Bekijk volle/desktop versie : Mensen die zoveel veranderen!! soubhna allah,,,



13-04-2007, 22:51
Vroeger was hij zo een straatjochie niet werken elke school afgetrapt. Altijd in een hoekje blowen! Hij zat altijd achter me reet aan. Had hem zovaak afgewezen omdat, hij zo een nietsnut was. Zijn ouders die gewoon kenissen van ons zijn klaagde altijd over hem. Opeens zag ik hem een tijdje lang niet. En pas geleden zag ik hem weer. Hij is heel parktiserend geworden. Hij had een klein verzorgd baardje en was heel netjes gekleed in islamtische kledij. En zijn ogen waren gericht op de grond. Vroeger zou hij je nastaren roepen etc. Hij zei heel verlegen en zachtjes selam oulaikoem. En pas geleden kwam zijn moeder ook naar ons toe. Ze veretlde hoe goed haar zoon niet was geworden. En hij had aan zijn moeder gevraagd om aan mij exuces aantebieden. Voor al de keren dat hij me had lastiggevallen!

Ik vond het zo leuk om te zien. Door hem besef ik dat het nooit te laat is. Iedereen had gewoon de hoop opgegeven bij hem. En nu werkt hij en gaat hij alleen om met goede jongens enzo.... Iedereen kan veranderen met de wil!

13-04-2007, 22:53


subhanallah.. ben echt supper blij voor hem ondanks ik hem niet ken.. mashallah

13-04-2007, 22:59

Citaat door hindatje:
subhanallah.. ben echt supper blij voor hem ondanks ik hem niet ken.. mashallah



Ja, en ik ook. Insha allah volgen vele hem!!

13-04-2007, 23:13
Ik vind dat mashallah echt mooi om te zien als mensen het rechte pad hebben gevonden... moge ALLAH swt ons alle leiden naar het rechte pad..!!

13-04-2007, 23:14


Is toch logisch dat hij naar je kont keek,dan moet je kont dan maar ook niet laten zien als je niet wilt dat mensen daar naar kijken.

13-04-2007, 23:23
Ja leuk om te horen!!!

13-04-2007, 23:36

Citaat door souf:
Is toch logisch dat hij naar je kont keek,dan moet je kont dan maar ook niet laten zien als je niet wilt dat mensen daar naar kijken.


Verder heb ik geen woorden voor onwetende! Insha allah verbreed jij je mensenkennis

13-04-2007, 23:38
ewa je zegt toch hij keek naar me kont,met andere woorden had je die dag een strakke broek aan,waarnaa hij dan naar je kont keek.Ga nou niet zeggen dat je een hoofddoekdragende meisje bent die ook nog eens haar lichaam schowt,want dan ben je de weg kwijt

13-04-2007, 23:54

Citaat door souf:
ewa je zegt toch hij keek naar me kont,met andere woorden had je die dag een strakke broek aan,waarnaa hij dan naar je kont keek.Ga nou niet zeggen dat je een hoofddoekdragende meisje bent die ook nog eens haar lichaam schowt,want dan ben je de weg kwijt

Ik zei hij keek me altijd achterna maar dat deed hij bij veel meisjes had niets met me kont of wat dergelijke te maken. JIJ hebt er kont van gemaakt

13-04-2007, 23:55
Trouwens al loop ik in mijn naakie als ik het fijn vind heeft niemand her recht om wat tegen me te zeggen

13-04-2007, 23:59
ja is goed dan doe je dat toch,maar dan moet je niet zeuren als mensen dan gebruik maken van hun ogen om naar je lichaam te kijken.Of je wilt A of je wilt B

14-04-2007, 00:01
Manipulatief hoe mensen een topic zo kunnen verschuiven...walgelijk.