bed even alles natebeleven wat ik die avond had gedaan met hem hij was niet echt mijn type maar die ogen en de woorden die hij zei, plots ging me tel en ja hoor het was Nordin, hai lieverd en toen ik die stem hoorde was ik verkocht!! ik weet niet hoe het kwam maar ik wist geen woord meer uit te brengen, hai zei ik en hij vroeg hoe ik de avond had ervaren: ik vond het erg leuk en je heb echt mooie ogen waar ik in verdronken ben.

Toen besefte ik dat ik verliefd was het was mijn teddiebeer en niemand mocht hem hebben.

We hadden nog even doorgeklets en toen hing hij op: dag schatje en weltrusten en met die woorden viel ik in slaap.

Het was vrijdag ochtend en ik moest aan het werk van werken kwam weinig want hij zweefde de hele dag door me hoofd wat een schatje!!!
Hij stuurde me een sms datie verkocht was ik had ze hartje gestolen, toch was ik nog een beetje onzeker: zou hij me echt leuk vinden vind hij me wel mooi?
We hadden weer afgesproken en hij vroeg of ik met hem mee wilde naar Parijs ik wilde graag mee maar hoe moest ik dat aan me ouders verantwoorde.

Ik ging naar huis en zei tegen me moeder: Mam ik logeer dit weekend bij latifa (me beste vriendin) waar ik wel vaker sliep, ik had nog nooit gelogen tegen me ouders, ik weet ook niet wat me op dat moment bezielde.
Me moeder vond het goed ze vertrouwde me tenslotte heb nooit iets verkeerds gedaan netjes me school afgemaakt dus er was geen reden om me niet te laten gaan dus stemde ze toe.

Ik belde gelijk Nordin en hij stond al op de hoek te wachten, ik had wat spullen ingepakt en was snel naar de auto toegegaan en we reden weg, op weg naar de stad van de liefde.

Ik was erg zenuwachtig want ja we konden mekaar eigenlijk niet zo goed, een halfjaartje gebeld en 2 keer afgesproken dit was de 3 de keer
maar het voelde zo goed hij was zo lief en betrouwbaar en die ogen !!!

De hele reis hebben we gelachen en lol gemaakt, lekker wat gegeten onderweg en binnen 5 uurtjes waren we in Parijs ik keek me ogen uit zo mooi als die stad is in de nacht prachtig gewoon.
Hij had een hotel geboekt met uitijk op de toren met allemaaal lampjes en lichten alles was gewoon perfect hij had het allemaal zo goed geregeld en allemaal op zijn kosten het voelde zo speciaal, de manier waarop hij naar me keek en hoe hij me behandelde perfect gewoon.

We gingen naar een mooi restaurant om te eten met kaarslicht en een romantische muziekje ik dacht dat ik droomde maar het was realiteit en dat moest ik niet vergeten.
We zaten tegenover mekaar ik verdonk in zijn mooie lichtbruine ogen en ik was stapelgek op die man geworden , we hebben mekaar een halfuur zonder wat te zeggen alleen maar aangekeken en genoten van dat eene moment, deze jongen laat ik nooit gaan.

De avond naderde en we hadden heerlijk gegeten en de hele avond gekletst.
We gingen naar de hotel kamer we spraken niet tegen mekaar maar voelde de spanning en de erotiek hoog oplopen, de deur van de kamerging open en hij ging dicht....

We keken mekaar aan en begonnen hevig te zoenen of het lust was of echte liefde het voelde zooo goed enhij was zo lief en zo teder en dacht alleen maar aan mij, hij legde me op het bed we zeiden niets tegen mekaar en kusde alleen en hij begon me zo lief te knuffelen en streelde me op me rug en buik hij vroeg me ten huwelijk en zonder na te denken zei ik ja ik wil, toen hebben we de hele nacht gepraat en gelachen o wat voelde ik me goed hij dwong me nergens naar hij wilde alleen alles over me weten en wilde dat ik zijn vrouw werd, de volgende dag zijn we wezen winkelen en naar Euro Disney gegaan die avond keerde we terug naar Rotterdam hij ging naar me ouders en vroeg om mijn hand, alles is tot een goed eind gekomen 2 mooie kinderen en een hecht gezin die vooral tijd samen zullen zijn.

xxx Lady

Meld dit bericht bij de beheerder

25-07-2002, 13:27

aaaaahhhh, leuk zeg. zo zie je maar hoe dingen kunnen lopen. gelukkig in dig geval een meer dan happy ending.

veel geluk!

xxx nabilaa

25-07-2002, 14:02
Inderdaad hihi dit is het eerste verhaal dat ik hier plaats hoop dat je het leuk vond.

xx lady

25-07-2002, 21:44
wat een leuk verhaal zeg, een verhaal met een leuk einde, kort maar krachtig.

liefs farah

25-07-2002, 22:01

Tof hoor. Voor je eerste verhaaltje. Ik heb juist je andere verhaaltje ook gelezen. heel goed, hoor. xxxjes

25-07-2002, 22:42
thanx Girls ik zou vandaag het andere verhaal afmaken er zou nog een tweede deel komen maar ik heb lekker een dvd gehuurd en ga op de bank zitten xxxx Lady

05-01-2004, 09:06

Citaat:
Origineel gepost door Atmanitje
mooi verhaaltje
zie wanneer ze het laatst gereageerd heeft... ik denk niet dat er nog een vervolg komt